[usunięte] Granica - Rozdział 5, cz. 2

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • NataliaO 17.07.2015
    niech nie wyjdzie, że odwdzięczam się ale ja jestem z tą historią od początku tylko mało komentuje. Bo moje komentarze w stosunku do Twoich są maleńkie. Ja w tej historii lubie naturalnych bohaterów, a przede wszystkim dialog w każdej części bo jest lekki. 5 :)
  • Lucinda 17.07.2015
    Dzięki NataliaO:) To prawda, moje komentarze bywają bardzo długie. Dużo się czepiam. Ale po prostu uważam, że dzięki temu można pracować nad tym w czym jesteśmy słabi.
  • Chris 18.07.2015
    Twoje komentarze są ekstra. Czepiasz się tam gdzie trzeba, więc tylko wychodzi nam to na dobre! Co do historii. Jest świetna. Mam wrażenie, że tak lekko pisana :) 5
  • Lucinda 18.07.2015
    Dziękuję:)
  • Neli 07.11.2015
    Nie przepadam za opowiadaniami tego typu, ale zaciekawiła mnie historia ze strony Shine, dlatego kontynuuję to opowiadanie. Z braku czasu czasem tu zaglądam. W sumie nie lubię takich szpiegowskich opowiadań... ale Twoje tak, czy siak mnie przyciąga. Fajnie piszesz, chce się czytać.
    Na pewno piszemy osobno, a tu znalazłam razem ;)
  • Lucinda 07.11.2015
    Dzięki Neli:) Tak naprawdę to nie jest opowiadanie szpiegowskie i wkrótce powinnaś się o tym przekonać, aczkolwiek fantastyka pozostanie do końca. To kwestia gustu, ale mam nadzieję, że dalej również będzie ci się podobać:)
  • candy 01.07.2016
    Wszystko tak profesjonalnie tu wygląda, te rozmowy między Lucy i innymi :D fajnie fajnie, zostawiam 5, ale już uciekam spać. Wrócę w wolnej chwili :)
  • Lucinda 01.07.2016
    Sama od początku lepiej oceniałam wątek z Lucy, teraz już chyba trochę lepiej idzie mi wcielenie się w główną bohaterkę. Dziękuję jeszcze raz za komentarze i oceny :)
  • Emi Ayo 18.03.2017
    mam już swoje podejrzenia ;) zoqaczymy czy się sprawdzą ;) 5
  • Tanaris 23.03.2017
    Dialogi płynnie napisane, w ogóle idzie ci coraz lepiej, 5 :)
  • Louis 27.08.2017
    Super piszesz... Dialogi dobrze napisane. Narawde świetnie się czyta :)
  • Louis 27.08.2017
    Jak byś wydała kiedyś książk Granicy, to napewno super by się sprzedawała. Myślałaś o tym? :)
  • Lucinda 28.08.2017
    Dziękuję za miłe komentarze, choć całość wymaga gruntownych poprawek. To bardziej taka seria-ćwiczenie, o której nie myślałam od początku zbyt poważnie, tym bardziej cieszy mnie, że historia przypadła Ci do gustu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania