[usunięte] Granica - Rozdział 17, cz. 1 Z dedykacją dla Marzycielki29 :)

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Marzycielka29 15.01.2016
    Powiem Ci, że bardzo dobrze, iż dodałaś dłuższy;D Uwielbiam to opowiadanie. Od samego jego początku, ale wtedy nie myślałam, że tak się fajnie rozwinie:) Z każdym rozdziałem jest ciekawiej. Strasznie intryguje mnie Damon. Raz wpadło powtórzenie "zajęcia", ale to tylko moje spostrzeżenie :)
  • Marzycielka29 15.01.2016
    Nacisnęłam niechcący wyślij, a miałam jeszcze napisać, ż dziękuję BARDZO za dedyk! To takie miłe :D Fajnie, że nadal piszesz tę historie! I czekam na kolejny rozdział.
  • Lucinda 15.01.2016
    Dziękuję:) Szczerze mówiąc, często miałam wrażenie, że używam kilku słów nie wiadomo ile razy (ciągle myślałam o zamiennikach), a już mi się tak dokładnie sprawdzać nie chciało:/ Później sprawdzę to powtórzenie. Jeśli chodzi o samo opowiadanie, to sama na początku nie wiedziałam, jak wyjdzie. Weszłam na portal i tak sobie wpadła mi myśl zamieścić początek (z którego zdawałam sobie sprawę, że nie jest najlepszy), a później dopiero zaczęłam wszystko sobie układać i, jak widać, historia wciąż się tworzy.Problem pewnie się pojawi, gdy okaże się, że trzeba kończyć opowiadanie (bo przecież nie będzie się ciągnął w nieskończoność :D). Ale bardzo wkręciłam się w pisanie tego opowiadania:) Jeszcze raz dziękuję za przeczytanie, komentarz i że przez cały czas śledzisz tę serię. Bardzo mi z tego powodu miło:)
  • Marzycielka29 15.01.2016
    Teraz zobaczyłam, że nie zaskoczyła ocenka, muli mi net:( Jak tylko zacznie działać prawidłowo, to wciskam 5. Co do pisania powiem Ci, że ja mam podobnie:) Wpadnie mi jakiś pomysł, rozpocznę go, a potem w trakcie pisania pomysły wpadają do głowy same. Ja także się cieszę, że Ty czytasz moje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania