Grudniowy

Tej zimowej nocy

Nie chcę zapomnieć.

Za oknem minus pięć

I nasze ciała rozgrzane.

 

I wciąż na nowo

Czuję Twe dłonie-

Po moim ciele oddanym:

Drżące, błądzące.

 

Wspominam znowu

Twój język i wargi,

Dotykające

Mojego sacrum.

 

Słyszę Twe jęki

I Pragnę Cię jeszcze.

Chcę byś był we mnie

I został na zawsze.

 

Przewracasz oczami,

Dociskasz mi głowę,

Szyby parują-

Ty błagasz o więcej.

 

Droczę się z Tobą.

Widzę jak kuszą

Cię moje nogi.

Chcesz wbić się pomiędzy.

 

Dziś już Cię nie znam,

Widuje Cię w snach

I szukam Cię w każdym,

Co oczy Twe ma.

 

Gdybyś raz tylko podczas tej nocy,

Szepnął na ucho

Patrząc mi w oczy,

 

Że to ostatnia zimowa noc,

Gdy jest mi dane

Dzielić z Tobą los,

Wtulilabym się na chwilę dłużej,

zapamiętała twą twarz

Płacząc,

Że nie ma nas.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • luna-tyczka ponad rok temu
    Smutne to, bardzo smutne.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    ?
  • Kita ponad rok temu
    Piękny smutny prawdziwy wiersz łezka się kręci ♥️
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Jeszcze nie raz Ci serce pęknie, młoda jesteś, ciesz się tym faktem ?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Z faktu że jestem mloda, czy z tego, że przede mną dużo takich przeżyć?;p
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Dusia2000 no cóż... To zależy od Ciebie ^^
  • Grain ponad rok temu
    Dusia2000 nie ma to jak złamanie serca z licznymi przemieszczeniami
  • Akwadar ponad rok temu
    Dusia2000 zlituj się wreszcie nad biedakiem i odpowiedz! Nie badź głucha na błaganie zdesperowanego nieszczęśnika, zakochał się i całe cv wstawił... a Ty nic...
    A wszystko przez fotkę w avatarze...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Akwadar ale o kogo chodzi?
  • Akwadar ponad rok temu
    Dusia2000 o tego, który takie elaboraty do Ciebie wypisuje, nijakiego Łukaszka Jasieńskiego.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    I nasze ciała rozgrzane... Jak dla mnie: śpiewny erotyk, tak przy okazji: pani Dusiu, cały czas mi kreują negatywną opinię, że jestem pedofilem i robią to zazdrośni mężczyźni - pedofile, spójrz: jestem Łukasz Jasiński i na Polskim Portalu Literackim (poezja.org) znajdziesz moją twarz i ciało - nic nie mam do ukrycia, natomiast: pedofile używają anonimowych nicków, obserwują ze śliną w śmierdzącej gębie bez zębów, manipulują młodymi dziewczynami (wykorzystują naiwność, wiarę i emocje), tak przy okazji: zgodnie z ustawą zasadniczą - Konstytucją III RP - osoby, które ukończyły szesnaście lat mają prawo uprawiać seks z osobą dorosłą i pracować za zgodą rodziny lub prawnego opiekuna, zresztą: na zdjęciu nie wyglądasz na małolatkę.
  • Akwadar ponad rok temu
    Napalony głupiec jesteś...
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Bo jestem zdrowy i mam jaja, a głupiec? Mogę być głupcem, nawet mogę być naiwnym głupcem, jednak: będę miał czyste sumieniem, a ci, którzy mi teraz jako tchórze pod anonimowymi nickami i bez masek tworzą mi negatywną opinię - są na smyczy sponsorów, służb specjalnych, czarnej mafii, żon i dziennikarzy - brukowców, tak więc: takimi ludźmi jest bardzo łatwo manipulować - szantażować, ot, niewolnicy... Poniżej wyjaśnię ci to jest pedofilia.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Zobaczysz, Akwardarze, karma zawsze wraca, ci, którzy teraz atakują mnie publicznie i niepublicznie - będą na moim miejscu i nie poradzą sobie, będą błagali mnie o pomoc jak katolicy: prosząc o wybaczenie, nic z tego, człowieku! Nie cierpię dwulicowych hipokrytów, a walczył będę - nie pozwolę, aby tchórze tacy jak ty mną pomiatali! A teraz zacznij wąchać trumnę! Żegnam!
  • Akwadar ponad rok temu
    Łukasz Jasiński co ty pierdzielisz, człowieku... Jesteś niewolnikiem swojej niezaspokojonej chuci, może i masz fizycznie jaja, ale zdrowy nie jesteś. Nic dziwnego, że szukasz po portalach takich samych desperatek... Lecz się na nogi, bo na całą resztę już za późno.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Akwadar zaraz odpowiem na resztę ale najpierw się zapytam, to określenie "desperatka" skierowales do mnie? Bo wstawiłam wiersz o takiej tematyce?
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Otóż to, pedofilia to choroba psychiczna wynikająca z nieprawidłowego rozwoju seksualnego, de facto: ludzie, którzy mają bardzo niskie poczucie o własnej wartości i są pełni kompleksów - swoje własne negatywne emocje przerzucają na niewinnych, słabszych i wrażliwych ludzi, tym samym: blokują ich psychikę - taki człowiek w przyszłości jest po prostu zahamowany w rozwoju cielesnym, umysłowym i duchowym, zaczyna tworzyć własny świat - ignorując potrzeby własnego organizmu, stąd: różne patologiczne zboczenia i nie tylko, cielesność jest wpisana w naturę człowieka, natomiast: seks jest bardzo potrzebny - likwiduje nadmiar hormonów, agresję i frustrację, stąd: celibat i dewocja to ZŁO, które jest przelewane na zdrową tkankę społeczną przez najbardziej destrukcyjną, dysfunkcyjną i deprawującą sektę jaką jest czarna mafia - kościół, być człowiekiem to mieć poczucie własnej wartości, a być dwunożnym ssakiem agresywnym, to: być niewolnikiem, przecież: randki, śluby, dzieci, domy i itp. i itd. to nic innego jak: gody, kopulacja i przetrwanie gatunku - zezwierzęcenie istoty człowieczeństwa, najważniejsze jest to, aby być sobą: jestem po prostu pogańskim racjonalistą - libertynem i intelektualnym biseksualistą - logikiem i pedantem, mam 41 lat, wzrost: 176 cm, waga: 76 kg, numer buta: 44, i IQ to od 128 do 135, jeśli ktoś stąd (z tego portalu) będzie mnie atakował na Polskim Portalu Literackim (poezja.org) w celu mnie sprowokowania do przepychanki słownej - próbując zrobić ze mnie wielbłąda, abym "się tłumaczył" z tego - czego nie zrobiłem - będę zgłaszał komentarze jako naruszenie godności osobistej, atak personalny i złamanie regulaminu, tym razem: będę już używał imienia i nazwiska - nikt nie jest anonimowy - system ma każdego ID, tak więc: administrator na Polskiej Poezji Polskiej będzie znał dane osobowe prowokatorów.

    Łukasz Jasiński
  • Akwadar ponad rok temu
    A czego ktokolwiek by chciał od takiego nieudacznika i ofiary losu?!
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Chcę, abyście to wy, nieudacznicy i ofiary losu: przestali żyć moim życiem i dali mi święty spokój, niby dlaczego jestem nieudacznikiem i ofiarą losu? Przecież mam wszystko, ba, nie muszę nawet pracować - swoje już wypracowałem i mam prawo robić co chcę, jeśli tutaj nie mogę znaleźć drugiej połówki, to: wiosną i latem będę chodził na spacery na Stare Miasto, proszę pamiętać: jestem człowiekiem, a nie dwunożnym ssakiem agresywnym i nie interesują mnie żadne wpływy, układy, kariery, znajomości i wyścig szczurów - hierarchia jest poniżej mojej godności, może na Starym Mieście znajdę jakąś artystkę (one są z natury wyzwolone) i będzie mogła ze mną zamieszkać i pracować w moim mieszkaniu, np: malować obrazy, oczywiście: nie będzie miała samochodu, łóżka i temu podobnych pierdół materialnych, które kochają niewolnicy - będzie spala ze mną na materacu.

    Łukasz Jasiński ?
  • Akwadar ponad rok temu
    Łukasz Jasiński, będzie miała jak niewolnica z niewolnikiem w zimnej celi na materacu... Normalnie w kolejce stoją ?
  • Materazzone ponad rok temu
    Akwadar mnie w to nie mieszajcie...
  • o nim pseud ponad rok temu
    Materazzone 5*
  • Akwadar ponad rok temu
    Materazzone a któż Cię miesza?!
  • Materazzone ponad rok temu
    Akwadar Jam jest Materac, z tych materaców :D
  • Akwadar ponad rok temu
    Materazzone aha... To wszystkiego przyjemnego ;)
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Tak przy okazji: pani Dusio, jestem osobą niesłyszącą i odczytuję mowę z ust, dlatego dla niektórych jestem "dziwny" - większość ludzi nie posiada jakiejkolwiek empatii, tylko: emocje, a emocjami jest bardzo łatwo manipulować - nie mogę przebywać w żadnym stadie ludzkim - niby co miałbym tam robić? Rozmawiać mogę tylko i wyłącznie z jedną osobą: muszę nic skupiony na odczytywaniu mowy z ust, wiem, że osoby słyszące mogą jednocześnie słuchać muzyki i rozmawiać, a skąd wiem? Bo straciłem słuch po operacji na nosie, prawdopodobnie przez źle użytą narkozę, więc: umiem mówić, pisać, tańczyć i śpiewać, to samo dotyczy spacerów: nie mogę jednocześnie chodzić i rozmawiać, niby jak? Trzeba mieć empatię i wyobraźnię, aby zrozumieć drugą osobę! Wiem, pani Dusiu, teraz będą mnie szufladkować, tymczasem: niech sami wejdą do świata głuchych, a zobaczą! Jeśli będą chcieli, to: niech sobie tam zostaną i używają języka migowego! Jak chodziłem do Liceum Zawodowego, to: musiałem używać języka migowego, a potem jak wracałem do domu, to: rodzice nie rozumieli co mówię - pogorszyłrm język!

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    I mówiąc dalej, pani Dusio, teraz mam porządek na Polskim Portalu Literackim (poezja.org), blisko, blisko i blisko było, abyśmy razem we współpracy z administratorem Polskiego Portalu Literackiego i policją złapać tego skurwysyna: dał nogę w ostatniej chwili (tchórzostwo), ukrywał się za TOR, nie, nie proponuję instalatować tej aplikacji - przeglądarki, to też jest pułapka, dostęp do danych osobowych ma Chińska Republika Ludowa - korzystał z laptopa z chińskiej produkcji, więc: de facto - jest na smyczy chińskich służb specjalnych. ?
  • Akwadar ponad rok temu
    A to pierdoły! Nie wiedzą, że zawsze zostaje ślad w internecie?
  • Poncki ponad rok temu
    Łukaszu, to z TOR-em to nie prawda co piszesz. Da się ustawić komputer tak, żeby nie dało się ustalić skąd pochodzi połączenie, a na pewno nie jest kontrolowany przez Chiny. W gruncie rzeczy rząd chiński stara się zablokować możliwość korzystania z TOR-a właśnie ze względu na możliwość ukrycie się. A na pewno nie przechowuje danych osób, które korzystają z TOR-a. Bo trzeba naprawdę niewiele, żeby żadnych danych nie było podczas podłączenia się do sieci. Poza tym TOR to nie jedyna sieć zdecentralizowana - szyfrowana i w zasadzie można dowolnie przeplatać połączenia.
  • Poncki ponad rok temu
    Akwadar
    Dodając jeszcze do Twojego komentarza. Owszem ślad jest, ale w przypadku TOR-a (jeżeli został zastosowany umiejętnie i ostrożnie) śledczy dostają jedynie zaszyfrowany bełkot. Przynajmniej w teorii. Są oczywiście sposoby, żeby system przechytrzyć, ale nasi śledczy nie mają na to środków.
  • Akwadar ponad rok temu
    Poncki mają, ale nie będą się bawić z jakimś Łukaszkiem, bo akurat ktoś sobie z niego jaja zrobił.
  • Poncki ponad rok temu
    Akwadar też prawdopodobne.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Ludzie to są jednak świnie, jak tak można...
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Pewnie się bardzo rozgniewałeś z tego powodu co?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Mogę tobie jakoś poprawić humor Łukaszku?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Chyba pod moimi wierszami jest więcej dyskusji na różne tematy, w które raczej się nie będę mieszac, żalów personalnych do siebie nawzajem, niż czystej dyskusji na temat wstawionej treści :D @Akwadar @Łukaszenkow jak już zajrzeliście, to dajcie znać co sądzicie szczerze o wierszu. @Lukasz Jasiński dał znać że śpiewny erotyk- bo tak miało właśnie wyjść, ale ciekawa jestem też waszej opinii. Jestem otwarta na konstruktywna krytykę i rady ;)
  • Akwadar ponad rok temu
    Dusia ja na wierszach się nie znam, na erotykach też niewiele, wiem tylko że napisać dobry i żeby jeszcze jednych ukontentować, a drugich nie zgorszyć łatwo nie jest. A szczerze o Twoim... trochę za prosty, bez finezji i dreszczyka, ale ja tam się nie znam.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Akwadar dzięki za opinię! :)
  • Materazzone ponad rok temu
    Pani Dusiu, z erotykami to jest tak, że albo je piszesz jak Baczyński, że burza w kniejach czy jakoś tak albo jak Cypis, że kutasem po twarzy...znaczy z jednego jest erotyk, a z drugiego marny pornos. Jeżeli coś jest trochę po środku, że tam wbijamy się między nogi, że całowanie sacrum to wychodzi hmmm...infantylnie i durnie.

    Do tego ja nie widzę w tym żadnej melodii, ani taktu. Dla mnie to jest słaby wiersz i nie mogę się w nim niczego doszukać, prócz próby ułagodzenia odejścia partnera. Rozumiem zamysł, chęci ale wykonanie nie zostało ze mną dłużej niż sekundę.

    Nie ruszaj na razie erotyków bo to ciężki temat i bardzo trudno o dobry wiersz, a warsztat i ogólna zdolność pisania u Ciebie nie jest najwyższa (jeszcze, a i nie mówię, że to jakiś wybitny jestem). Trzeba pracować i najlepiej unikać póki co tematów pułapek ,)
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Dzięki za szczerą opinię! Bo takiej właśnie oczekuję. Dobra- narazie koniec z erotykami :D spróbuję innej tematyki, pozdrawiam serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania