Grób

Korekta trwa

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Baba Szora 10.06.2021
    Zdecydowanie treść przeznaczona dla oczu pełnoletnich :-P
  • Miał być to obrazliwy komentarz ? Bo ja tak go odebrałam
  • Baba Szora 11.06.2021
    Nochybawascosboli Nie chciałam Cię obrazić, przepraszam. Zastanowiło mnie tylko to, że przypisałaś to jako treść przeznaczona dla pełnoletnich, a nie znalazłam nic tutaj takiego, co mogłoby niepełnoletnich zaszokować lub kłuć ich niewinne oczy.
    Pozdrawiam i powodzenia życzę w dalszych naukach pisania :-)
    (PS Brak przecinków bardzo drażni przy czytaniu, często takie podstawowe błędy ortograficzne i interpunkcyjne zniechęcają opowijczyków do zostawiania komentarzy, więc jeśli chciałabyś jakieś otrzymać musisz trochę więcej z siebie dać i popoprawiać błędy)
  • Baba Szora Staram się nie robić błędów ale nie zawsze wszystko idzie po mojej myśli , moje pracę aktualnie poprawia moja przyjaciółka więc biorę od niej przykład jak mam poprawie pisać. A jeśli chodzi z treścią dla niepełnoletnich , wcześniej pisząc to na wattpadzie miałam zaznaczoną kategorię dla dorosłych więc tutaj też tego nie zmieniałam.
  • Tjeri 11.06.2021
    No faktycznie błędów (ort, interpunkcyjne i gramatyczne i stylistyczne) jest ogromna ilość jak na taki krótki tekst. Do tego duużo za dużo zaimków – głównie "ich".
    Poproś faktycznie o korektę i zamieść tekst raz jeszcze. W tej chwili ciężko go poważnie komentować
  • Aktualnie moje pracę przechodzą korektę lecz nie widzę sensu wstawiać tutaj poprawionej wersji
  • Tjeri 11.06.2021
    Nochybawascosboli co kto lubi...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania