Grzyb

a zachodź że zachodź

za tenże las

przekleństwa weź świata

i świecę zgaś

 

z kolejnym brzaskiem

niech same dobra stworzy

a zachodź że

zachodź

i w tym palec Boży

 

ale żeby ludzki grzyb

potężniejszy że od HIROSZYMY

nie przyćmił słońca

z głupoty

i z ludzkiej winy

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (162)

  • Lotos 27.06.2021
    Ty nie umiesz pisać po polsku.
  • kigja 27.06.2021
    Lotos,

    A przyszło ci do głowy, że Autor może od wielu lat mieszka za granicą.
    Albo jest inny powód, o którym nie wiemy?
    Tak trudno, kurwa, o tolerancję?
  • Lotos 27.06.2021
    kigja Rozumiem, że powodów może być wiele, ale jak ktoś publikuje, to musi się liczyć z różnymi komentarzami, a jak ktoś nie liczy się z nimi i dalej pisze swoje to jest zwykłym ignorantem. We wcześniejszym wierszu nawet nie poprawił błędu w tytule "Płomienia tolerancji" . Autor powinien być wdzięczny jak ktoś mu zwróci uwagę na takie czy inne błędy. Oczywiście ma prawo do ignorancji, ale komentujący również mają swoje prawa.
  • kigja 27.06.2021
    Lotos,

    Ja to wszystko wiem, również czytam.
    Ale kuźwa, może ktoś ma pewne ograniczenia, których nie jest w stanie przeskoczyć.
    Na litość zdechłej żaby BĄDŹMY TOLERANCYJNI i DAJMY CZŁOWIEKOWI SOBIE PISAĆ!
    MOŻE TYLKO TO MA W ŻYCIU!

    Czy tak trudno to zrozumieć? Nie potrafisz tego pojąć, Lotos?
    Chciałbyś umieśćić autora w gettcie, bo pisze inaczej niż pozostali?

    Normalny jesteś?! Daj mu spokój, bo cię zgłoszę o nękanie!
  • Lotos 27.06.2021
    kigja Nękanie? No cóż...
  • kigja 27.06.2021
    Lotos

    Nie wiesz, kim jest Człowiek po drugiej stronie ekranu i nigdy się nie dowiesz.

    Daj żyć.
  • laura123 27.06.2021
    To jest portal literacki czy domowe przedszkole, gdzie nie można napisać merytorycznego komentarza, bo autor może zemdleć?
    Każdy, kto wystawia teksty musi się liczyć z krytyką, na każdym portalu obowiązują takie zasady.
    Głaskanie autora za słabe teksty, to największa krzywda, bo niczego się nie nauczy.
  • Lotos 27.06.2021
    laura123 zgadzam się z laurą, ale skoro moje komentarze odbierają niektórzy jako nękanie, to nie będę więcej autora nękał.
  • laura123 27.06.2021
    Lotos, to żadne nękanie, komuś coś się pokiełbasiło w głowie, bo wiersz do niczego, wstyd coś takiego na widok publiczny wystawiać, to obraża czytelników.
    Autor, niech się za robotę weźmie, a kigja niech nie udaje dobrej cioci, bo nikt w to nie wierzy.
  • Agnes07 27.06.2021
    laura123 Lauro popieram Cie i Lotosa
  • poco 27.06.2021
    Bardzo ładny wiersz napisany po Polsku.
  • Morus 27.06.2021
    Ja tu widzę całkiem udaną parafrazę nawiązującą do słynnej ludowej kołysanki "Zachodżżesz słoneczko", śpiewanej bodajże przez zespół Mazowsze. Że to w sumie nie jest wcale złe i całkiem z sensem.
  • laura123 27.06.2021
    Tak, Morus, to jest ''cudo'', z przodującą ''HIROSZYMĄ''... brak słów!
  • Morus 27.06.2021
    Do cuda to jeszcze brakują dwa uda, tego nie napisałem, Lauro. Po prostu przypomina mi ten wierszyk, bodajże Karpinskiego.
  • kigja 27.06.2021
    Lotos i laura,

    Czy wy nie możecie raz pozwolić komuś być sobą i pisać po swojemu?
    Czy wg was, każdy musi być pod waszą linijkę, bo jak nie, to oznacza, że jest z marginesu poetyckiego?
    To nie jest Chińska Republika Ludowa, tutaj każdy może prezentować swój styl, warszat, profesjonalizm, lub całkowitą amatorszczyznę.

    Uparliście się, żeby autor był taki, jak wy, a on chce być, taki, jak on sam i nikt więcej.

    Nie potraficie przeboleć, że ktoś się WYRÓŻNIA?
    Boli? Drażni?
    Czybyście byli za bardzo przeciętni na tle autora?


    Nie będę już z wami, ani do was pisała.
    Szkoda mi czasu.

    Chociaż dzisiaj nie jest środa, to idę na loda.
    Pozdrawiam ozięble.
  • Lotos 27.06.2021
    Przeboleć? Hm... No cóż, nie jestem specjalnie aktywny i zajadły w komentowaniu, ale stwierdziłem coś i mam do tego prawo.
  • laura123 27.06.2021
    Ciebie chyba głowa boli? Jaki tu jest warsztat, jaki styl, i jaki profesjonalizm? Tu jest tylko źle napisany wiersz, który należy poprawić, tak jak HIROSZYMĘ.
    Czym się autor wyróżnia, że wiersza poprawnie nie potrafi napisać? To niech się uczy. Są tutaj dobre wiersze, jest od kogo zbierać doświadczenie i naukę.

    Przestań się ośmieszać z tą obroną byle jak napisanego ''wiersza''. Każdy się uczy, poświęca swój czas, często pieniądze na naukę i dla twojego widzimisię nikt nie będzie chwalił słabych wierszy. Sama takie pisesz przez to bronisz. Do nauki lenie!
  • kigja 27.06.2021
    Ale przeczytałes Grzyba i zrobiłeś się jakis nadaktywny.
    To nie jest grzyb halucynogenny.

    Dajce mi już spokój.
    Jem loda.
  • kigja 27.06.2021
    Może nie potrafi poprawić?
    Może nigdy nie będzie potrafił?
    Może chciałby, ale z pewnych względów, nie jest w stanie sobie poradzić.

    Wiedziałam, że jesteś tępa, ale nie wiedziałam, że aż tak!

    Nie mam czasu jem loda!
  • laura123 27.06.2021
    kigja biedactwo, szuka sprzymierzeńców dla marnego pisania, żeby jej nikt nie ruszył, jak wstawi chłam... dobre!

    Ale nieskuteczne... hahaha
  • kigja 27.06.2021
    Głupia jesteś i masz wszy!

    Jeszcze jem loda i nie mam czasu!
    Nara!
  • laura123 27.06.2021
    kigja to niech zacznie wyszywać albo na drutach robić, jest dużo różnych zajęć czym można czas wypełnić. A na portalu literackim - oceniamy, dlatego trzeba się starać. Ma ktoś problem, niech tydzień pisze jeden wiersz, patrzy jak to robią to inni. Krytyka wpisana w regulamin, dlatego nie łam go swoim widzimisię, bo cię zgłoszę.
    Wprowadzasz ludzi w błąd jakimiś wymysłami, na dodatek robisz z autora kogoś upośledzonego. Ogarnij się, bo wstyd!
  • kigja 27.06.2021
    Może autor ma dużo lat? Nie pomyslałaś o tym?
    Wogle mało myślisz.

    JAK BĘDZIECIE GO NĘKAĆ, TO OD RAZU ZGŁASZAM PRZESTĘPSTWO DO ADMINA.

    Pod jednym tekstem wystarczy jeden komentarz na temat wiersza, a przede wszystkim CHĘĆ POMOCY, a nie głupie wyśmiewanie i gnanie do roboty!

    Sama się zagnaj do roboty!
  • Akwadar 27.06.2021
    znowu się kłócita?
  • laura123 27.06.2021
    kigja to czemu nie pomożesz, tylko jakieś insynuacje stosujesz? Obrażasz autora jakimiś podejrzeniami, że ''może nie może inaczej'', '' może nigdy nie będzie potrafił''. Skąd ty to możesz wiedzieć, jasnowidzem jesteś?
    Sama piszesz tu jakieś chore komentarze. Siebie zgłoś!
  • kigja 27.06.2021
    Trochę.
  • Akwadar 27.06.2021
    gurunc taki, może lepiej nie....
  • kigja 27.06.2021
    Bo ja nie mam zastrzeżeń.
    Przyjmuję autora z całym inwentarzem.
    Może pisać, jak mu w duszy gra.

    Tak napisałam, żeby wam się głupio zrobiło i łyso.
    Wy łyse pały!
  • kigja 27.06.2021
    Dobra, to idę.
  • laura123 27.06.2021
    kigja łamiesz regulamin, każdemu wolno napisać co myśli o publikacji. Ty możesz napisać swój merytoryczny komentarz, nikomu nic do tego, i nikt cię z tego powodu nie będzie prześladował, jak ty to czynisz, kiedy czyjś komentarz ci się nie spodoba.
    Przemyśl to, pusta pało!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 i po co ta "pusta pało"?
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar a po co ''łyse pały''?
  • kigja 27.06.2021
    Komentarz: ty nie umiesz pisać po polsku, nie jest merytoryczny.

    Łysa pało.
  • Akwadar 27.06.2021
    jesteście nie kulturalni...
  • laura123 27.06.2021
    kigja bo nie pisze się HIROSZYMA, to nie po naszemu. Hiroszima - tak poprawnie.
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar nudzisz się?
  • kigja 27.06.2021
    niekulturalni - łącznie
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 może...
  • kigja 27.06.2021
    Ojej, może wkradła się literówka.
    Wielkie halo.
  • Akwadar 27.06.2021
    kigja a rzeczywiście! i jeszcze zapomniałem dodać ó...
  • kigja 27.06.2021
    óps...
  • Akwadar 27.06.2021
    kigja no właśnie, óbs
  • nowy swiay 27.06.2021
    a ja nie boję się cieni
    zatem niech mnie nie straszą
    taki jeden chodzi ze mną
    i nie chce się odczepić

    a ja szukam słońca
    żeby jego zgubić
    który przed i za
    przekleństwo mojego życia

    tak
    ta chwila
    będzie najpiękniejsza
    kiedy nad głową w zenicie

    no to skomentuj to
  • laura123 27.06.2021
    Słaby tekst, z poezją nie ma nic wspólnego. Zapisanie słów w wersach nie czyni tego wierszem.
    Widzisz, nawet w złośliwości można być dobrym piórkiem, ucz się, może kiedyś i Ty będziesz kogoś innego uczyć...
  • nowy swiay 27.06.2021
    ciekawe co w nim jest słabego
    i czy w ogóle rozumiesz ten przekaz
  • laura123 27.06.2021
    A co ma przekaz do dobrze napisanego wiersza? Dobry wiersz można bez żadnego przekazu napisać, i lirycznie w nim utonąć.
  • kigja 27.06.2021
    Ja też jestem ciekawa...
    hihihi
  • Akwadar 27.06.2021
    a ja jestem ciekawy ciekawości
  • kigja 27.06.2021
    hiihihi
  • nowy swiay 27.06.2021
    stawiasz siebie ponad
    z tą ciekawością
  • Akwadar 27.06.2021
    bo taki ciekawski ciekawych ciekawostek jestem
  • JamCi 27.06.2021
    Ten i poprzedni nawiązują całkiem zgrabnie do kultury ludowej.
    I w tym sensie, tej stylistyce bardzo fajne.
  • laura123 27.06.2021
    JamCi... hahaha
  • kigja 27.06.2021
    Brawo JamCi!

    Należy ci się Order Uśmiechu!
  • Akwadar 27.06.2021
    kigja a l23 naleje jej soku z cytryny :)
  • kigja 27.06.2021
    JamCi i tak wypije. Wierzę w nią, że dałaby radę!
  • JamCi 27.06.2021
    laura123 zapraszam od 20 do 22 sierpnia obok Ciebie. Zobaczysz o co chodzi.
    Ja kocham tę stylistykę w wersji incrudo.
  • laura123 27.06.2021
    JamCi brak mi słów do Ciebie. Sorry!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 ubogie słownictwo?
  • JamCi 27.06.2021
    laura123 Jarmark Jagielloński masz co roku. Idź na warsztaty i koncerty. Pogadamy. Brak szacunku oznacza raczej brak wiedzy.
  • nowy swiay 27.06.2021
    pewno lubisz małpować bo na niczym się nie znasz nawet w tym ludowym o co chodzi
  • Akwadar 27.06.2021
    masz rację, jestem małpójącym małpiszonem :)
  • laura123 27.06.2021
    Kiedy wy tutaj zrozumiecie, że w ten sposób krzywdzicie ludzi? Może ten ktoś ma nawet szansę na zaistnienie, dzięki wam jednak nigdy stąd nie wyjdzie... draństwo!
  • kigja 27.06.2021
    Amoże już dawno zaistniał?
    Hę?
    Bierzesz to pod uwagę?
  • Akwadar 27.06.2021
    wielkie draństfo nad draństfami, psójemy boski plan, coby L23 weszłą do panteonu agentuw wielkich poetuw....
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar ja i bez twojego planu tam wejdę... nie jestem taka głupia, żeby wierzyć w to, co tutaj piszecie... marność nad marnościami!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 ja nie mam żadnego planu... to boski plan! Ja też nie wierzę w to co tu piszesz/cie
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar jakbyś się znał, chociaż trochę, na poezji, to byś wierzył, w to co piszę, ale jak się nie znasz, to ćwierkasz jakieś bzdury...
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 ćwierkasz bzdury, że się znasz, to ja się właśnie znam! :))
  • kigja 27.06.2021
    Przybiegłeś, żeby pomóc koleżance?
    Rycerz do końca życia...
    To weź ją na przejażdżkę koniem, albo kucykiem...
    Może.
  • Akwadar 27.06.2021
    kigja moje konie są jednoosobowe. Pomagam z całych sił :))
  • laura123 27.06.2021
    kigja a tobie żal, co? Nie trafia się rycerz i szlag trafia?
  • kigja 27.06.2021
    Nie o to mi chodzi.
    akwadar jest zawsze, kiedy my się kłócimy.
    Czy ty go nasyłas zna mnie?
    O to mi chodzi.
  • Akwadar 27.06.2021
    kigja przecież to Ty nasyłasz mnie na L23 :)
  • laura123 27.06.2021
    kigja on ciebie kocha i dlatego zawsze przychodzi, kiedy ciebie zobaczy. Proste!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 wszystkich kocham! jak się kłócą... :)
  • kigja 27.06.2021
    Już wiem!
    Boi się, że coś zlego do mnie napiszesz i znowu dostaniesz bana.

    Ale chyba teraz bardziej się pilnujesz, co nie?
    I befankę lubisz...
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar nie ściemniaj, ja wiem, że od dawna kochasz się w kigji. To żaden wstyd, bądź mężczyzną i wyznaj jej to wreszcie, po co ta zabawa w kotka i myszkę? Chyba że lubisz i traktujesz jako grę wstępną...
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 nieśmialy jestem
  • kigja 27.06.2021
    Nienormalna jesteś.
    Łysa pało!
  • laura123 27.06.2021
    kigja on niby nieśmiały... zachęć jakoś albo co? E, może wiersz napisz, że za rękę weźmiesz i takie tam... trzeba pomóc chłopakowi, bo z tej miłości jeszcze nam oszaleje...
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 ocho, L23 uruchomiła się wyobraźnia, będzie się teraz jarać ;)
  • kigja 27.06.2021
    hahahahaha ?
  • nowy swiay 27.06.2021
    przyjdzie czas
    domy posprzątamy
    ogródki odchwaścimy
    ład wprowadzimy
    porządek zrobimy

    nawet ptaki
    wystawiają kufry
    za swoje gniazda
    ale oni nie
    guanem w nasze
    ponieważ
    pozwoliliśmy sobie

    narodzie
    ty widzisz
    a nie grzmisz
    polskojęzyczni
    rządzą naszym krajem

    Polsko
    ojczyzno moja
    bądź moim zdrowiem

    ale wpierw
    posprzątam
    odchwaszczę
    i wtedy powiem

    że Polską jesteś
  • laura123 27.06.2021
    No i co? Poleciałaś takim patosem, że nikt tego nie kupi. Tak styl wieki temu był dobry, dzisiaj to jest wielkie - NIC!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 zniszczyłaś ludzia... jego wiarę w siebie... jak będzie teraz rzył?
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar zniszczyłam wiarę w patos, a to może być tylko zyskiem.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 nieraz zysk jest pozorny i w efekcie przynosi straty
  • nowy swiay 27.06.2021
    to do ciebie Polskojęzyczny
  • Akwadar 27.06.2021
    Dziękuję :)
  • nowy swiay 27.06.2021
    obietnica w polu
    bo z gęby trampek
    słowo
    słowem się nie stało
    wiatr poniósł

    znaleźć
    prawdziwych ludzi
    z prawdą na ustach
    jest ciężko

    kłamstwo
    waży tyle co złoto
    więc kłam
    a będziesz wielki

    że krótkie nogi
    głupiec to powiedział
    a hulaj sobie hulaj
    przecież piekła nie ma
  • laura123 27.06.2021
    Wszystko oparte na utartych sloganach... nic nowego, żadnej twórczej myśli, jedynie powtarzanie prawideł. Źle, bardzo źle!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 i jeszcze gorzej!
  • pansowa 27.06.2021
    Człowieku, przestań się kompromitować takim poziomem literackim i intelektualnym.
    Załóż swoje NSDAP i tam się produkuj na wiecach.
  • Akwadar 27.06.2021
    pansowa aż tak źle? Chyba muszę przeczytać....
  • pansowa 27.06.2021
    Akwadar Szkoda gadać.
    Znam gościa z innego portalu.
    Kolejny morus.
    I poetyckim talentem i poglądami.
  • Akwadar 27.06.2021
    pansowa ot przyszłem se tak z nudów, a tu zaraz L23 się podnieciła i jakieś matrymonia zaczęła czynić :)
  • pansowa 27.06.2021
    Akwadar Widziałem.
    Norma, ale ja się nikim nie zajmuję :)
  • Akwadar 27.06.2021
    pansowa a ja się nudziłem... a tu masz erotomania się w niej uaktywniła. A chciałem tak po normalnemu, bez podtekstów, z nią się nie da, taka napalona, że strach się śmiać :)
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar e, ty prawdomówny... ja zaczęłam czy twoja wielbicielka - kigja? Naginasz te fakty, byle tylko o mnie się oprzeć, chociazżna chwilę, rycerzyku!
  • laura123 27.06.2021
    * chociaż na chwilę
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 weź, nie ocieraj się o mnie panie, damesso ze zrujnowanego zamku...
  • Akwadar 27.06.2021
    *pani
  • laura123 27.06.2021
    Rycerzyk, dla ''gwiazdek'' opowijskich... magnateria!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 chętnie rozdajesz te gwiazdki... magnaterii
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar, bo ja jestem szczera, kiedy mam tekst, to nie oceniam autora. Dlatego nie bierz tego osobiście. Ocena tekstu, a ocena człowieka, to dwie różne rzeczy. Dla mnie przynajmniej.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 akurat :))
    bajo ;)
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar ty pomyślałeś, że to z sympatii? Naprawdę?

    To przepraszam, postaram się więcej nie oceniać twoich prac w ten sposób. Mój błąd. Ale nie pomyślałam, że możesz do takich absurdów dojść.
    Niemniej, z drugiej strony, powinnam patrząc na wasze ocenianie prac. Ale ja, to przecież nie wy... swoją drogą zabawne.
    Papatki.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 patrząc na twoje ocenianie tych, którzy oceniają twój tekst, czyli jak Kuba bogu itd....
    Zabawna jesteś i aż do absurdu naiwna.
    Papatki.
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar, źle myślisz, ja po prostu doceniam tych, którzy dobrze piszą i wzajemnie się oceniamy. Befanka pisze wybitnie, Marek ma wyjątkowy dowcip, który uwielbiam, Piliery ma bardzo dobre wiersze, górna półka. Narrator, bo też go lubię i oceniam, świetne pióro, Józef widzi więcej niż niejeden człowiek, bystry obserwator życia, na dodatek dobry w pisaniu. Nuria, Unikat, Grain, Igalga - to wszystko świetne pióro, znakomity warsztat.
    Morus, patriota, na dodatek też wyrobił się w pisaniu, rym, rytm najwyższa półka. Do reszty też dojdzie, bo jest na dobrej drodze.

    W każdej chwili, każdą pozytywną ocenę mogę uzasadnić? Ty jedyne czym uzasadniasz swoje gwiazdeczki, to sympatia i antypatia. No, ale to nas różni.

    Twoje pisanie też dobrze oceniałam, bo więcej nie będę oceniać, jeżeli posądzasz mnie o jakąś sympatię. Niesamowite!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 "Ty jedyne czym uzasadniasz swoje gwiazdeczki, to sympatia i antypatia." - na jakiej podstawie uważasz, że tak czynię? Mogę taki sam zarzut postawić tobie. Dałaś mi jedynkę... aż tak źle napisałem? Czego dowodem jest ta jedynka. Niesamowite jak wymyślasz!
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar, gdybym uważała twój tekst za dno, to był nie typowała w rankingu najlepszych i to na samej górze.

    A tak uważam, ponieważ łazisz za mną i krytykujesz każdy mój komentarz, robisz to niby w obronie pokrzywdzonych przeze mnie, a ja nikogo nie krzywdzę, tylko piszę prawdę, bo to nie jest tak, że ta poezja spłynęła na mnie ot tak sobie, warsztatu musiałam się uczyć, często ze łzami w oczach, stąd wiem, ile pracy trzeba włożyć, żeby w miarę pisać. Sam talent, to jedynie połowa sukcesu. Ty bronisz często ludzi, którzy nawet talentu nie mają, więc nie pisz koszałek - opałek, że nie kierujesz się sympatią i antypatią, bo to zwyczajne kłamstwa.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 a gdzież skrytykowałem twój każdy komentarz? Chodzę, bo chcę; nie interesuje mnie ile wylałaś łez nad swym rzemiosłem, wkurwia mnie tylko twoje upokarzanie i szyderstwo. Udowodnij, że stawiam oceny według antypatii lub sympatii, wskaż teksty, pod którymi tak zrobiłem.
    Jesteś niewiarygodna, zaprzeczasz sama sobie - postawiłaś jedynkę pod moim tekstem, a za chwilę "to był nie typowała w rankingu najlepszych" - co to ma być? Antypatia, sympatia, drwiny...
    Jeśli ktoś nie ma talentu, to znaczy, że trzeba go zgnoić, obśmiać? Z jakiej racji i na podstawie czego? Że sobie pisze na jakimś portaliku? Weź...
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar jakie gnojenie? Że napisze się komuś, że wiersz do niczego, kiedy do niczego, to gnojenie? Weź ty się ogarnij wreszcie i najlepiej odczep ode mnie. Nie znasz się za grosz na poezji, a najwięcej masz do powiedzenia.
    Jeżeli ktoś nie ma talentu do pisania, to szuka w sobie innych talentów, a nie pisze na siłę jakieś bzdury, a ci co głaskają takich, to sami nic lepszego nie potrafią napisać. Nawet kiedy ktoś rokuje, ale pisze słabo na początku, to trzeba powiedzieć na czym ta słabość polega, co poprawić, a nie chwalić, kiedy nie ma za co. Bo wtedy zamiast rozwoju, jest stanie w miejscu i tworzenie kolejnych potworków.

    Przykład DD. Gdybyście mu prawdę pisali, to już dawno temu wyszedłby z tych wierszy, które dzisiaj na kopy produkuje i pisałby naprawdę dobrą poezję, bo talent ma, ale przez takich ćwoków jak wy, to nigdy niczego nie osiągnie. Ja nie wiem, czemu on w te bzdury, które piszecie, wierzy. Zadziwiające.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 a dlaczego twoja prawda ma być lepsza od prawdy kogoś innego?
    Wyzywanie uzerów nazywasz pisaniem prawdy? Nie znam się, ale to nie oznacza, że nie mogę napisać komuś, że coś mi się podoba. Piszesz byle jaką prozę i chociaż inni Ci mówią, że jest słaba, upierasz się, że znasz swoją i prozy swojej wartość. Twoje prawo, ale inni mają prawo upierać się, że nie masz racji twierdząc, że ich teksty są do bani.
    Dlaczego wyzywasz mnie od ćwoków? Zadziwiające jak łatwo przychodzi ci ubliżanie innym....
    A co Ty osiągnęłaś?
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar , jaka moja prawda? To prawda oparta na wiedzy i doświadczeniu w pisaniu poezji. Wiedza, do której każdy może się zbliżyć, wystarczy trochę pracy nad sobą. Ciężkiej pracy.

    Poddałam moją prozę pod ocenę pisarzy - bałam się jak diabli, ale chciałam wiedzieć, czy naprawdę ta moja proza jest do niczego. I wiesz co ci powiem, żaden z nich nie napisał mi takiego komentarza, jak wy tutaj. Bo oni zobaczyli potencjał, dobry warsztat. I napisali, żebym pisała jak najwięcej.

    Tylko dla takich ćwoków z tego portalu, moja proza jest do niczego.
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 twoja wiedza i doświadczenie jest jeszcze niewystarczające. Jakieś opowiadanie o jakiś pisarzach, jest jakieś śmieszne, bo nie poparte faktami, jaką masz pewność, że nie działali na tej samej zasadzie, o którą podejrzewasz tutejszych autorów? Dlaczego wystawiasz się na pośmiewisko ćwokom, a nie piszesz jak najwięcej dla tych, którzy ujrzeli ten potencjał i warsztat?
    Czy ci znawcy radzili ci nazywać ludzi ćwokami? A może ciebie tak nazywali, żebyś się wzięła za robotę i poprawiła warsztat, bo potencjału nie widzieli....
  • laura123 27.06.2021
    Akwadar możesz sobie ściemniać do woli, możesz udawać co tylko na świecie, jaki to ty doświadczony i w ogóle. Ja sprawdziłam swoje możliwości, wiem nad czym powinnam jeszcze pracować i ty nie wpłyniesz na to, że przestanę pisać prozą. Za cienki w uszach jesteś.

    Jedyne co możesz, to nadal kłamać na mój temat, bo z tego co widzę pasjonujesz się tym. Ale teraz nie obchodzi mnie twoja złośliwość.

    Ci pisarze są bardzo wymagający, zresztą ciągle coś wydają, więc to ich niejako tłumaczy. Jak by byli tacy źli, to żadne wydawnictwo nie byłoby nimi zainteresowane.
  • laura123 27.06.2021
    Zresztą co tu dużo gadać, kiedy nie wystawiam pod swoim nickiem, to ty chwalisz, a nawet bronisz. Taka to ''twoja prawda''
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 nie pochlebiaj sobie, tylko weź się do roboty. Oni zapewne nie są źli, nie wątpię, ale twoja proza jest cienka jak dupa węża. Twoje słowo przeciw mojemu słowu...
    Powiedzieli ci, tak jak się zwykle mówi: - Fantastycznie, rewelacja, damy znać, zadzwonimy...
    a za plecami: - Kurde, co to było? Powiedzcie, żeby więcej już nie wpuszczali.
    Ech, błogosławiona naiwności...
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 czyli masz klony! Wiedziałem, że jesteś wielonickowa i stąd tyle jedynek pod ostatnim moim tekstem. Brawo ty...
  • laura123 27.06.2021
    Nie, oni takich bzdur nie piszą, tylko konkretnie i rzeczowo, czyli '' warsztat masz dobry, popracuj nad tym i nad tym i jeszcze nad tym, bo masz potencjał'', więcej coś trzeba?

    Ja i tak tę prozę po macoszemu traktuję, bo poezja i proza poetycka bardziej w kręgu moich zainteresowań, ale być może się zawezmę i zacznę nieco poważniej do niej podchodzić. Kto wie...

    Nie, nie mam wielu nicków i nie powiem ci, gdzie dobre komentarze zostawiłeś, może jeszcze z tego skorzystam... hahaha

    Swoją drogą to ciekawe, kto ciebie tak wyjedynkował? Czyżby twoje ''gwiazdeczki'' zdenerwowały się na twoje chore zainteresowanie moją osobą? Fajne!
  • Akwadar 27.06.2021
    laura123 jak to kto? Ty, jako Iwona, L23, i jeszcze zapewne kilka innych nicków... nisko upadłaś. Przestań marzyć o mnie i mnie szukać, nie jestem tobą zainteresowany, nie pasujesz do mnie pod żadnym względem jesteś za stara, zbyt dzieciata, i jeszcze te wnuki, na dodatek nie majętna i bez pasji, nieprzyjemne słownictwo... Niestety, nawet nie odpadasz w przedbiegach, dyskwalifikuję cię na starcie. Nie fajnie, twoje ciągłe narzucanie się, nie jest fajne
  • laura123 28.06.2021
    Akwadar ty coś piłeś? Hahaha

    Zabawne... kto tu za kim przylazł i siedzi jak na czatach. Hahaha

    I jeszcze myśli, że ja mogę nim być zainteresowana... to najlepsze!
    Ubawiłeś mnie. Odpocznij może... hahaha
  • Akwadar 28.06.2021
    laura123 ciekawe, kto mi cały czas odpowiada i się narzuca. Idź babo do dzieci i wnuków, weź coś poceruj, albo ugotuj obiad na jutro, a nie próbujesz mnie tu zabawiać na siłę.. Prześpij sie w nogach u wnuków, wypocznij cobyś jutro miała siłę na pranie, gotowanie, czy co tam babcie robią...
  • laura123 28.06.2021
    Akwadar, ja myślałam, że tylko Refluksja bajki opowiada i sama w nie wierzy, a tu ma jeszcze fan club... hahaha
    Ja pitolę, ale cyrk!

    A teraz serio będzie. Chyba. Akwadarku, słodkie dziecię, nawet gdybym bardzo chciała zainteresować się tobą, to nie da rady, nawet na siłę... bo ja w mężczyznach intelekt cenię, czyli coś, czego ty masz niewystarczające pokłady. Ciebie traktuję, jak takiego pryszcza. Przychodzisz, bawisz mnie, upadasz coraz niżej - patrzę więc i od czasu do czasu, wyciskam soki z tego pryszcza...

    Tak sobie myślę, że chyba jakąś karę ci zastosuję i przestanę odpowiadać na te twoje banialuki... a tak dla draki. Żeby cię trochę poskręcało... hahaha
  • Akwadar 28.06.2021
    laura123 dobranoc babciulku, ucałuj wnusie :)
  • laura123 28.06.2021
    Ucałuj ode mnie, Refluksję... hahaha
  • nowy swiay 27.06.2021
    zmarszcz czoło
    przyjmij myślenie
    bo robią cię na szaro
    a ty im wierzysz

    świata nie zmienisz
    ale oni zmienią ciebie
    pozwolisz na chip
    pesel już masz w dowodzie

    i nigdzie nie uciekniesz
    gdyż na to pozwalasz
    zatem wyjdź na ulicę
    i krzycz z innymi

    tylko gdzie oni
    w masmedia uwierzyli
    mózgi wyprane
    zombie zombie zombie
  • nowy swiay 27.06.2021
    hej a ta maska za małpowana z filmu
    ale on zdechł
  • Akwadar 27.06.2021
    naprawdę?!
  • kigja 27.06.2021
    Wszyscy świetnie sie bawicie, to idę.
  • laura123 27.06.2021
    Ktoś tu stworzył potwora, zamiast poety... to kigja!
  • nowy swiay 27.06.2021
    i wszyscy schowali się za maskami
    taki był finał

    brawo
  • Akwadar 27.06.2021
    oklaski na bis :)
  • nowy swiay 27.06.2021
    wielekroć
  • Akwadar 27.06.2021
    i jeszcze raz wielokroć :)
  • nowy swiay 27.06.2021
    w życiu to pewno kopią ciebie po dupie
    dlatego tutaj wyżywasz się

    powodzenia
  • Akwadar 27.06.2021
    może być...
  • nowy swiay 27.06.2021
    taki sobie bohater internetowy
    i to w masce
    i co obywatel na to
  • Akwadar 27.06.2021
    ech Ty, sieroto, czytaj ze zrozumieniem, zanim sojusznika stracisz...
  • nowy swiay 27.06.2021
    a jaki ty sojusznik
  • Akwadar 27.06.2021
    teraz już żaden
  • nowy swiay 27.06.2021
    szkoda czasu na kocopoły

    miłego wieczoru
    i życzę jak najlepiej
    a sierotą to nigdy nie byłem
    i nic nie wiesz o mnie
  • Akwadar 27.06.2021
    i nie chcę wiedzieć
  • nowy swiay 27.06.2021
    no to nie wcinaj się
  • Wiersz nawet dobry, tylko rytm dziwny. Pozdrawiam 4
  • Agnes07 27.06.2021
    Szczyt grafomanii ale pośmiać się można :)
    Brawo dla Laury i Lotosa
  • nowy swiay 27.06.2021
    następny debil
  • Akwadar 27.06.2021
    ostro jedziesz....
  • nowy swiay 27.06.2021
    namnożyło się tutaj sroli pewno same gównojady
  • kigja 27.06.2021
    Słuchaj, nie musisz byc chamskim bucem.

    Stul klawiature i ciesz się, że masz jakieś komentarze, taka sytuacja nigdy więcej się nie powtórzy.
  • nowy swiay 27.06.2021
    a ile masz lat że się wcinasz
  • Akwadar 27.06.2021
    wystarczająco, żeby ci utrzeć nosa
  • nowy swiay 27.06.2021
    a łachy możecie to sobie drzeć ale nie ze mnie
  • Akwadar 27.06.2021
    weź człowieku i idź już sobie... nic tu po tobie.
  • nowy swiay 27.06.2021
    sam zacząłeś
  • Akwadar 27.06.2021
    uspokój się, tak będzie najlepiej dla wszystkich
  • nowy swiay 27.06.2021
    gdzie kultura
  • nowy swiay 27.06.2021
    ja po po was nie jadę
  • Akwadar 27.06.2021
    a kto tu jedzie?
    Nie popisałeś się utworem, weź to na klatę, popraw co się da, albo napisz lepiej i po sprawie.
  • Narrator 28.06.2021
    Wiersz celowo napisany w pseudo-niepoprawnym stylu, ażeby podkreślić wzniosłość potraktowanego tematu ku bulwersacji językowych purystów. Na tym portalu wielokrotnie używano tej metody z dobrym rezultatem. Wszystko już było, nie ma nic nowego pod słońcem.

    Autora serdecznie pozdrawiam i zachęcam do częstych publikacji na przekór krytyce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania