...

...

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ośmiorniczka 16.12.2020
    Tak to już w życiu bywa, że trzeba mierzyć siły na zamiary, nawet w tak delikatnej kwestii jaką jest miłość. Smutny wiersz, ale ciekawy wg mnie.
  • Bożena Joanna 16.12.2020
    Miłość przemija, ale w pierwszej fazie nie powinna rozczarowywać. Jedynym wyjściem ucieczka przed dalszymi rozczarowaniami.
    Dziękuję za wizytę i komentarz
    Pozdrowienia!
  • Cicho_sza 16.12.2020
    Ależ mi smutno się zrobiło. Miłość, miłością, ale czasem trzeba wiedzieć kiedy wziąć nogi za pas :) Pozdrawiam, zostawiam 5 :)
  • Bożena Joanna 16.12.2020
    Inne zamiary, inne wyobrażenia przekreślają wspólne życie. Musiało się szybko zakończyć.
    Dziękuję za przeczytanie i refleksję.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Celina 16.12.2020
    Ha, już w zasadzie po pierwszej strofie można wywnioskować finał. Mimo to czytałem do końca z zainteresowaniem. Pozdrawiam Bożenko.
  • Bożena Joanna 16.12.2020
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • befana_di_campi 16.12.2020
    Dobre spostrzeżenia :) 5... i :)
  • Bożena Joanna 16.12.2020
    Tylko smutne.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Pasja 19.12.2020
    Mezalians smutny koniec i początek też nie miał przyszłości. Romantyczka i materialista z kamiennej plaży.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 20.12.2020
    Niektóre charaktery nie pasują do siebie, zwłaszcza dawni uprzywilejowani i zwykłe kobiety.
    Pozdrowienia od rozczarowanej wizją nowego i starego świata!
  • MarBe 20.12.2020
    Miłość przez krótki czas funkcjonuje w chmurze, lecz wcześniej czy później zderza się z rzeczywistością.
    Zbyt często konfrontacja nie wypada najlepiej.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 20.12.2020
    Czasami warto spostrzec się wcześniej niż dopiero po latach.
    Dziękuję, że wpadasz.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania