.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Tanaris 16.05.2017
    Super. Zwłaszcza końcówka sprawiła, że z pewnością będę czytać dalej. :) 5
  • Marzycielka29 16.05.2017
    Dziękuję Ci bardzo!
  • Ewcia 16.05.2017
    Fajny tekścik.Szkoda że 18 lat ma się tylko raz.
  • Marzycielka29 16.05.2017
    No niestety. Choć poczytać pozostaje hehe. Dziękuję.
  • Lucinda 16.05.2017
    No tego się nie spodziewałam... Jejku, najpierw widok Twojego nicku sprawił, że musiałam się zalogować (choć wstępnie takiego planu nie było), ale nie sądziłam, że kiedyś wrócisz tutaj z tym opowiadaniem w jakiejkolwiek wersji...
    O treści chyba nie mam co mówić, skoro komentowałam The chosen, a, przynajmniej na razie, dzieje się to samo. Swoją "litanią" też nie będę męczyć, chociaż może nie byłaby ona zbyt długa. W każdym razie zostawiam 5 :)
  • Marzycielka29 16.05.2017
    Moja kochana Lucinda❤ A wiesz, ze to co wstępnie bylo planowane poniekąd sie udało, ale tak, jak Ci kiedyś pisałam rzeczywistosc ponura stanęła na drodze, wiec postanowiłam wrócić z tym opowiadaniem. Moze kogoś zainteresuje. A to sama radość miec dla kogo pisac. Dziekuje Ci bardzo.
  • Lucinda 16.05.2017
    Skoro poniekąd się udało, to się cieszę, szkoda jednak, że jest to poniekąd. Miło mi będzie wrócić do tej historii i odświeżyć ją sobie, nawet jeśli to trochę zmieniona wersja. Mam chyba sentyment do tego opowiadania, w końcu to jedno z pierwszych, jakie czytałam na tym portalu... Jak sobie pomyślę, ile od tamtej pory się zmieniło... Tak więc chyba mam kolejny impuls do zaglądania czasami na portal :D
  • Marzycielka29 16.05.2017
    Fajnie, ze jestes. I niezmiernie mi milo, ze moja historia utkwila Ci w pamięci. To wiele znaczy.
  • Eren 16.05.2017
    Jestem tu nowy, więc nie znam starej wersji. Czekam na kontynuację. Niezmiernie ciekawi mnie los "Wybranych" , kim są, jaki mają mieć cel, i dlaczego protagonistka do nich jak się zdaje należy. Ciekawość podsyca fakt przeciętnej rodziny nieświadomej upadającego świata (tak ja to odebrałem). Podoba mi się. Pozdrawiam. Ode mnie póki co, za wstęp 5.
  • Marzycielka29 16.05.2017
    Bardzo Ci dziękuję. Mam nadzieję, że kolejne części Cię nie zawiozą.
  • Haise Sasaki 16.05.2017
    Ciekawe, soczyste 5
  • Marzycielka29 16.05.2017
    Bardzo dziękuję!
  • Pasja 18.05.2017
    Fajnie się zaczyna i chce się jeszcze. Fajna rodzinka, tylko co z bohaterką się stanie. Pewnie ten list jest przeznaczeniem. Pozdrawiam i piątka
  • Desideria 23.07.2017
    Szukałam jakiegoś opowiadania do czytania i znalazłam :)
    Kiedyś oglądałam jakiś program, w którym mówili, że w 2090 w Polsce będzie klimat jak w Hiszpanii :)
    Opowiadanie zapowiada się ciekawie, więc biorę się za kolejne części. 5 ;)
  • Canulas 19.09.2017
    A se wpadłem, a co.
    Początek intryguje na tyle, by pójść dalej. Nie jeastem fanem sielankowego domowego ogniska, lecz ta rodzinka wydała mi się w porządku.
    Lubię anomalie, więc jeśli to będzie jakaś warciacja post-apo, to prawie mnie masz.

    " Temperatura osiąga swe apogeum w południe, a termometry w tedy " - tu jeden bublołak się zaplątał. Musiał Ci kciuk spaść na spację i rozłączyć literki w ostatni wyrazie.
    Dobra nowina.
    Da się ten proces odwrócić.
    Na razie zaczęcająca 4-ka z krzyżykiem (+)
  • Agnieszka Gu 06.10.2017
    Zaczęłam od środka i było tak ciekawie, że przygnało mnie tutaj. Ten tekst wciąga... :)
  • Marzycielka29 06.10.2017
    Fajnie, że Cię zainteresowało:) To taki kolejny motywator do pisania, choć wiem, że wiele do ideału brakuje. Dzieki serdeczne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania