Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Golisz sie golisz i tępą żyletką zakażenie se zrobisz

Golisz se pusie golisz i co ty dziecino zrobisz gdy ją zatniesz żyletką tępą jak łeb twój głupi i pusty plastikowo ty ma biedronko co do twego tworzywa sztucznego słabość mam nieziemską i uwielbiam jak opływasz w nim obrzydle,że aż kapie i świeci nawet gdy słonko już dawno zasłone na niebo rzuciło.Pięknaś ty i wysportowana,tłuszczu nie musisz z siebie operacyjnie wysysać bo ty na siłce go wysysasz,kaloryfer zdobi twój płaski brzuszek,dupska też nie powiększałaś bo uznałaś,że fitness to jest to co uwypukli i wyrzeźbi tyłeczek a wraz z pupcią i tatuaż na niej w oczach rośnie ,niedawno jeszcze taki ten tatoo malutki był lecz wydoroslał już chłopczyk i startować do dziuń może na luzaczku jebaka jeden,kozak to nad wyraz i gdy sobie przy nim stoją to do reszty blednę a zwłaszcza mój dzidziunio w majtolach.Wszystkie zalety twe wymieniłem prócz tworzywa sztucznego który już chyba z 10-sięc razy dopompowałaś w cyckach a war twych ogromnie wywalonych na wierzch to sie wstydzi mój pałąk między nogyma co sie maleńki przy nich wydaje i nie poczują go nawet przez ułamek sekundy,czuje że niedługo mnię z tego powodu porzucisz dla większego ujjaawujjjaa mimo iż brakiem kassy nie grzeszę lecz inni także a z 20stoma + w spodniach to na pęczki teraz możesz mieć fagasów co tam to cudeńko w twym mniemaniu owi posiadają.Wspomniałem na początku żeś tępa i głupia jak ta zardzewiała żyletka a co ja mam o sobie powiedzieć co sie w tobie ślepo zabujałem i utrzymuje za ciężki grosz zarobiony,szantażujesz że nie dasz mi swego odwłoku póki ci kaski na ciuszka nie dam i tak wymieniać moge i wymieniać jak mnie na kase w wała robisz a ja dalej nic z tym sobie nie robie i ślepo w tworzywo nabrzmiałe gały wlepiam i tak otomaniony chodze za tobą na łańcuszku,na postronku,nie widze póki co szans na zmiane swego niewolniczego losu,losu wcale na ślubnym kobiercu nie zaklepanego tylko we łbie swym zbyt ospermionym by cokolwiek jasność umysłu mu przywróciło.Doli mej z tobą finał zapewne już znasz bo od dawno tak planujesz i planujesz jak tu mi zdmuchnąć pół mego majątku i wygląda więc w sumie na to,żem jeszcze głupszy od ciebie jest i nie zasługuje bym homo i sapiensem był,nie mówiąc już o byciu samcem i to nie alfa tylko samcem w ogóle,nawet beta.Straciłem swą męskość przy tobie,straciłem rozum i człowieczeństwa resztki,inni cie za zwierzaka chcącego ludzika udawać uznają a ja to i ze zwierzaczkiem wspólnego niewiele mam i zastanawiam sie kiedy z jednokomórkowcem ilorazem intelegnencji niebezpiecznie sie zrównam.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania