.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tanaris 06.06.2017
    Ty nalegałaś na te wyjście . - kropka w złym miejscu
    Nie chce już na nią patrzeć, bo poczucie winy rozdziera mnie od środka jak szmacianą lalkę. - chcę*
    Ma on na celu wywołanie małych eksplozji , rozsadzających - przecinek (spacja)
    O kurczę, nie spodziewałam się, że taką broń dostanie. Walka idzie jej coraz lepiej, aby tylko nie zapomniała, kim jest. :) 5 <3
  • Marzycielka29 06.06.2017
    Dziękuję. Poprawie wszystko. Mimo, że tekst sprawdzany naprawdę ogrom razy, to nadal coś się znajdzie. Ale fajnie, że wyłapujesz to, buziol :*
  • Tanaris 06.06.2017
    Marzycielka29 Jak coś wyłapuję, to oczywiście piszę. Takie drobnostki w sumie :)
  • Tanaris 14.06.2017
    Kiedy kolejna część? Bo już się doczekać nie mogę. <3
  • Marzycielka29 14.06.2017
    Hej. Ale mnie zaskoczyłaś :D Myślę, że najpóźniej jutro, moze dzis. Nie mialam czasu jeszcze popoprawiac, bo wiecznie cos. Poprawiłaś mi nastrój, ktory dzis jest parszywy.
  • Tanaris 14.06.2017
    Marzycielka29 u mnie podobnie. Ale oglądam disco na polsacie i jest rewelka. xD
  • Marzycielka29 14.06.2017
    Tanaris hehe ja teraz męczę tvn.
  • Pasja 15.06.2017
    Sny dalej prześladują Emilię i ukazują jej osoby które zmarły, wśród nich nie ma bliskich. Szkolenie na wysokim poziomie, pranie mózgów. Tylko czemu ma to służyć. Czy Emilia i tych dwoje będą trzymać się dalej razem. :-)
  • Canulas 09.10.2017
    "Kiedy na nowo pogrążam się w sen, staję się bezdusznym bytem nastawionym wyłącznie na zemstę." - tu nie ma błedu, prędzej wątpliwość. Chodzi mi o "w sen" - Nie lepiej: "w śnie?" - Sugestia pod przemyślenie.

    Błedó nie znalazłem. Czytało się płynnie i szybko.
    Ogólnie, coraz bardziej podoba mi sięnie tyle drobiazgowość, co (uwaga: autorskie słowo) niespieszność. Nie lecisz na łeb, na szyję. Spokojnie tkasz, wedle własnego, serialowego dość wzorca. Bo świadomie czy nie, mam wrażenie, że jest to jednak oparte, jeęli nie na jednym, to na kilku tworach medialnych. Może The Hundread?
    Pozdro. - Dobra część.
  • Marzycielka29 09.10.2017
    Dzięki:) Juz kiedyś pisałam, ze jak powstawalo te opko, a bylo to ponad dwa lata temu nie wiedziałam o istnieniu tego serialu :D Ale go uwielbiam. I ogólnie porównanie mi pochlebia. Ale owszem jest to troszkę zlepek inspiracji innymi utworami, natomiast reszta to tylko moja chora wyobraźnia. Jeszcze raz dzięki, ze czytasz!
  • Canulas 09.10.2017
    No tak, tak. To, Broń Boże, nie zarzut. Wszystko czerpiemy z czegoś. Czasem świadomie, czasem pod.
    Sprawnie stworzona konwersja nie jest żadną ujmą. Nie wiem tylko czy dobrze robię wypisując wątpliwości. Jeśli opko ma już swój czas, być może jest dla Ciebie archaiczne i nie chcesz w nim dłubać.
    Wypisuję, ponieważ u mnie twór nigdy nie jest skończony. Ktoś mi coś znajdzie, to i po kilku latach poprawiuam, ale nie każdy musi czynić tak samo.
    W każdym razie, każda uwaga ma życzliwy charakter.
  • Marzycielka29 09.10.2017
    No spoko. Absolutnie nie odebrałam Twojego komentarza negatywnie. To, ze wypisujesz to co Twoim zdaniem brzmialoby lepiejoznacza, ze jestes wnikliwym czytelnikiem, a taki to skarb :) Wiec wypisuj ile wlezie, zawsze jest czas na poprawki.
  • Canulas 09.10.2017
    I git

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania