[usunięte] Granica - Rozdział 27, cz. 1

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Marzycielka29 27.07.2017
    Chcę więcej!
  • Marzycielka29 27.07.2017
    Odruchowo wcisnęłam wyślij, nie kończąc komentarza, chba jeszcze śpie. Na jaw wychodzą nowe tajemnice, a to najbardziej ekscytujące. Może kobieta z więzienia, któeą wprowadziłaś do histori to matka bohaterki??????Albo ma duże znaczenie w całym opowiadaniu? Takie domysły :) Nurtuje mnie to bardzo, 5
  • Lucinda 02.08.2017
    Wszystko w końcu powinno się wyjaśnić, ale pewnie trochę to potrwa :D Dziękuję za wizytę :)
  • Ona 27.07.2017
    Bardzo fajne opowiadanie. Połowę czytałam je już wcześniej na starym profilu. Dzisiaj przeczytałam jeszcze raz. Niecierpliwie czekam na następny rozdział. :)
  • Ona 27.07.2017
    5 *-*
  • Lucinda 02.08.2017
    Ona, miło mi, że zainteresowało Cię to opowiadanie :) Aż się zaczęłam zastanawiać, jaki mógł być ten stary profil :D Dziękuję za wizytę :)
  • Tanaris 28.07.2017
    I doszłam do tej części, jak na razie ostatniej. Czekam z niecierpliwością na kolejne. Opowiadanie ma wielki potencjał, czyta się go lekko i przyjemnie. Dialogi są pełne naturalności, stąd czyta się je szybko. Historia ciekawa i interesująca, stworzyłaś naprawdę wspaniały świat, tylko pogratulować. Talent jest, więc pisz dalej, jak najwięcej. 5 :)
  • Lucinda 02.08.2017
    Tanaris, jejku, naprawdę szybko udało Ci się nadrobić całe opowiadanie. Jestem pod wrażeniem, zwłaszcza że pod każdą częścią zostawiałaś również po sobie jakiś ślad. Muszę w końcu spełnić swoje zamierzenia i sama do Ciebie zajrzeć :D Dziękuję za wizytę :)
  • Poradniczka 29.07.2017
    Gorąco radzę przejść na stronę "WATTPAD"! Oczywiście nie usuwaj jej stąd, ale opublikuj ją też tam, aby mieć większy rozgłos! :D
  • Lucinda 02.08.2017
    Szczerze mówiąc, publikuję tam to opowiadanie, choć nie ma tam jeszcze wszystkich części, dopiero kilka rozdziałów, ale większego rozgłosu, jak to nazwałaś, i tak się nie spodziewam. W każdym razie, miło mi, że historia przypadła Ci do gustu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania