__

__

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Przesłanie - pragnienie, pozostanie w sferze pobożnych życzeń, instynktu pierwotnego nie zgasimy jeszcze przez ładny kawałek ewolucji. Trochu za ładny wiersz, nie szarpie uczuciami.
  • Paw pisze 16.01.2022
    Dziękuję za odwiedziny i interpretację. Każda rzuca nowe światło na wiersz, a to dla mnie bardzo cenne. Pozdrawiam! :)
  • Dekaos Dondi 16.01.2022
    Paw pisze ? ↔Tak to jest w tych "gwiazdozbiorach życiowych" Każdy gwiazdką, która kiedyś zgaśnie. Lub do "czarnej dziury" się zapadnie, a tam światło "na wciąż", bo uciec nie może. Chociaż paradoksalnie, ciemność w "doskonałej nieprzezroczystości"
    nie może już być "bardziej ciemna" Natomiast światło, może w końcu oślepić, gdy pozwolić na to.
    Hmm... trudno się czasami pojednać, z "najbliższym sąsiadem" a co dopiero z "całą ludzkością"
    Takie skojarzenia subiektywne me, z tekstem Twoim:) ? ↔Pozdrawiam:)↔%
  • Paw pisze 16.01.2022
    Bardzo dziękuję za te spostrzeżenia! Również pozdrawiam. :D
  • Pan Buczybór 16.01.2022
    No, jest to całkiem dobre. Fonetycznie szczególnie mi się podoba.
    I przeczytałem zakładkę "o mnie" na twoim profilu. Nie wiem, witam ponownie xd
  • Paw pisze 16.01.2022
    Sądziłam, że nikt tam nie zajrzy i pomyślałam "po co ja w ogóle to piszę", haha. Niemniej, dziękuję za miły komentarz. ;)
  • satyrekrol 17.01.2022
    Wrażenie jest takie... dobre i złe tutaj. Treściowo jest ok, jest to o czymś tekst momentami, co rzadko się zdarza. Rymy typu mijają — znają... Myślę, że to jest bardzo rzadka sprawa, a wręcz w ogóle to się nie zdarza, żeby ludzie pisali i wiersze, i prozę. I myślę, że trzeba się przetestować porządnie i potem się już pisze tylko np. opowiadania.

    A tutaj na Opowi to jest takie specyficzne miejsce — tu jest dużo bardzo ciekawych osób, część niestety wybyła na portal T3kstura, bardzo zdolne osoby niektóre.

    Ale najważniejszą cechą Opowi jest to, że tutaj nikt nikogo nie gnębi za treść w tekstach, jedynie milczeniem ewentualnie — nie ma cenzury - można siebie wyrażać artystycznie i chwała założycielowi za to.
  • Paw pisze 17.01.2022
    Zgadzam się, dlatego tutaj wróciłam. :) Nie znałam portalu T3kstura. Dziękuję za odwiedziny i opinię. :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania