....

....

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • wolfie 19.04.2015
    Wow, ojciec jest jeszcze gorszy niż syn. Punkt dla Ciebie ;) Błędów nie zauważyłam prócz jednego - powtórzeń na początku rozdziału. Fajnie, że dodałaś dłuższy rozdział :)
  • Amy 19.04.2015
    Wiem, że są powtórzenia, ale nie miałam pomysłu, żeby ich uniknąć. :( Cieszę się, że mimo błędów podobało Ci się, Wolfie. :)
  • Dark1 07.01.2017
    Wczoraj zajrzałem do Ciebie Amy. Muszę przyznać, że potrafisz wciągnąć czytelnika w swój świat. Przeczytałem ''Gwiazdę'' i mam już pewne obserwacje. Wiem, że zaciekawienie czytającego każdym rozdziałem nie jest łatwe, tym bardziej, że rozdziały na tym portalu, można nazwać raczej rozdzialikami. Historia jest ciekawa, dość dobrze rozplanowana i przyjemna w odbiorze - masz przyjemny i lekki styl.
    Jedyną rzeczą, której mogę się przyczepić, są nieliczne literówki, gdzieniegdzie siada fleksja i czasami zmieniłbym szyk w zdaniu. Reasumując masz wyobraźnię i wizję tego co piszesz, no i co najważniejsze - potrafisz przelać to na papier. Spodobało mi się jeszcze, że umiesz zróżnicować charaktery bohaterów, nadajesz im indywidualne cechy, które czynią postacie wyrazistymi, a niestety większość autorów zapomina, że w życiu każdy z nas jest inny i jest to istotne także w tworzeniu postaci. Brawo.
  • Amy 07.01.2017
    Wow, nie spodziewałam się, że ktoś tu jeszcze zajrzy. "Gwiazdę" pisałam, będąc w gimnazjum, więc tym bardziej cieszę się, że Ci się podobało. Co do szyku zdania- wciąż jeszcze mam z tym problem. :( Staram się też unikać literówek, ale nie zawsze się udaje

    Dziękuję za to, ze przeczytałeś i za komentarz, który tylko zachęca do szlifowania warsztatu. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania