Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Grudzień.

Zimno. Cholera jak mi zimno. Gdybym mogła to połknęła bym ten grzejnik, który ledwo ogrzewa moją leżącą na nim rękę. Herbata nie pomaga, koc nie pomaga.. no zamarzam. Praca w drogerii to zło. Praca w drogerii w święta to dramat, Przyjmowanie zaległych dostaw w przeciągu, na mrozie i w okresie świąt Bożego Narodzenia to jest kurwa kiepski żart. Ale tak wygląda moje życie. Mam 26 lat. Jestem konsultantką - sprzedawcą. Nie kasjerką! Jest różnica prawda ? Prawda ???

Zdaje się, że nikogo poza mną to nie interesuje. Zwłaszcza w dni ogólnego szaleństwa zakupowego , bo przecież szampon kupiony w wigilię ma jakąś magiczną moc... Co za ludzie. Co. Za. Ludzie.

 

Zimno. Zimno mi i jedyne co jestem w stanie zrobić -dobra, jedyne co chcę robić - to oglądanie przyjaciół w tv i szukanie kompana do rozmowy na GG.

Pamiętacie GG? Mnie też się przypomniało jakiś czas temu ! Więc ściągnęłam aplikacje, założyłam konto i już po chwili wiedziałam, że jestem w intelektualnej dupie. Serio jeśli chcecie prowadzić rozmowy, które prędzej czy później - ale raczej prędzej - sprowadzają się do podziwiania penisów lub natrętnego i niezrozumiałego - "pokaż się, wyślij zdjęcie" to jesteście we właściwym miejscu.

Co więc tu robię ?

Ano rozmawiam. Bo czasami się da. Bo czasami jest z kim. Ale mogę też wyrzucić z siebie frustrację kasjerki.. wróć! Frustrację konsultantki, bo skoro oni mogą rzucać mięsem to ja też ! Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie ja zaczynam, zawsze daje szansę, jestem cierpliwa.

 

Zimno.

FW - hej, jak tam?

J - hej hej ! Strasznie zmarzlam dziś w pracy ;/

No przecież, że zmarzłam! Kto to w ogóle jest, czemu na zdjęciu jest jakiś gość z anime czy z innej rysowanki .. skąd we mnie tyle nienawiści. Wszystko przez to zimno.

FW- to szybciutko pod kocyk i herbatkę gorącą pić !

J - mam właśnie nic nie pomaga.

Rozmawialiśmy jeszcze przez chwilę, co słychać, skąd jesteśmy, czym się zajmujemy. Nic zobowiązującego, bo przecież to tylko na chwilę do zabicia czasu. Wymieniliśmy się tylko kilkoma kłamstwami na swój temat.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    kropeczka najważniejsza w tej portalowej nowości
  • Nefretete 5 miesięcy temu
    Czyli, że za dużo kropek 😅?
  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    Nefretete i przecinki zawirowane i niechłujstwo nieposzanowanie czytelnika
  • Nefretete 5 miesięcy temu
    Wzorowa Płaczlinda dzięki za twoje słowa !
  • Bajeczna 5 miesięcy temu
    Czyli zwierzenia pani konsultantki z tego feralnego dnia. Cieżko pracowac w sklepie na kazdej pozycji-współczuję bohaterce i do tego nie ma z kim pogadać!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania