[usunięte] Granica - Rozdział 2, cz. 2

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Marzycielka29 01.07.2015
    Bardzo mi się podobało. Naprawdę zaczyna się rozkręcać. Fajnie i zgrabnie łączysz ze sobą fakty;) Jedyne co to popracuj nad synonimami , aby uniknąć powtórzeń, ale piąteczka już leci do ciebie;)
  • Marzycielka29 01.07.2015
    Bardzo mi się podobało. Naprawdę zaczyna się rozkręcać. Fajnie i zgrabnie łączysz ze sobą fakty;) Jedyne co to popracuj nad synonimami , aby uniknąć powtórzeń, ale piąteczka już leci do ciebie;)
  • Lucinda 01.07.2015
    Dziękuję:) postaram się nad tym poracować
  • Lucinda 01.07.2015
    popracować*
  • Chris 03.07.2015
    Popracuj to.nad ciągiem dalszym bo chcemy więcej! :) tu już wchodzisz na 5! :)
  • Lucinda 03.07.2015
    dziękuję:)
  • Neli 20.10.2015
    Znalazłam jedną literówkę, powtórzenie. Wszystko super. Podoba mi się Twoje słownictwo. Jest lekkie a zarazem... Nie wiem jak to nazwac xd jest dobre, przyjemnie się czyta. Postanowiłam sobie przeczytać Twój rozdział tak na dobranoc. Nie lubię opowiadań typu wampiry, wilkołaki mam nadzieję, że do tego nie zmierzasz. Jeśli chodzi o anioły... Cóż, to już trzecie opowiadanie, które mi się spodobało, więc chyba lubię. Zależy też czy w grę wchodzi miłość. 5 ;))
  • Lucinda 21.10.2015
    Dzięki Neli:) Cieszę się, że ci się podoba. Z tymi istotami będzie różnie, ale to już sama ocenisz:)
  • Emi Ayo 18.03.2017
    Ciekawa ta organizacja :D czytam dalej a za tą 5 ;)
  • Tanaris 23.03.2017
    Rasy wszelkie, tajemnicza organizacja, do tego niewyjaśnione zabójstwo dziewczyny... Coraz bardziej się wkręcam, 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania