grafit z ołówka

uchodzę za uchodźcę

ze wszystkich pańskich miejsc

jestem kundlem dla każdego

wyznanie mam najdalsze

nie pytam o imię boga

ani boga o imię

modlę się bez słów

 

wspólnota wiary

jak kłamstwo w kłamstwie

nie wpełznie na szalę

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • laura123 02.02.2021
    Widać, że peel zagubiony, a może cierpiący i za to cierpienie oskarża Boga. Bo, gdzie jest Bóg, kiedy nie radzimy sobie z problemami, które nas przerastają?
    Mówią, że Bóg nie daje więcej niż człowiek może unieść, widocznie wierszy w siłę peela...
  • laura123 02.02.2021
    nie wierszy, tylko wierzy - korekta.
  • Jacom JacaM 02.02.2021
    a może peel nie wierzy tylko w stadną wiarę, może jest przekonany, że odpowiada przed bogiem za siebie i żadna wspólnota go nie usprawiedliwia ;-)
  • laura123 02.02.2021
    Jacom JacaM, to dlaczego peel szydzi z Boga, nawet pisanie małą literą jest oznaką braku szacunku. Poza tym, kto peelowi może nakazać ''wierzyć stadnie'', wiara jest sprawą indywidualną.
  • Jacom JacaM 02.02.2021
    laura123 peel nie szydzi z boga a duża czy mała litera jest tutaj nieistotna, wiara jest sprawą indywidualną dla bardzo nielicznych
  • laura123 02.02.2021
    Jacom JacaM jeszcze się nie spotkałam, żeby ktoś z butami wchodził pomiędzy mnie a Boga. W kościele też nikt mnie nie atakuje, że muszę coś robić, jak większość czy wszyscy. Modlę się jak potrafię i jak czuję, nawet kłócę się z Bogiem i nikt mi w tym nie przeszkadza.
    Więc to jest indywidualna sprawa. Nie sądzę tez, że jestem wyjątkiem, który z wiary czerpie siłę.
  • Jacom JacaM 02.02.2021
    laura123 widocznie żyjesz gdzie indziej ;-) twój świat jest inny. Hierarchowie jak Imamowie wrzeszczą z ambon o takiej samej wojnie ;-) Czym są wszystkie religie i ich instytucje ? Emanacją ;-) tylko czego.
  • laura123 02.02.2021
    Jacom JacaM ale ja nie chodzę do kościoła, zeby zobaczyć kto też jest, ani nie biorę sobie pod uwagę słów księży, bo jednego mam w rodzinie i znam jego priorytety. Chodzę przyjąć Ciało Chrystusa.
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w fajnej zabawie na rymy!
    Pierwszy temat zapodała Trzy Cztery - NAJTRUDNIEJSZE
    A pasja dorzuciła drugi - ZROZUMIEĆ SIEBIE
    Można pisać na jeden, albo na drugi, albo połączyć obydwa.
    Termin do 14 lutego / niedziela/ WALENTYNKI
    Wszystko znajdziesz w zakładce KONKURSY na Głównej: https://www.opowi.pl/konkursy/

    Liczymy na Ciebie!!!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania