/

/

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 20.08.2015
    no dialog był dobry niby prosty, ale dzięki temu przystępny; Portal?! o ktoś ma ciekawy pomysł; 5:)
  • Prue 20.08.2015
    Brakowało mi opisów, mogło by być ich więcej, ale tekst dobrze się czyta. Ode mnie 5
  • Dominik 20.08.2015
    Dobrze jest, ale chciałbym by wydarzyło się coś dzięki czemu zrobię Wow. Historia fajna i lekka, ale brakuje jej siły przyciągania.
    4
  • Autor Anonimowy 21.08.2015
    "Pozwól sobie pomóc, lub daj mi prze­jąć stery." ; "Jed­nak, chło­pak padł na kolana i zaczął dys­zeć ze zmę­cze­nia." ; "powie­trze było bar­dzo dobrze widoczne, dla­tego, iż zaczęło two­rzyć wir." zbędne przecinki (jest ich więcej w całym tekście)
    "Jego ramie zaczęło zmie­niać kolor na fio­let, a mię­śnie zaczęły drę­twieć." ramię
    "Nagle cały budy­nek zaczął się trząść i z sufitu zaczął odpa­dać tynk. Ludzie z try­bun zaczęli krzy­czeć i pani­ko­wać. " powtórzenia "zaczął"

    Przyznam, że kolejne rozdziały są coraz ciekawsze i styl jest lepszy niż w poprzednich, a dzięki temu dużo lepiej się czyta. Idę więc dalej, by zgłębiać tajemnice portalu i dowiedzieć się więcej ;)
  • Tynina 25.08.2015
    Bardzo dobre opisy walki, podoba mi się twój styl w tej serii. Przez opowiadanie się płynie...chociaż tak jak wspomnieli ludzi powyżej, mógłbyś się czasem pokusić o jakiś większy opis. Brakuje mi trochę opisu postaci - głównie wyglądu, bo osobowość powoli budujesz, przedstawiasz nam pomału bohaterów, ich historię, psychikę i charakter. Za ten rozdział i poprzedni dam 5.
    Wcześniejszym dawałam 3/4
  • Rasia 22.08.2016
    Z błędów przecinki, ogonki, zdarzyło się też powtórzenie i "cię" z dużych liter, poza tym zbędne przerwy między dialogami. Ta część prezentowała się jednak lepiej mimo znów zbyt szybkiej końcówki. Sam opis walki już bardziej rozległy, dało się wczuć w sytuację i odebrać emocje, więc nie mam co się przyczepić :) Powiedziałabym tylko, że sprawy przybrały dość dziwny obrót, zwłaszcza ten wir/portal... Mimo tego zostawiam 4 i idę dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania