/

/

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Autor Anonimowy 23.08.2015
    W tej części uchyliłeś nieco tajemnicy na temat miejsca, w którym się znaleźli, ale sposób w jaki przedstawia ją bohaterka jest nieco dziwny - przydałoby się rozwinąć jej monolog, wprowadzić opisy, które umożliwiłyby czytelnikowi wyciągnąć więcej z ich rozmowy i przekonać się jaka jest Rinketa - ze sposobu jej zachowania, pojedynczych gestów; ale to tylko moja opinia na ten temat i wcale nie musisz się z nią zgadzać ;)
    Mam tylko nadzieję, że uda im się znaleźć bliskich, ale najpierw muszą przebrnąć przez starcie z przybyszem - idę więc dalej, żeby się przekonać co z tego wyjdzie ;)
  • Rasia 22.08.2016
    Z błędów przecinki i ogonki, jakieś drobne powtórzenia. No proszę, Vesto lubi kobiece dekolty xD Troszkę dziwne, że tak łatwo obie strony sobie zaufały, zwłaszcza że po początkowych tłumaczeniach wojowników pomyślałabym, że czegoś się nawdychali, ale w porządku xD Świetnie, że zdecydowałeś się na tworzenie własnego świata i historii, brzmi intrygująco. Podoba mi się, jedna z lepszych części od długiego czasu. Tutaj zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • Vasto Lorde 25.08.2016
    To był taki mój mały test, co do tworzenia własnego świata i ogółem fantastyki. Dziękuje Rasiu, za pomocne komentarze, przeczytałem każdy jeden :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania