/

/

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 18.08.2015
    czemu tak mało .... Jak ja tęskniłam za takim dobrym tekstem w wykonaniu Vasto :) 4 :)
  • Vasto Lorde 18.08.2015
    Mało mało, bo za chwilkę dorzucę gratis za tą długą przerwę :D
  • NataliaO 18.08.2015
    Yupi :)
  • Autor Anonimowy 19.08.2015
    "- Ale jak to? - spytał Vesto podnosząc głowę." przecinek
    "Tuż pod tytułem był szczegółowy opis, który zawierał miejsce i datę wydarzenia oraz, potrzebne rzeczy, zakres pieniężny, " zbędny przecinek po oraz;
    "Dzieliły ich dwa dni, od walki, która zadecyduje o ich losie." zbędny przecinek po "dni", a to tylko dwa przykłady

    Rozdział strasznie krótki, dlatego ciężko mi coś powiedzieć - wiemy tylko, że bohaterowie wyruszają na turniej i jak mniemam, będzie miał on zdecydowanie istotne znaczenie dla dalszych losów. W tej części bardziej podobał mi się styl tekstu, bo nie przeważały te proste zdania (obiecuję, że to ostatni raz, kiedy się o nie czepiam) ;)
  • Ekler 25.08.2015
    ,,- Ponieważ to wielka szansa dla nas dwojga, aby móc się wybić i górować wśród najlepszych. Jednak nie ma szans, abym mógł...
    - nie dokończył."
    Tutaj przeniosło Ci tak niechlujnie do drugiej linijki.
    Nienawidzę tych azjatyckich imion :D nie mogę zapamiętać kto jest kto, ale mam nadzieję, że za kilka rozdziałów wpoi mi się to do głowy na dobre.
  • Rasia 19.08.2016
    Ale króciutka ta część! Znów przez to wszystko dzieje się za szybko. Mimo tego miałam cudne skojarzenie z tym turniejem, a mianowicie z... Królem Szamanów! :D To całe wyzwanie, grupka walczących chłopców... Tylko duchów stróżów brakuje :D No niech będzie, że tutaj dam 4, obudziłeś we mnie sentyment :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania