[usunięte] Granica - Rozdział 22, cz. 1

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • candy 17.07.2016
    Delikatnie zaczęłam manipulować jej aurą, wyczuła to, jednak nie reagował, pozwalając mi działać. - tutaj chyba powinno być "reagowała"? Bo tak mi coś te osoby nie pasują.
    Troszkę dłuższy, ale mógłby być jeszcze dłuższy ;D niechcący kliknęłam 4, zmęczona jestem i nie patrzę co robię :( wiedz jednak, że intencją była piątka :)
  • Lucinda 17.07.2016
    Nic się nie stało, najważniejszy jest komentarz :) Literówka już poprawiona, dziękuję za odwiedziny :)
  • Afraid13 18.07.2016
    Daję 5. Długość nie przeszkadza -wręcz jest niezauważalna, gdy się tak mocno w czytałam.
  • Lucinda 18.07.2016
    Afraid13, bardzo mi miło gościć nową czytelniczkę :) Cieszę się, że podoba Ci się opowiadanie, dziękuję za komentarz i ocenę :)
  • dainty 18.07.2016
    Bardzo przyjemnie czyta się twoje opowiadanie (mimo że nie pałam miłością do fantasy :D), jak dla mnie rozdziały mogą być jeszcze dłuższe :) 5
  • dainty 18.07.2016
    Znaczy się, dam 5 jak już będę na kompie, bo na telefonie nie mogę oceniać (nie wiem czemu) XD
  • Lucinda 18.07.2016
    dainty, cieszę się, że mimo gatunku, do jakiego należy opowiadanie, jeszcze przy nim trwasz i że przyjemnie Ci się czyta :) Dziękuję :)
  • Marzycielka29 20.07.2016
    Wiem, że długo mnie nie było, ale na pewno nie zrezygnowałam z tego opowiadania! Uwielbiam je :) Super, że nie zrezygnowałaś z jego pisania mimo, że wiem, jak mało masz czasu. 5.
    W jednym miejscu brakło spacji przed "co" gdzieś na początku.
  • Lucinda 20.07.2016
    Marzycielka29, miło Cię tu znowu widzieć :) Cieszę się, że cały ten czas masz cierpliwość do mnie i do tego opowiadania. Z czasem teraz nawet trochę lepiej, chociaż wychowawczyni zadbała, abyśmy mieli co robić w wakacje :D Gorzej z samym pisaniem, ale może i tu będzie lepiej :) Dziękuję :)
  • NataliaO 23.07.2016
    Super, że można nadal do Ciebie zaglądać i cieszyć się dobrym tekstem, przyjemnie się czyta ; 5:)
  • Lucinda 23.07.2016
    Dziękuję, NataliaO :)
  • Tanaris 25.07.2017
    Fantastyka to jednak jeden z moich ulubionych gatunków. 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania