.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tanaris 14.06.2017
    Porównania naprawdę dają wiele do popisu, jak w twoim przypadku. Świetny rozdział. Normalnie chcę kolejny, naprawdę. Szczególnie, że końcówka jest świetna. 5 ode mnie, o i dziękuję za tą dedykację. :D
  • Marzycielka29 14.06.2017
    I takie komentarze napędzają do działania
  • Marzycielka29 14.06.2017
    Dziękuję.
  • Pasja 15.06.2017
    No i zaczęła się topografia terenu. Widać, że tak naprawdę nie ma gdzie się ukryć. Tylko godzina pozostaje, aby przeżyć i dojść do sektora. Świetny tekst. :-) t
  • Marzycielka29 15.06.2017
    Dziękuję Ci serdecznie za wszystkie komentarze! Fajnie, że czytasz dalej i bardzo się cieszę, że nie zawiodłam Cię kolejnymi częściami. Tak naprawdę cała ta dziwna sytuacja zanim się wyjaśni, to trochę się pogmatwa hehe Pozdrawiam.
  • Agnieszka Gu 10.10.2017
    Kolejny ciekawy i fajnie napisany rozdział :)
  • Marzycielka29 10.10.2017
    Cieszę sie :) Dziekuje
  • Canulas 22.10.2017
    "Przez myśl przechodzi mi nawet ucieczka, lecz szybko wybijam ją sobie z głowy, gdyż nie jestem na tyle gotowa."
    Zastanawiam się czy nie lepiej "na to gotowa" albo: "na tyle odważna" - głośno myślę.
    "Po kilku minutach, danych nam na przebranie," - tego jakoś nie rozumiem. Albo: umożliwiają/umożliwia nam przebranie się, albo: dają nam strój/ubranie. - Tak mi się zdaje.
    " Pierwszą myślą, jaka nasuwa się na widok krajobrazu przed nami to szok." - hmm. Pierwszą myślą szok? Kurde, no nie wiem. Możliwe, że tak, ale...
    WIdok krajobrazu przed nami szokuje. Krajobraz jest dla nas szokiem. Może jakoś tak.
    "- Idziemy! – przemyślenia przerywa mi głos mojego trenera. – Zobaczycie, za godzinę będziemy już w sektorze." - i tu przemyślenia czhyba z wielkiem, bo nie odnoszą się bezpośrednio do mowy.

    No i się zaczyna tak naprawdę. Dość długo kładłaś podwaliny, każąc czekać na lwią część spektaktu. Obaczym jak tera świat wyglada "w ruchu"
  • Marzycielka29 29.10.2017
    Dziękuję. Tekst poprawię. Fajnie czytać takie komentarze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania