Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • D.E.M.O.N 24.02.2022
    czas zaruchać :D albo przestać ćpać ;)
  • SwanSong 24.02.2022
    Gorzkie żale, które nikogo nie obchodzą. Napisane byle jak.
  • rozwiazanie 24.02.2022
    Podoba mi się, że nie chcesz robić sobie bałaganu, piątką za porządki.:))
  • SwanSong 24.02.2022
    Chorobliwa zazdrość? Za co? Za tą marnej jakości nibyprozę? Za użalanie się nad sobą na publicznym portalu? Twój marny liścik nie jest przesycony <cynizmem, sarkazmem i ironią>, tylko bólem tyłka. Do apteki marsz! Polszczyzna ma własne reguły i bez twoich sobie doskonale poradzi.
    Grafoman z ciebie i tyle.
  • 110101011 24.02.2022
    O co chodzi w tym wykładzie?
  • Johnny2x4 25.02.2022
    Mądre i dosadne. Choć nie jest to tekst dla każdego. Sedno wywodu jest ukryte.

    Z serdecznością
  • Narrator 25.02.2022
    Moim zdaniem to opowiadanie ma charakter głęboko roszczeniowy: pragnę, powtarzam, przypominam, zrozum, powiedz, itd, a przez to traci nieco jako utwór literacki. Nawet jeśli to jest autobiografia (a przypuszczam, że jest), należy zachować dystans do opisywanych wydarzeń oraz postaci. Tutaj emocje są po stronie autora, a powinny być wywołane u czytelnika, w miarę obiektywnym, chłodnym stylem pisania.

    W jednym z poprzednich komentarzy wspomniałeś Grzesiuka. Pozwól więc, że teraz użyję go jako przykładu. W drugiej części trylogii („Pięć lat kacetu”) Grzesiuk opisywał koszmarną nierzeczywistość jakiej doświadczył w obozach koncentracyjnych Dachau i Mauthausen-Gusen, a mimo to nie robił tego w sposób oskarżający, miejscami nawet pozwalał sobie na szczyptę czarnego humoru. Dzięki temu jego książka nabrała jeszcze silniejszej wymowy.

    Pisz tak, jakbyś zdawał sprawę na sądzie bożym, ocenę zostaw czytelnikowi. W końcu klient to nasz pan, zawsze ma rację, nieprawdaż :)

    Zmieniłbym tytuł: „Gorzki list prawdy” -> „List gorzkiej prawdy”, bo list jest z papieru, to jak może mieć smak; gorzka jest prawda.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania