ΛGRΞSIVO - Tsukuyomi

( Inspiracją była technika, której celem bylo doprowadzenie wszystkich żyjących istot do wiecznego snu. #naruto )

 

Łowcą niż ofiarą być lepiej mówili, aby zakończyć tę wojnę w jednej chwili.

Wychodzę spod zgliszczy, czuję się dziwnie - przeróżne objawy.

Nie chcę nic mówić, boję się myśleć - szukam tej zjawy!

Powód jest prosty, chcę to zakończyć i ukryć rany - kunai w sercu głęboko schowany.

Jednak to wszystko i tak nie ma znaczenia.

Kwiat lotosu zakwita dwa razy, mówił mi Guy. Dziś jestem mu wdzięczny za wszystko co zrobił #FormacjaOśmiuWewnętrznychBram!

Czy ten świat, w końcu dla mnie się otwiera? Nie jestem pewny wciąż widzę te cieniste klony. Szepczą w ciemności lub w mej świadomości. Sam już nie potrafię rozpoznać co prawdą, a co kłamstwem jakbym był uśpiony #wieczneTsukuyomi.

 

Ah ten czas, który wstrzymał świat.

Słysząc głos, widząc blask znów próbuje wstać.

Pragnę obudzić się z tego snu, co koszmarem zwe. Czując dawną siłę, dawną moc, dawnego mnie. Czy tym razem udać może się? Nie jestem pewny. Ciągle waham się. Nadzieja nieuchronnie opóźnia tylko zatracenie. Mimo wszystko dzięki niej nadal wierzę w me ocalenie. Przeszłości nie zmienię, lecz wyciągnę z niej wnioski. Nie byłoby mnie tu dziś bez twej troski.

Afirmacja życia w objęciach trzyma mnie. Ocierając łzy szepcze w ucho me. Szalony jestem. Zaufam w lepsze jutro, które jak mówisz nadejdzie. Patrzę więc przed siebie w dal. Dniem wczorajszym ciągle żyłem sam. Teraz wiem, że tej stagnacji stan tylko więził mnie. Mimo tego nadal nie wiem dokąd dążyć chcę.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pan Buczybór 12.06.2019
    To jest rap, tak? Dziwny zapis tak czy siak. Oryginalność, oryginalnością, ale zasady trzeba łamać w bardziej przemyślany, zaskakujący sposób. Tutaj proponuję zwykły, wersowany zapis - ładniej i czytelniej.
  • Agresivo 12.06.2019
    Dzięki za opinie
  • Canulas 12.06.2019
    Ok. Można powiedzieć dużo i raczej nie będą to ciepłe słowa, więc tym razem nie odniosę się do całości, a może zwrócę uwagę na jeden aspekt.
    Chodzi mi o niezbyt przemyślane dookreślanie podmiotu.
    Jeden fragment:
    "Powód jest prosty, chcę to zakończyć i ukryć me rany - kunai w mym sercu głęboko schowany." - masz: me rany/w mym sercu.
    Wiadomo, że to o Tobie. Bez dookreślenia będzie wiadomo, że rany są Twoje.
    Pozdrox.
  • Agresivo 12.06.2019
    Dzięki za opinie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania