[usunięte] Granica - Rozdział 19, cz. 1

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Marzycielka29 12.04.2016
    Nareszcie!!! Dziękuję Ci za kolejnyvrizdział, 5 w słowie " Ostatecznie" brakło "e"
  • Lucinda 12.04.2016
    Marzycielka29, hm, nie spodziewałam się tak szybko :D Ostatnio braknie mi czasu na pisanie, a z tym opowiadaniem trochę utknęłam, ale chyba powinno już ruszyć. Dziś nowa część powstała kosztem notatki o czworokątach z matmy (nie lubię geometrii). Miło, że zajrzałaś, błąd już poprawiony (aż dziwne, że tylko jeden, bo nawet nie sprawdzałam tekstu i bałam się głównie powtórzeń). Dziękuję:)
  • Marzycielka29 13.04.2016
    Szybko, bo akurat weszłam na opowi i Twój tekst pokazałsię, jako dodany przed chwilą. Pierwsze co, to zaczęłam czytać :)
  • elenawest 21.04.2016
    Lucinda, sorki ze tu pisze, ale nie bardzo jest gdzie. Jesli bedziesz chciala poczytac te czesci agatu, ktorych jeszcze nie widzialas, to pisz na fb na priv.
  • Lucinda 21.04.2016
    elenawest, czemu? Czyżbyś zamierzała je zabrać?...
  • elenawest 21.04.2016
    Lucinda odejść... Problemy prywatne
  • Lucinda 21.04.2016
    elenawest, jaka szkoda... :(
  • elenawest 21.04.2016
    Lucinda jesli chcesz, to napisz na fejsie, wytlumacze ci dokladniej...
  • candy 01.07.2016
    więc postanowiła sprawdzić - postanowiłam* :)
    Tyle pytań, a tak mało odpowiedzi. Jak na maturze.
  • Lucinda 01.07.2016
    Heh, ja na razie jeszcze bardzo nie myślę o maturze, choć pewnie by się przydało...
  • Tanaris 21.07.2017
    Natłok pytań i brak odpowiedzi. Pewnie to takie denerwujące... Mam nadzieję, że wkrótce się wszystko wyjaśni.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania