jhn

jh

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Tajemnicza... 17.01.2016
    - Moje szczęście jest... - przecinek po "jest'".
    - ... litery Twojego imienia... - przecinek po "imienia".
    - ... w którym... - przecinek po "którym".
    - ... się nasze oddechy... - przecinek po "oddechy".
    - ...przypimina jak sobą oddychać... - przecinek po "oddychać ".
    Chyba tyle błędów, co i tak jest naprawdę dużo jak na tak krótki tekst. Nie oceniam. Jak bedziesz wstawiać kolejny tekst, sprawdź dwa razy czy nie ma błędów. Pozdrawiam i powodzenia.
  • KarolaKorman 18.01.2016
    Prawdziwe odczucia, ale tylko na 4 :)
  • Rasia 18.01.2016
    Tajemnicza, to chyba miał być wiersz bez znaków interpunkcyjnych... Chociaż. Szczerze mówiąc sama nie wiem, nie umiem rozgryźć formy przez ten jeden przecinek i kropkę na końcu, więc byłabym wdzięczna za odpowiedź autorki :) W oczekiwaniu zostawiam bez oceny.
    Ogółem tekst mi się podoba, ale moim zdaniem jest zbyt krótki. Rozbłyskują już we mnie jakieś uczucia, coś rozkwita i... koniec.
    Pomimo to trzymam kciuki za następne Twoje prace i pozdrawiam :)
  • andzixx0 22.01.2016
    Kto pisząc w emocjach zwraca uwagę na przecinki, chyba nie to jest ważne
  • elenawest 22.01.2016
    Przeczytałam twój tekst i mam podobne odczucia do jego długości, no jest trochę za krótki. A co do przecinków, to oczywiście, że są one ważne, zawsze w każdym tekście.
  • Tajemnicza... 28.01.2016
    elenawest Zgadzam się z tobą, może tekst miał być bez przecinków itd. ale moim zdaniem lepiej było by z przecinkami. Dlatego nie oceniałam, ponieważ nie byłam pewna. Pozdrawiam
  • Celtic1705 22.01.2016
    Nawet jak się pisze w emocjach, to póxniej, gdy ochłoniesz, tekst możesz srpawdzić. Ja tak staram się robić. :)
  • D4wid 11.02.2016
    Tak jak w twoim wierszu pod tytułem ,,Ból" brakowało mi tego czegoś czyli dopełnienia, dokończenia myśli, to przyznam, że w tym wierszu nie widzę ich braków. Uwielbiam takie teksty, ale niestety nie koniecznie o rozstaniach gdyż wiem jaki to ból. Jednak ten mi się podoba i zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania