Głębia

"Dla Madzi"

 

Czubkiem języka drążyłem jej pępek. Miała taki malutki, głęboko zapadnięty, więc tajemnica tkwiła w zacienionym wnętrzu. Poszukiwałem smaków dzieciństwa; leśnych poziomek ze śmietaną, pajdy domowego chleba z masłem własnoręcznie ubitym w maselnicy przez ciotkę Helę. Zapach lekko spoconego ciała dziewczyny przypominał zioła z łąki rosnące za drewnianym domem wujostwa, w połączeniu z gorzkawą nutką bergamotki.

Oparłem policzek o brzuch Magdy, palcem prowadząc kropelkę potu powoli zmierzającą pomiędzy uda. Westchnęła cicho, kiedy kropelka i mój palec dotarły w tajemniczy zakątek osłonięty rzadkim lasem włosów poruszających się od niechcenia w słabym wietrzyku sierpniowego popołudnia. Kątem oka obserwowałem jej twarz, powoli zanurzając się w wilgotnej przestrzeni, jednocześnie ocierając delikatnie kciukiem malutki cypelek (jak to ona nazywała uwodzicielsko - wyrosłek). Czułem przez przyciśniętą do jej podbrzusza, skórę policzka, jak tętni wzbierająca tam krew, z szumem uchodząca do nabrzmiewających skrzydeł motyla, które coraz szybciej pieściłem. Zaczęła coraz mocniej i gwałtowniej oddychać. Powieki drgały, a usta poruszały się bezgłośnie, jakby chciały przecisnąć przez spierzchnięte klify warg, gwałtowny przypływ słów.

Mój członek przeszkadzał mi w powolnym przesuwaniu się do góry. Zahaczyłem nim o jej stopę, potem o kolano. Czułem, że zaraz eksploduje nabrzmiałością. W głowie miałem cudowną pustkę. Każdy problem tego świata był nieistotny, bo nie istniał w tej chwili. Dotarłem do twarzy Magdy i przesunąłem językiem po jej spękanych wargach.

Miała cały czas zaciśnięte powieki, a niesforny kosmyk rudych włosów położył się na policzku. Dosięgnął ust, więc przygryzła go odruchowo. Nogi rozwarły się i wjechałem w niewidzialną przestrzeń gładko i gwałtownie. Zadrgała spazmatycznie. Poczułem zaciskające się falami ściany groty. Sam doznałem skurczu, który spowodował, że znieruchomiałem wyprężony. Poczułem tętniące fale soku wpływającego w nią i... i rozkosz do granicy szaleństwa...

 

Powoli wyłaniały się z mgły rozmazane twarze, a przez przymrużone powieki drażniło jaskrawe światło. Coraz wyraźniej dochodziły mnie głosy:

- Słyszy nas pan? – Poklepywanie po policzku. – No jak? Słyszy pan?

Światło raziło niemiłosiernie. Kto mnie poklepuje i dlaczego? Pić.

- Operacja się udała, choć mieliśmy z panem trochę problemów. Za płytko był pan uśpiony i wyskoczyła rurka intubacyjna. Język poleciał i musieliśmy go wyciągać. Poza tym, wbrew zaleceniom, coś pan pił przed operacją. Musieliśmy cewnikować. Mam nadzieję, że nic pan nie czuł. Jakieś koszmary się panu nie przytrafiły? – Lekarz roześmiał się z ulgą.

Pozostali stojący wokół stołu operacyjnego zawtórowali mu po chwili.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • A. Hope.S 24.04.2020
    Pu - zmysłowo napisane. Brawo. pięć pał ode mnie :)
  • Shogun 24.04.2020
    Kurcze, bardzo dobrze napisane, niemal poetycko, no i ta końcówka, zaskoczenie. Świetny tekst ;)
  • befana_di_campi 24.04.2020
    Kto Ci zrobił znowu jedynkowe ziazi?

    :-D :-D :-D
  • IgaIga 24.04.2020
    UWAGA, UWAGA!!!
    WSZELKIE UWAGI DO AUTORA PROSIMY KIEROWAĆ NA PITOLENIE.
  • befana_di_campi 24.04.2020
    A niby to dlaczego?
  • IgaIga 24.04.2020
    befana_di_campi - bo autor nie może tu odpowiedzieć.
  • Johnny2x4 24.04.2020
    Ja nie rozumiem... za trudne. Napisz coś dla prostego ludu. :P (Musiałem)
  • Pasja 24.04.2020
    No, Puchacz bardzo subtelny erotyk. Muszę przyznać, że w trakcie narkozy mogą takie odloty się wydarzyć. Zespół operacyjny miał ubaw z pacjenta. ?
    Pozdrawiam
  • Magda1906 24.04.2020
    WOW jestem pod wrażeniem bardzo mi się podobało
  • Kocwiaczek 24.04.2020
    Aż chciałoby się pierwszą część ujrzeć w większym kawałku tekstu. W sumie tych wszystkich greyów i crossów i 365 dni baby napisały. Myślę, że powalilbyś konkurencję na kolana ;)
  • kigja 24.04.2020
    Autor nie może odpowiedzieć? A może publikować?
    Nie rozumiem tego portalu, ale tutaj dużo osób pisze literackim językiem.
    Czy może być tak że autorzy wydają książki i są na portali literackim? Tylko nie mówią o tym nikomu.
    Szkoła dla amatorów.
    Bardzo dobry pomysł.
    Pozdrawiam
  • befana_di_campi 24.04.2020
    Niektórzy wydają jednak te książki ;)
  • kigja 25.04.2020
    befana_di_campi Wydajesz książki?
    Gratuluję.
    Pozdrawiam
  • Marian 25.04.2020
    Wow! Pięknie napisane, a zakończenie najlepsze.
    Brawo!
  • Johnny2x4 25.04.2020
    Johnny zabronił Puchaczowi się wypowiadać, przez 3 dni - dlatego wszelkie odpowiedzi po 3 dniach. :)
  • Shogun 25.04.2020
    Autor dziękuje wszystkim za wszelkie komentarze, lecz niestety nie może na nie odpowiedzieć osobiście, ze względu na trzydniowy zakaz wypowiadania się na główniej.
  • Johnny2x4 25.04.2020
    Patrz komentarz wyżej. :)
  • Puchacz 27.04.2020
    Jak już mogę, to zbiorczo wszystkim dziękuję za czytanie i ślad pod tekstem :)
    Nic się nie zmieniło i walka z dziadostwem trwa.
  • Szpilka 27.04.2020
    Świetne! No proszę, jak można finezyjnie, a nie tylko medycznie - "wyrosłek", "skrzydła motyla", piątak! ?
  • Puchacz 27.04.2020
    O, Szpilka się tu znalazła i nawet nie kłuje za bardzo :)))
    Patrz Pani, co to się w narkozie i przy cewnikowaniu może z człowiekiem zrobić...
  • Szpilka 27.04.2020
    Hahahhahaha, też bym chciała, żeby mi się tak zrobiło ?
  • Puchacz 27.04.2020
    Trza raczej polować na takie doznania w realu.
    Medycyny w tych sprawach lepiej unikać :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania