Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

-----------------------------------

--------------------------

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • SwanSong 22.01.2022
    Znowu błędy i znowu o niczym. Jedyneczka.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Żadnych błędów tu nie ma, bredzisz, bo jesteś zazdrosny chyba. Ja nie wiem, na portalach jest pełno lunatyków.
  • SwanSong 22.01.2022
    To ja też bym tak chciała! (...) Nie pocałowałbym się z żadną Polką

    Pierwszy lepszy przykład z brzegu. W jednej wypowiedzi dialogowej pomylone osoby. Nie podskakuj, koleżko, bo błędów masz wiele, ale z litości nie będę się znęcał :-)
  • satyrekrol 22.01.2022
    Nic nie jest pomylone, coś u ciebie w głowie jest pomylone. Widocznie coś interpretujesz źle sobie - po swojemu.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Jak będę się chciał doszukać cudów dla lunatyków, to znajdę w każdym tekście, ale tak nikt nie robi poważny.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Pomylone, bo niechlujnie pisane. O interpunkcji nie wspomnę, bo leży i kwiczy, pozwólmy jej skonać w spokoju :-)
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Wiem, że dla ciebie poprawna polszczyzna to nieosiągalny cud, ale wyobraź sobie, że niektórzy z nas przykładają się do tekstów.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale bredzisz i zajmij się sobą.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Co mnie to obchodzi, czy ty się przykładasz? Teksty zawsze dwie albo trzy osoby poprawiają w wydawnictwie. Ja pisze, że u mnie nie ma prawie co poprawiać, a potem i tak jeszcze dwie osoby tekst muszą sprawdzić. Więc co ty kurwa bredzisz? Bredzisz od rzeczy, bo nie masz pojęcia o pewnych sprawach.
  • satyrekrol 22.01.2022
    CZAS AUDIENCJI U KRÓLA ZAKOCZYŁ SIĘ.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Nawet w swojej odpowiedzi robisz błędy. Biedni ci korektorzy, że muszą z takimi leniami pracować.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ja skończyłem rozmawiać, więc się wpisuję obok. To nie jest sztuka napisać o błędach wyimaginowanych.

    Trzeba napisać, co jest nie tak, i napisać jak ma być.

    Ale to nie ma sensu żadnego, nikt tak poważny nie robi.
  • SwanSong 22.01.2022
    Przecież sam ostatnio pisałeś, że nie wypisujesz błędów, bo autor powinien sam się domyślić.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Lunatycy nie wiedzą na jakim świecie żyją.
  • Akwadar 22.01.2022
    A może to ten?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania