¯\_( ͡❛ ‿ ͡❛)_/¯

¯\_( ͡❛ ‿ ͡❛)_/¯

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (139)

  • Trzy Cztery 26.10.2021
    Włoski fajnie brzmi! ?

    Raz do sklepu z Gucci logo
    weszła pani z jedną nogą,
    reszta manekina
    korzystała z kina,
    one też tam siedzieć mogą.
  • Szpilka 26.10.2021
    Ano, dzięki za limeraska, w dechę ?
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    gucz gucz
  • Szpilka 26.10.2021
    To "gucz" to coś brzydkiego? ?
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    Szpilka To nie z włoskiego, tylko z angielskiego ;)
  • Szpilka 26.10.2021
    cos_ci_opowiem

    Od good for me? To good albo gut, thanks, ale po polsku to zupełnie coś innego, jak ten nasz ojczysty się ubogaca ?
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    Szpilka gooch. xD
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    Inaczej "taint". xD
  • Szpilka 26.10.2021
    cos_ci_opowiem

    W slangu to krocze, po polsku też - miejsce między jajami i..., wiesz ?
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    Szpilka gucz to gucz. xD
  • Szpilka 26.10.2021
    cos_ci_opowiem

    Jaja se ze mnie robisz, brzydalu Ty ?
  • cos_ci_opowiem 26.10.2021
    Szpilka ale szpilka i gucz to wredne połączenie raczej xD
  • Szpilka 27.10.2021
    cos_ci_opowiem

    Hahahahhaha, par excellence ?
  • madmike 16.12.2021
    Szpilka Ja słyszałem takie powiedzenie: "Dobra sucz liże gucz" Wiec chyba coś brzydkiego.
  • Szpilka 20.12.2021
    madmike

    a dla gucza dupa sucza - moje ?

    A dyć ja to wiem i wiem też, że tu dużo guczów, nie tylko ordynarnych, ale do tego tępych jak dzida ?
  • madmike 20.12.2021
    Szpilka Przepraszam za swoją ordynarność. Narąbany byłem, jak to pisałem :)
  • Szpilka 20.12.2021
    Madmike

    Spoko loko, zapomniane ?
  • Bez podpisu nawet ja z czasem wpadłbym, że to limeryk ;)
    Fajny, składany z przerzutnią ;)
    pińć
    a może "weszła panna raz z cappucci-"
  • Szpilka 26.10.2021
    Ale już jest jedno "raz", a "se" fajne jest, wprawdzie jeszcze potoczne, ale niebawem się zmieni. Nie ma opcji zaznaczania co to, dlatego się przyjęło przy tytule jak np. haibun, tak sobie userzy zażyczyli.

    Dzięki za pińć ?
  • Szpilka
    W takim razie niech ta se będzie se.
  • Szpilka 26.10.2021
    piszęwięcjestem

    Ja bardzo lubię "se" i "fajoskie", w limeraskach można łamać uzus językowy, stosować archaizmy, potocyzmy, no pełna wolność twórcza ?
  • Szpilka
    Wiem, wiem, jestem za łamanie polszczyzny limerykowym kołem ;)
  • łamaniem*
  • Szpilka 26.10.2021
    piszęwięcjestem

    To w dechę, czekam na Twojego limeraska ?
  • Szpilka
    coś wygrzebię jak kura pazurem, tylko bez podśmiechujków ;)
  • Szpilka 27.10.2021
    piszęwięcjestem

    Ależ skąd, nie jestem wredem ani brzydem ?
  • Piecuszek 26.10.2021
    Pomysłowo ?
  • Szpilka 26.10.2021
    Dziękuję za "pomysłowo", Piecuszku ?
  • Piotrek P. 1988 26.10.2021
    Zabawny limeryk, 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 26.10.2021
    Dziękuję za "zabawny" i też pozdrawiam ?
  • Pan Buczybór 26.10.2021
    włoskie rymy w polskim wierszu... Kto to widział :)
  • Szpilka 26.10.2021
    Maccaroni i makaronizmy i fajnie jest, dzięki za przybycie ?
  • pansowa 26.10.2021
    Co was tak na języki obce wzięło?
    Cappucino kojarzy mi się przede wszystkim z rodzajem czapki.
    Niemniej limeryk pomysłowy i trzyma sens, a to (wbrew pozorom) nie jest proste.
  • Szpilka 27.10.2021
    Pansowa

    Bo wyzwanie zrymować, francuski np. wymusza zmianę akcentu we fraszce, ciekawe zjawisko fonetyczne.
    Kiedyś się tak zabawialiśmy, ktoś rzucał słówko w obcym języku i heja, a potem śmichy-chichy komu wyszło, a komu nie.
    Do "Gucci" nie ma rymu dokładnego w polskim, ale we włoskim też bardzo mizernie, zatem sobię trochę głowę łamałam nad tym limeraskiem.

    Dziękuję za pochwalne słówko ?
  • Dekaos Dondi 26.10.2021
    Limeryk polszczyznę zmącił, bo włoski Szpilki, wtrącił:))?
    Najlepszy środek z plamą, co dała:)
    Pozdrawiam:)↔%
    ?
    raz do sklepu z logo Gucci
    weszła panna w futrze z nutrii
    ale biedna
    raka spiekła
    nutria panicz dostał chuci
  • Szpilka 27.10.2021
    Dekaos, dała albo zrobiła, dziękuję za limeraska ?
  • Świetne! Pozdrawiam 5
  • Szpilka 27.10.2021
    Marek, dziękuję za "świetne" ?
  • Babo, nie qmbinuj, pitolo jest aktualne 96 i nikt Ci niczego nie broni, nie odstawiaj numerów z klonem Bogumiła - zresztą - jak chcesz... - się określisz jednoznacznie...
  • Splka, agituj we swoim kraju. Ja mam qnieczny dla ratowania życia zabieg - nowotwór, przez takie cipy jak Ty, nie do zrealizowania, bo wszystko Covid, covid, covid! - więc - weź wypierdalaj z tego - mojego kraju i nie agituj - won!
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Sam wypieprzaj, yanku smrodniku, a nie wojowniku i nie kasztań mi pod limerykiem. Przez takich yanków smrodników znowu się guano tu robi. Huk mnie obochdzi twoje kuku na muniu, idź do psychiatry!

    Tępy wuju, nawet jak teoretycznie wyszczepią 99% społeczeństwa i tak będzie obowiązywał covidowy reżim, bo zaszczepieni nadal będą nosicielami i nadal będą zarażać, i zapadać na COVID. O to właśnie chodzi, żeby był tylko COVID, żeby ludzie nie mogli normalnie funkcjonować, leczyć się, korzystać z życia. W tej chwili to jest samonakręcająca się spirala strachu, ale co taki tępy wuj może o tym wiedzić?

    A tak poza tym, twoje szczekanie na nic się zda, tępe wuje nie robią na mnie wrażenia, też potrafię ubliżać, to żadna sztuka, aczkolwiek niechętnie, bo miejsce na plugawe słownictwe jest w satyrze, ale skoro lubisz smród gnoju w komentarzach, to czemu nie?
  • Ty mnie cesz ubliżać - dzoado - dawaj. Mnie już na niczym nie zależy, dawaj....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    To idź zalać pałę, od razu ci się poprawi ?
  • Szpilka, Tak od razu lepiej! Nie mnie ma mnie na myśli podczas mastubacji...
  • Szpilka, KuźwA stać Cię, libisz - spełnij swe i me marzenia - Kraśnik - podaj adres w hotelu i mogę Ci dupę lizać.
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Wyliż se własną, masz przeca pod ręką, uppps, pod ryjem ?
  • Noico 20.12.2021
    Widzę, że ten glut zielony też do ciebie przypełzł Szpilko.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Frustrat, źle mu się dzieje w życiu, to innym dokucza, prymitywne instynkty nim kierują, i tyle.
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka frustrat i zbok obmierzły.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Nie se żyje, skoro pan Bóg takim stworzył, byle z dala ode mnie ?
  • Szpilka 20.12.2021
    *niech
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka i ode mnie też z dala. Brr, że też takie kreatury pan Bóg stwarza, nie wiem po co.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Hihihihhi, żeby nam życie "umilały" ?
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka no i potem męcz się człeku z takim upierdliwy gnojem trollem. Bo to my się z taką gnidą musimy męczyć.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Łojtam, łojtam, w wirtualu robi się - klik i po trollu, gorzej takiego typa spotkać w realu, nie da się wyklikać ?
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka chętnie bym mu ten głupi Pysk wyklikał, żeby menda znikła w czekuści piekieł. Ale nie wiem jak.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Hahahahha, wyklikać pysk, dobreeeeee - kliknąć komuś w japę, na satyrkę się nadaje.

    Ano, twardy orzech do zgryzienia, trzeba jakieś antidotum na jad wymyślić ?
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka świr dziewczynie zanieczyścił swoim gównem wątek. Nie ma tu ciecia, żeby zrobił z chamem porządek?
    Tutaj ścierwo się wypróżniło
    https://www.opowi.pl/zdrowas-maryjo-a73436/
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka na razie glut dostaje po ryju po obywatelsku, ale generalnie dlaczego wasz admin nie działa? Przecież zielonego rozbestwionego gluta należałoby wypierdzielić w kosmos.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Nom, nieładnie, gdy ktoś wierzący, powinniśmy szanować wzajemną odmienność.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Nie wiem, to taki portal wolnościowy, jednak wolność niektórym szkodzi ?
  • Noico 20.12.2021
    Szpilka a ja nie wiem w co ten glut wierzy, ja wierzę, że wychlastanie gluta po mordzie może go chwilowo otrzeźwić.
  • Szpilka 20.12.2021
    Noico

    Mnie obmierzły te kloaczne wojny, żadnego polotu w tym, tylko język spelunkowy, a tu przecież portal literacki, pięknym słowem winien zakwitać ?
  • Twoje rymy to chujnia, mnie tumaczą na English, a Ciebie na co?

    Sie tu produkujesz bez sensu, że wiersz rymowany wraca. Sszal and szok! !Qrwa! Miej se fakultet, ale no - nie zmienisz faktycznego trendu. m Kto Cie wydawał? mnie od ponad dwudziestu lat!
  • Szpilka 28.10.2021
    Napisz lepsze! A niech cię wydają, tylko kto kupuje albo czyta? Nikt, co'nie? ?
  • Szpilka, sorry - niwestety - czytahą, bo recenzje pisali....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    A co mnie to guano obchodzi? Już się przedstawiłeś kim jesteś, dla mnie nullem. Wyobrażasz sobie, że będę czytać pierdamony nulla? ?
  • Szpilka,
    yanko wojownik 1125 przed chwilą
    Nie, tylko, że Cię od tyłu biorę,...
  • Szpilka 28.10.2021
    Hahhahaha, tłumaczą z polskiego na nasze?
  • Muszą, jak szpilka nie kuma
  • Szpilka 28.10.2021
    Guano mnie twoje pisanie interesi, poeta z ciebie żaden ?
  • Szpilka, A w PL, doceniony !

    Chujem bym Cię ewentualnie dotknął - zła babo
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    A ja bym na ciebie nawet kupy nie zrobiła, bo się brzydzę ?
  • Szpilka, Wariatka jesteś, seksy - ewentualnie zwichrowanie, - spox ! jesteś zboczona - wchodzę w to! Jeśli lubisz anal to Cię kocham.
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    A co? Nadstawiasz się analnie? Tylko uważaj, bo jak zawór się wyrobi, to śmierdząco będzie wokół ciebie ???
  • Szpilka ,Jesssu - to Ty się deklarowałaś i mnie poniosło - brałbym Cię w pupę - cudownie - nie?
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Weź se swojego kumpla, przecież jesteś bi - ein bisschen bi schadet nie ?
  • Szpilka, Nie wiem o piszesz Niemcem, ale bardziej mnie jarasz Ty
  • Szpilka, przecie pisałaś, że anal git!
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    To go uprawiaj, w czym problem? Nikt nie chce ci zasadzić? Hahhaahah, biduś ?
  • Szpilka, Twoich czterech litr pragnę
  • Szpilka, A czemu nie poszliśmy z tym na pitolenie? Tam, się zapitoli a pod twórczościami bedzie i bedzie.
  • sweeper 29.10.2021
    yanko wojownik 1125

    vas pisser dans, pojobie.
  • sweeper 29.10.2021
    yanko wojownik 1125

    niech wszyscy przeczytają, jaki z ciebie pojob.
  • sweeper, Całkiem Cię lubię Szpilko, tylko bym spętał i zaszczepił. W innych kwestiach to też Ci niczego nie brakuje, tylko nie łazisz pijana, bo widać jak wypijesz, to się nie jesteś w stanie podłączyć a ja - niestety, choć mieszkam w slamsach mego kraju.
  • Paweł Beer 28.10.2021
    O co chodzi z "łaps tę plamę więc"?
  • Szpilka 28.10.2021
    Paweł, o plamę od kawy, z kawą się do sklepu nie wchodzi, bo można poplamić ubrania ?
  • Szpilka, JeZu - przyjeżdżaj w Lubelskie i daj namiar.
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Przeca pigalak u ciebie jest, to wio, zaspokajać chore chucie ?
  • Szpilka, Przjeżdzaj, pragnę cię , weź pokój w hoteli u na trzy noce....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    A co mnie to guano obchodzi? Zaproś Renię Rączkowską, hahahahaha ?
  • Paweł Beer 28.10.2021
    Szpilka No tyle to mi się udało wyczytać, tylko tego zdania nie rozumiem konkretnego
  • Szpilka, Zrezygnujesz tak łatwo z zaspokojenia w odbyt. Mnie we mi mów, a ja, ja bym Cię brałbym - od tyłu...
  • Szpilka 28.10.2021
    Paweł Beer

    Bo to limerykowy absurd, przecież plamy nie można "łapsnąć", nieprawdaż? ?
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Zboczuchu, wliź na jakąś kozę, skoro ci sperma mózg zalewa.
  • Szpilka, zatrzymam, by
    było więcej w Twoją twarz. Ale Ty mnie podniecasz...
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Mam ci kupę zrobić na twarz? Daj spokój, zboczuchu, nie zadaję się ze zboczuchami, bleeeeeeeeeee ?
  • Szpilka Poważnie - stać Cię, praagniesz? - Przyjeżdżaj, ino daj adres...
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    I jeszcze tę kupę rozetrzeć ci na twarzy? Kacza zupa, co za zboczuch!
  • Szpilka. W yupę chętnie brałbym Cię - pisałaś, że lubusz tak - zajebiście!!!
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Powtarzasz się, idź już se, bo nic ciekawego nie masz do powiedzenia, zresztą jak zwykle.
  • Szpilka, Anal jest zajebisty - wezmę C9ę bez krempacji....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Zboczuchu, nudny jesteś, rozumiesz?
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Weź własną siostrę, co to dla zboczucha albo kuzynkę ?
  • Szpilka, Niech stracę - Ci wczesniej dupę  wyliże!
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Wyliż siostrze ?
  • Szpilka, Jezdem jedynakiem:( Przygarnij....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Na wsi mieszkasz, na pewno znajdziesz coś do lizania, możesz kozie ?
  • Rakie czary Co zrobię, że jeszcze nie miałaś - oralnie
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Nie jestem zainteresowana zboczuchem, nie narzucaj się więc, nie dość, że zboczuch, to jeszcze nachał, bleeee ?
  • Sorry za pomieszanie liter- wiesz o co chodzi.Brałbym Cię w każdej pozycji - no ewentualnie wykonalnej.
  • Szpilka, Jesteś  seksi - mógłbym Cię- no wiesz....
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    To wio na kozę i heja! Co za nudziarz, przylepiło to się jak kupa do stringów i jeszcze chrzani to samo wkoło, literat zafajdany się znalazł. Zmień płytę!
  • Szpilka,, Jezyu - ifziesz na to! Tylko nie zapomnij, by podać adres - ja ciebie też ....
  • Szpilka, Ale bym z Tobą poszalał - namiętna...
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Spieprzaj, dziadzie, a najlepiej weź się do roboty, bo od pierdzenia na portalu kasiory nie ma, potem będziesz na biedę narzekał, nierobie.
  • Szpilka,Ale ten z Toąśa seks - niezapomniauy i w odbyt - chcę tak
  • Szpilka. Ale bym chętnie Cię w pipę...
  • *pupę
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Nudzisz mnie, zboczuchu.

    .........../´/)..............(`...........
    ............/...//.............\..............
    .........../...//...............\.............
    ...../´¯/..../´¯.........../¯`....¯`......
    .././.../..../..../.|_......_|.............
    (.(....(....(..../.)..)..(..(.....)....)....).)
    ................./.../......./................/
    ................... /........................../
    ..................(............)............../
    ............................../............./
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    ░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
    ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
    ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
    ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
    ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
    █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
    █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
    ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
    ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
    ░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
    ░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
    ░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
    ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
    ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
    ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    ___________######
    __________##____##
    __________###__###
    __________##_##_##
    __________##____##
    __________##____##
    __________##____##
    __________##____#######
    ____########____##____##
    __#####___##____##____######
    _###_##___##____##____##___##
    _##__##___##____##____##___##
    _##__##___##____##____##___##
    _##__##___##____##___###___##
    _##__##___##____##____#____##
    _##____##___###___##_____#_##
    _##________________________##
    __##_______________________##
    __###_____________________##
    ___####_________________###
    _____##_________________#
    _____###_______________##
    ______##################
  • Szpilka , Cholera, ale musisz to lubićð, nie zasnę - myśląc...l
  • Jezu - tak by ci tam na początek wsadził palca, we już nei kuś ...
  • Szpilka 28.10.2021
    yanko wojownik 1125

    Ojej, a ja bym ci kołek wsadziła w tyłek, aż by ci prostata gardłem wylazła, ale wyraj ?
  • ściemniacz 28.10.2021
    yanko ty perwersie! że cię w tyłek wywalili to widać.
  • Pomniki głupoty budują alkohole. Się człowiek - coś tam, wiadomo w jakim stanie był Bogumił niekiedy...
  • Jordan Tomczyk 30.10.2021
    Fajny tym w wersji italiano ^^
  • Szpilka 24.11.2021
    Jordan, dziękuję za fajny ?
  • Narrator 30.11.2021
    Rossini mawiał „pokaż rachunek z pralni, a napiszę do niego operę”. Z tego limeryka wyszłaby całkiem aria, bo jest melodyjny i rytmiczny. A że rymy po włosku? Tylko dodają smaku. Kto nie lubi lodów, pizzy i cappuccina?

    Włoski to dla Polaka chyba najłatwiejszy język (poza słowiańskimi). Kiedyś koledze na dworcu Roma Termini zginęła kurtka ortalionowa, to poszedł na komisariat i chociaż nie znał słowa po włosku, wszystko pięknie im wyjaśnił: „Italiano interwento ortaliano pierdolnięto”.

    Cinque stelle!
  • Szpilka 30.11.2021
    Jak miło, że wróciłeś, im więcej fajoskich, tym gorzej dla brzydów i wredów. Czekam na opowiadanko ?

    Tak, włoski nam łatwiej opanować niż niemiecki, bardzo mi się włoski podobuje, niemniej, żeby opanować, trzeba zakuwać. Kiedyś pewien gostek się przedstawił, że jest italiano, gdy spytałam - italiano vero, to mu się gębula roześmiała.
    Pięknie dziękuję za dowcip i gwiazdki ?
  • Julius M. Woods 08.01.2022
    Świetny limeryk! Podoba mi się ta przerzutnia z cappucci - no. Piątal ode mnie... nawet z plusem 5+ ?
  • Szpilka 09.01.2022
    Julius, pięknie dziękuję za piątala z plusem ?
  • Julius M. Woods 10.01.2022
    Szpilka ?
  • Szpilka 10.01.2022
    Julius, gdzie się podziewasz? Nic nie piszesz ?
  • Julius M. Woods 13.01.2022
    Szpilka, cieszę się, że pytasz ?
    Ostatnio dość dużo się u mnie dzieje i nie mam niestety zbyt wiele czasu na pisanie. Udało mi się napisać jeden wiersz przez jakiś miesiąc... lub ponad (ło matko, aż tyle xd). Właśnie wstawiłem ?
  • Szpilka 13.01.2022
    Julius

    Aha, zaraz luknę ?
  • Paw pisze 21.01.2022
    Bardzo fajny limeryk! Pozdrawiam. :D
  • Szpilka 21.01.2022
    Paw, pięknie dziękuję za wizytę ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania