[usunięte] Granica - prolog cz. 1

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Anonim 27.05.2015
    Hmmm technicznie bez zarzutu w sumie. Fabularnie też nie najgorzej. Zobaczymy co w części drugiej.
  • NataliaO 27.05.2015
    Ładny początek, przyjemne wprowadzenie. Tytuł skojarzył mi się ze stara lekturą z gimnazjum hehe 4:)
  • wolfie 27.05.2015
    Myślę, że błędem było zdradzanie samego sekretu tego chłopaka już w pierwszej części. Brakuje mi też trochę emocji w opowiadaniu - ten dialog między bohaterami był taki "suchy" przez ten mały defekt. Zobaczymy, jak rozwiniesz historię w dalszych częściach. Na początek ode mnie 3 :) Powodzenia przy pisaniu kolejnych rozdziałów ;)
  • Marzycielka29 02.06.2015
    Wolfie ma racje co do wyjawienia skrywanego sekretu, ale to nie zmienia faktu, że wstęp był dobry;) Wierzę, że czekają na czytelników kolejne, atrakcyjne i tajemnicze niespodzianki. Ode mnie 4:)
  • Chris 03.07.2015
    4 i mocne szanse na rozwinięcie ;)
  • Lucinda 03.07.2015
    dzięki Chris:)
  • Neli 08.10.2015
    Ostatnio dostałam od Ciebie długie i bardzo przydatne komentarze, za które dziękuję. Zwykle, gdy je od kogoś dostaję zaczynam interesować się tą osobą i zaglądam, co też ona tam pisze. Kiedy mi się podoba jasna sprawa, że czytam i komentuję, a nawet nalegam, żeby dodawali. Postanowiłam przeczytać Twoje dzieła. Co do początku: myślę, że jest całkiem okej. Podobał mi się dialog, w którym od razu przedstawiłaś wygląd dziewczyny, bo z góry łatwiej mi ją sobie wyobrazić. Temat ciekawy, ale zgodzę się z resztą, że mogłaś wyznanie miłosne przenieść na inne rozdziały, bo natychmiast zostaje to wyjaśnione, nie ma zamieszania itd. Jednak widziałam, że masz sporo rozdziałów na swoim koncie, więc historia się pewnie rozkręciła. No cóż, sprawdzę to. Pod tą częścią zostawiam 4, pozdrawiam ;)
  • BreezyLove 27.11.2015
    Przyznam, że nie przepadam za fantastyką, ale Twoje opowiadanie wydaje się być ciekawe i na pewno przeczytam dalsze części ;) 4
  • Lucinda 27.11.2015
    Dziękuję:) Pierwsze części są słabe, tym opowiadaniem w ogóle zaczynałam pisać, ale dalej myślę, że powinno być lepiej:)
  • Judy 22.12.2015
    Myślę, że u każdego początki są słabsze, a potem nabieramy wprawy i umiejętności, u ciebie na pewno nie jest inaczej. We dwie śledzimy historię "Gdzie w tym sens?" i czytam pod tym twoje komentarze, widać, że znasz się na tym i traktujesz sprawę poważnie. Co zresztą widać po jakości tekstu :D Prolog mi się spodobał, na pewno zajrzę do następnych części. Ja także nie przepadam za fantastyką, ale jak widzę dobrze napisany tekst o ciekawej treści to na pewno zaglądnę :D Ja akurat nie zgadzam się z pozostałymi. Uważam, że to twoja decyzja kiedy wyjawiasz sekrety bohaterów i podejrzewam, że jest pewnie jeszcze dużo sekretów, które będą się wyjaśniać. Reasumując jak dla mnie początek bardzo dobry :D 5
    Wyłapałam tylko jeden błąd:
    "Chciała tego, a mimo to zaskoczyło ją to." - powtórzenie. Powiedziałabym, że to coś niewinnego, ale jak czytałam to rzuciło mi się w oczy ;-) Mogłoby być np. Chciała tego, a jednak zaskoczyło ją to.
  • Lucinda 22.12.2015
    Dziękuję:) No tak, początki są słabsze, a to naprawdę był mój pierwszy tekst (pomijając jakieś wypracowania szkolne). Teraz oceniam, że idzie mi coraz lepiej i dużo więcej wiem. Miło mi, że zajrzałaś i cieszę się, że Ci się spodobało. To, co wyłapałaś, oczywiście poprawię, choć jestem świadoma, że w ogóle, w pierwszych częściach zwłaszcza, znalazłabym więcej sytuacji do poprawy.
  • Akwus 04.02.2016
    Trochę się boję banalnego romansu, ale dodaję do mojej listy :)
  • Lucinda 05.02.2016
    Akwus, no nie powiem Ci, czy twoje przypuszczenia są prawdziwe, czy nie:) Zaskoczyłeś mnie trochę, że tu zajrzałeś, ale miło mi i dziękuję:)
  • candy 30.06.2016
    Wszyscy oglądają mecz, a ja zaczynam tę Granicę :) nie przepadam za fantastyką, ale takie tematy człowiek/anioł są ciekawe ^ może to nie najważniejsze, ale podobają mi się imiona bohaterów :) daję 5 i idę zobaczyć, co tam dalej się dzieje.
  • Lucinda 30.06.2016
    candy, ojej, dziękuję :) Nie spodziewałam się, że komuś jeszcze będzie się chciało tu zaglądać :) Początki są okropne, co miałam okazję niedawno zauważyć, próbując sobie przypomnieć o czym pisałam i zaglądając tu. Dlatego gdy tylko skończę (a to powinno nie potrwać bardzo długo), zabieram się za poprawki.
  • dainty 16.07.2016
    Wow, nie przepadam za fantasy, ale to naprawdę mnie wciągnęło. Zapowiada się ciekawie, więc lecę do następnego rozdziału i daję 5 :)
  • Lucinda 16.07.2016
    Dziękuję, miło mi :) To już kolejne zaskoczenie, że to opowiadanie komuś się podoba...
  • Emi Ayo 18.03.2017
    Przeczytalam prolog i juz się wciągnęłam: ) naprawde ciekawie sie zapowiada :D lece czytac dalej i zostawiam 5
  • Lucinda 18.03.2017
    Dziękuję :)
  • Tanaris 23.03.2017
    Witam, jestem tu po raz pierwszy, zaznaczam swoją obecność i lecę czytać dalej x
    Ja za to uwielbiam fantastykę. Początki nie zawsze są łatwe, to prawda, jednak od czegoś trzeba przecież zacząć. Mocna 4, za pobudzenie mojej ciekawości :)
  • Louis 26.08.2017
    Zobaczyłem Twój komentarz pod Głębią stachu i stwierdziłem, że muszę zobaczyć twoją serię Granicy. Prolog wciągnął mnie na maksa. Czuje, że to będą ciekawe opowiadania. Zabieram się do czytania!. Pozdrawiam i zostawiam 5.
  • Lucinda 26.08.2017
    Dziękuję, bardzo mi miło i, cóż, mam nadzieję w takim razie, że się nie zawiedziesz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania