Helter Skelter

Kilka sklejonych faktow.

 

W 1968 Mia Farrow zagrała w Dziecku Rosemary Polańskiego. W tym samym roku pojechała ze swoją siostrą Prudence do Indii gdzie poznała Beatlesów u guru Maharishiego. Ponieważ guru prześladowal siostry seksualnie Lennon napisał dla Prudence piosenkę Dear Prudence. Po powrocie napisał też tekst Helter Skelter który Manson wysmarował krwią Sharon Tate w rezydencji Polańskiego którą jego banda wybrała w sposob przypadkowy bo ich główny cel był niedostepny. Sharon miała grać wcześniej Rosemary ale nie dostała tej roli. Kilka lat później Lennon został zastrzelony dokładnie w tym samym budynku gdzie kręcone było Dziecko Rosmary.

ILOŚĆ PRZYPADKÓW I KOINCYDENTALNYCH POWIĄZAŃ JEST TU WRĘCZ NIEWIARYGODNIE SZOKUJĄCA.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pan Buczybór 09.12.2020
    No, jest bardzo szokująca. A jeszcze bardziej szokujące jest niedopracowanie tego tekstu.
  • drohobysz 09.12.2020
    Dzielę sie refleksją. Za jakość przepraszam ale piszę z komórki w samochodzie.
  • Marian 09.12.2020
    No i?
  • kigja 09.12.2020
    Kto wie, może coś w tym jest...
  • drohobysz 09.12.2020
    Całe życie Polańskiego to jest jak jedno wielkie jojo. Oglądałem z nim wywiad z lat 60. Opowiadał o getcie, jak zbierał maliny a ssmani do niego strzelali. Potem wzlot, Nóż w wodzie, LA, Nowy Jork, piękna żona Tate, sukcesy. Życie jak we śnie. Potem Manson. Ciemność. I znów high life, willa Nicholsona, gwałt. Wiezienie, ucieczka, Francja i tak w kółko. To temat conajmniej na film.
  • kigja 09.12.2020
    I epizod z bardzo młodziutką dziewczynką.
    A może tylko nam się wydaje, że to był epizod...
  • drohobysz 09.12.2020
    kigja swoje odpokutował. Nawet Geimer prosi zeby mu już dali spokoj.
  • Tjeri 09.12.2020
    drohobysz na pewno odczuł napiętnowanie. I dobrze. Czy odpokutował, nie wiem.
    Z drugiej strony, jeśli dobrze pamiętam mamusia mu wręcz córeczkę podstawiła - spore parcie na karierę...
    Nie usprawiedliwia go to, ale pokazuje ogólne zakłamanie i gnój...
  • drohobysz 09.12.2020
    Tjeri no bo co ona robiła półnaga w willi Nicholsona ? Na co liczyła? Na ładne zdjęcia w basenie? Wiedziała do jakich ludzi i gdzie idzie.
  • Tjeri 09.12.2020
    drohobysz, wiesz, daleka jestem od tekstów "po co tam szła", czy "sama prowokowała" bo tak mówią oprawcy...
    No i nie możemy do końca wiedzieć jak to wyglądało. Ale z tego co czytałam (jeśli to wiarygodne, bo informacją można ładnie manipulować), to był tam jakiś cel do ugrania - nie po stronie Polańskiego...
  • drohobysz 09.12.2020
    Tjeri sytuacja mocno niejednoznaczna. Roman nie był bez winy. Ja raczej postrzegam Geimer jako ofiarę ambicji swojej matki i żądzy Polańskiego. Jak wielkim był geniuszem to zawsze lubił lolitki. Później przecież było głośno o jego romansie z 13l. Vanessą Paradis. A swoją obecną żonę Seigner też zapoznał jak była mocno nieletnia.
  • Tjeri 09.12.2020
    drohobysz o Vanessie tom nawet nie wiedziała... A ona nawet jako dorosła jak dziecko wyglądała.
  • drohobysz 09.12.2020
    Tjeri z tą Paradis to mi sie wydawało że gdzieś słyszałem jej o nim wypowiedź. Ale cicho o tym w internetach.
  • Tjeri 09.12.2020
    No faktycznie, zapętlone.
    Co do nagromadzenia przypadków, dziwności i pecha, to przypomniała mi się historia samochodu Jamesa Deana.
    Tu można poczytać:
    https://cylindersi.pl/blog/przeklete-porsche-jamesa-deana/
  • drohobysz 09.12.2020
    Jak dojadę to poczytam
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Prozę:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-38-w1343/
    Temat główny: Postęp
    Temat dodatkowy: Deheroizacja
    Wybramy jeden, lub drugi lub obydwa. Wybór należy do ciebie.
    Piszemy do 20.12.2020 do północy.
    Liczymy na Ciebie!!!
    Literkowa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania