Holy moly! To znów sóweczka Dolly? [Wielki Adminie, wejrzyj na męki nasze]

Sóweczka Dolly wielokrotnie sklonowana

"cichym lotem" nadlatuje, "okruszynką" teksty psuje, "puszczykiem" najeżdża

i wciąż truje, truje, truje,

bo jej z nudów w dupie się gotuje.

 

Holy moly! To znów sóweczka Dolly?

Maskotka gimbazy chętnie stawia pały,

o zwieraczach non-stop prawi,

pod wierszami fajda spamem,

w hejcie radzi sobie doskonale.

 

Wszyscy marzą o chwili spokoju,

lecz zadymiarz ciągle broi,

niestrudzony fabrykant gnoju

w rzucaniu mięsem dwoi się i troi,

pały stawia aż miło.

 

Holy moly! To znów sóweczka Dolly...

Kloniątek ma rzesze niezliczone

i wrogów co dzień coraz więcej

- ze stawianiem pał roboty pełne ręce.

 

Wielki Adminie, wejrzyj na męki nasze,

zrób porządek z zadymiarzem!

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (142)

  • malakruszyna dwa lata temu
    O!!! Piąteczka?????
  • IgaIga dwa lata temu
    DNO I TRZY METRY MUŁU.
  • MartynaM dwa lata temu
    Dlaczego, Iga, tak uważasz? Dlaczego nie reagujesz z równą pasją, kiedy twój podopieczny atakuje chamsko kogo popadnie?
    Przecież tu już się nawet wchodzić nie chce, bo cały czas chore akcje.
    Może powinniście wreszcie na oczy przejrzeć?
    Nie widzicie, że ludzie mają dość chamskiej misji puchacza?

    Otwórz oczy!!!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Na siebie popatrz, poetesso z demona pierdy!
    Kiedyś komentowałam - bardzo uczciwie i według osobistego rozeznania twoje teksty maksymalnie obiektywnie - teraz już mi się nie chce...
    Na każdym, gdzie jestem, nawet niezbyt sympatycznym portalu - zawsze i gdzieś odnajduję miłych Użytkowników - ty osobliwie, przepraszam za określenie - zawsze mi się kojarzysz się z czymś wyjątkowo nieświeżym.
    Bo ja, od bez mała dziesięciu lat - zajmująca się poezją "internetową" - posiadam namiary wielu,, wielu osób. Wśród nich osławionego a opisanego Mirusia S. [kiedyś baaardzo dla mnie sympatycznego z POSTscriptum] który w rzeczywistości okazał się niemożebnie rzadkim tłukiem. Względnie - psychicznie słabującym, więc - na razie - wiele rzeczy mu wybaczam... Ponieważ: "puśćcie wariata, niech sobie polata..." powiada stare galicyjskie przysłowie.
  • IgaIga dwa lata temu
    befana_di_campi - to do mnie?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    IgaIga Mam nadzieję, że to nie do Ciebie, koto... Bo będzie dym.
  • cichy lot dwa lata temu
    błękitnypłomień To stara wariatka, więc wszystko możliwe.
    Jest nadzieja, że już u notariusza spisała swoje mądrości i da ludziom spokój.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    cichy lot No jak ruszy moje kochane Koto, to niue ręczę...
  • cichy lot dwa lata temu
    błękitnypłomień No może coś w tych zaglejowatych synapsach drgnie, ale marne szanse.
    Im starsza, tym coraz gorzej z mózgiem.
    Gdzieś musi być kres tej atrofii.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    cichy lot Ale myślisz, że to było do Kota, a jie do multipli?
  • cichy lot dwa lata temu
    błękitnypłomień Multipli by nie atakowała. To sitwa geriatrii z durnotą.
    Iga obrywa od bandy za mnie, ale Iga może kogoś lubić, ale nie jest głupia.
    Dobrze wie, jak wyglądają działania i jak parzą macki tych wariatek.
    Właśnie dlatego, że nie zamyka się na jednym portalu i wie Who is Who.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    cichy lot Choidziło mi o to, ćzy ta Befana atakowała Koto czy multiplę, bo pod oboma komentami to było.
  • cichy lot dwa lata temu
    błękitnypłomień Przecież wyjaśniłem.
    Zesrana di campi nigdy by nie atakowała sojuszniczki w ataku na mnie.
  • malakruszyna dwa lata temu
    cichy lot weź leki zasrańcu.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    cichy lot Aha! Czyli przyjebała się do kogoś, kogo lubię - ok. Spoko. Będę mieć na uwadze.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    befana_di_campi Taka niby powązna osoba i takie komentarze pisze, jak zakomplesiona młolatka. W dodatku w sprawie, która tej "poważnej osoby" nie dotyczy...
    A możeny się zaprzyjaźnić, bo ja jestem pod nieustającym nieodpartym wrażeniem osób, które "posiadają namiary wielu...". Jakżebym też chciała...
  • 110101011 dwa lata temu
    błękitnypłomień nie znam Cię ale z przyjemnością czytam Twoje komentarze. Płomień płonie, co nie? W błękitach haha
  • MartynaM dwa lata temu
    Drugie Zacisze twórzcie... to jest dno!!!
  • MartynaM dwa lata temu
    tworzycie*
  • IgaIga dwa lata temu
    Najgorzej jak klon klona klonem nazywa. Jesteście siebie warci - każda ze szczekających stron.
  • MartynaM dwa lata temu
    Najgorzej, jak ślepnie się na wpisy podopiecznego, a widzi się jedynie wpisy innych, to też nie jest zdrowe... nikt tu tak jak twój podopieczny nie rzuca się z wściekłością na ludzi, z jakimś szałem...
    Jeszcze niedawno można było tutaj pogadać, pośmiać się, nawet podokuczac sobie w cywilizowany sposób, dziś nie ma szans. Skąd ta wulgarność, to chamstwo spuszczone z łańcucha?
  • MartynaM dwa lata temu
    Co wyzwala w ludziach niby - taką agresję słowną, i żeby to jeszcze jakieś menele spod budki z piwem, a to literaci pełną gębą...
  • IgaIga dwa lata temu
    Ślepa, to ja byłam kiedyś. Pisząc choćby z niejakim Davidem na Poetyckim Zaciszu.
  • MartynaM dwa lata temu
    O czym Ty piszesz, co tu kogo Twoje relacje portalowe obchodzą? Łazicie po wszystkich portalach, wszędzie Was pełno... tworzycie TWA, a potem wojny...
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy z ławeczki cóż za wyznanie haha A co takiego pisałaś Davidowi? Cos o sowie na przykład? Hm? Jak już publiczna spowiedź, to dawaj kawa na ławę!
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - oooo. Koniec udawania? Myślałam, że dłużej to pociągniemy? :P
  • 110101011 dwa lata temu
    A co ja udaję? Zawsze jestem sobą. No to jak, dajesz Daisy? Pochwalisz się?
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - Tobą? Nie ma czym.
  • 110101011 dwa lata temu
    A sową? Sową się nie pochwalisz na forum? Skoro już idziesz w ekshibicjonizm... ławeczkowy haha Ciekawe czy wasze wersje byłyby zgodne... Ale co mnie to? Z tego co mówisz, to Ty zdradziłaś Davida a nie odwrotnie.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - Wincek, weź parasol i se idź. Ławka wolna.
  • MartynaM dwa lata temu
    Kuźwa, co to za pranie brudow na portalu?
    Macie kontakt prywatny, to sobie piszcie, co nas to obchodzi?
    Już jedna kiedyś prała brudy, a później zdziwienie wielkie, że ktoś się śmiał...

    Wypad stąd z tym syfem!
  • cichy lot dwa lata temu
    IgaIga Parawan mu sie pruje :)))
    To nie bezhołowne zaśmiecie.
    Swoją droga myślałem, że jest tylko skrzywiony, a to psychiczny pacjent.
  • cichy lot dwa lata temu
    MartynaM No to wypad!
  • MartynaM dwa lata temu
    A ty tu po co?

    Nudzisz się, to za robotę się weź i odczep się wreszcie ode mnie!
    Jesteś najbardziej dennym facetem jaki moze być na portalach. Śmierdzisz z kilometra!
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna... Niektórzy lubią na ławeczce... Haha
  • cichy lot dwa lata temu
    MartynaM A ty nie rozumiesz własnego słowa wypad?
    To spierdalaj.
    Walcz o przydupasów. Pasują mentalnie do ciebie.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, najpierw pochwał się jak zdradziłaś Davida. Jak się powiedziało A... Martyna czeka z płonącymi uszami haha
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, dobry był David, co nie? Dopóki nie objawil się Mirosław S. ps. Sowa.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - nie jestem pewna czy my o tym samym Dawidzie gadamy. Bo mnie chodziło o Dawida, którym była swego czasu nasza Martynka.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - czytaj wpis wyżej.
  • IgaIga dwa lata temu
    Jak Ty, to Ty... to przecież ja nic do Ciebie nie mam. Nic się nie zmieniło. A co tam jest między Tobą, a Mirkiem... Mnie się to nie podoba, ale jak w przypadku Sworda... Nie każcie mi wybierać :(
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy nie znam Martynki do jasnej Anielki! Mówimy o ławeczce czy coś nowego Ci się w międzyczasie przytrafiło, dziewczyno Ty moja kochana...
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - nie mogę se przypomnieć Jej nicku z Zacisza :/
  • IgaIga dwa lata temu
    A jak Ty, to Ty... To napisz mi na PW na Zaciszu ?
  • 110101011 dwa lata temu
    Nie szalej Daisy... Nie miałaś nigdy powodu żeby być zazdrosną o chador o Anię. Nie licz na cuda. Wybrałaś sowę - trzymaj się sowy.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, nie wspominaj o Swondzie - wiesz czemu...
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - te chłopy, to takie zazdrosne... ;)

    Spokojnie, nie zamierzam się narzucać. A ze Sową się znałam od początku. I Ty dobrze o tym wiedziałeś. Kiedyś Ci to nie przeszkadzało, ale wszystko się zmienia. A najbardziej ludzie.
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, tobie rozum odebrało? Jakim Dawidem ja byłam? Co ty pierdzielisz?
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - stare, dobre czasy :D
  • IgaIga dwa lata temu
    MartynaM - skleroza?
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, co ty pleciesz? Jaki, kuźwa, Dawid?
    Toż ja nawet nie bylam na Zaciszu.
    To jakieś chore jazdy...
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna, miłość odbiera rozum haha niemniej nie o Ciebie chodzi, Martyna, śpij spokojnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011, to po co pisze i wymyśla jakieś idiotyzmy?
    I jeszcze mnie wkręca w jakiś rynsztokowy portal... bije na dekiel równo!
  • Grain dwa lata temu
    MartynaM, pamiętam Dawida na tyle, że jego przetworza, za całe poparcie Chin dla Rosji, nie pasują twojego stylu pisania. Nie pamiętam powodu jego zniknięcia z PZ. Jakiś czas PZ zachwycało się Dawidem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, ale co za Dawid? Ja nikogo takiego nie kojarzę? Był na ósmym?
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna, easy... Miłość ma swoje prawa - Ewa znam tu jako Iga jest co nieco zagubiona więc osobiście proszę o wyrozumiałość dla niej.
  • Grain dwa lata temu
    MartynaM, nie wiem, na PZ dobrze, się zapowiadał i zniknął w jakichś niezapamiętanych przeze mnie okolicznościach.
  • Pucio dwa lata temu
    110101011 dlaczego zagubiona?
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011, wiesz ile mnie to obchodzi? Zagubiona czy nie, niech używa mózgu, to nie boli...
  • 110101011 dwa lata temu
    Pucio ano miłość, co można więcej powiedzieć?
  • MartynaM dwa lata temu
    Grain, ale czemu mnie o niego podejrzewa, tym bardziej że ma zaciszu nigdy nie byłam.

    Przez te portale, to ludzie idiocieją na maksa!
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna, kobiety bywają zagubione... Gdy miłość jest tak wielka.
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna haha
    No nie bądź tak okrutna. Nie kochałaś nigdy kogoś tak bardzo że traciłaś rozum? Współczuję... Miłość to potęga.
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011 widać... potęga glupoty!
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna bywa i tak. Ale co poradzić na miłość?
  • Pucio dwa lata temu
    110101011 to z Igi takie ziółko, nie wiedziałem.
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011 dobrego psychiatrę, tym bardziej gdy objawy debilizmu są tak bardzo widoczne.
  • 110101011 dwa lata temu
    Człowiek zakochany...
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna, miłość to jednak pewien rodzaj psychicznego zaburzenia.
  • MartynaM dwa lata temu
    110101011, no, szczególnie kiedy się patrzy na te portalowe miłości.
    Kuźwa, co za odloty...
  • IgaIga dwa lata temu
    MartynaM - wypieraj się, wypieraj. Twoje prawo.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - a właściwie, że o Nią ?
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, weź poszukaj dobrego lekarza. Z serca radzę.

    A swoją drogą ktoś się nieźle tobą zabawil... normalnie jak w cyrku.

    Czasami nie wierzę w taką naiwność kobiet...
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna - jaka miłość, takie odloty haha
    Haha
    No cóż, Daisy woli jednak nieprzytomnego sowę nalogowca z dużym stażem niż normalnego faceta z talentem w pełnym wachlarzu - kobiety i ich tajemnice!
  • Pucio dwa lata temu
    110101011 lepiej żeby pił i bił ale był. Biedna.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - Ty se pochlebiaj. Na zdrowie ?
    A Ty Martynka jeszcze kilka tygodni temu zapierałaś się, że nie jesteś Betti czy Laurą, więc...
  • 110101011 dwa lata temu
    Pucio czy bił to nie wiem... Ale dawal popalić całkiem nieźle
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, jaka ty jesteś pusta, aż mi cię żal normalnie... ja pierdziele, kto ci taką wodę z mózgu zrobil, żeś Dawidka we mnie zobaczyla?

    Ale jazda... ?
  • IgaIga dwa lata temu
    MartynaM - sama się potem chwaliłaś, że mnie podeszłaś. Już nie bądź taka skromna. W CV se możesz wpisać ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Mógłby ktoś jakieś "dzieło " Dawidka tu pokazać, chętnie bym zobaczyła, bo na zacisze to ja nie pójdę, ale ciekawa jestem pióra.
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, gdzie się chwalilam? Na zaciszu, na ktorym nigdy nie byłam??
  • MartynaM dwa lata temu
    Myślę, że dałaś się wkręcić Hal... pewnie była ciekawa twoich relacji z mirrusiem... ale nieźle cię podeszła i jeszcze, franca jedna, na mnie zwalila... dwie pieczenie na jednym ogniu...?
  • IgaIga dwa lata temu
    O Tobie piszę. A TWA to Wasza specjalność. Podobnie jak tworzenie lewych kont i podszywanie się pod innych ludzi w celu wyłudzenia informacji na temat życia prywatnego userów.

    Skończyłam.
  • MartynaM dwa lata temu
    Co do mnie sapiesz? Ja pod nikogo się nie podszywam i w przeciwieństwie do Ciebie, jestem tylko na opowi. I mam tylko jedno konto.
    A wiesz dlaczego jestem tylko tutaj? Bo wszędzie są ci sami ludzie, wszedzie Wy jesteście...

    Wytłumacz mi, jakim cudem bez wchodzenia z kimś w prywatne relacje, czyli bez tworzenia TWA, ktoś jest w stanie prywatne informacje wyłudzić?

    Sama pchasz się w takie relacje, a później szukasz mózgu w czterech literach... i pretensje do wszystkich za swoją głupotę... a przecież nie masz chyba naście lat i włosów kręconych?
  • Szpilka dwa lata temu
    Martynka, masz jeszcze Dominę, ja też mam zapasowe na wypadek ataku trolliszcza, a trolliszczy tu mnogo ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka oszalałaś ? Ja mam tylko jedno konto. Nie wiem kto jest Dominą.
  • Szpilka dwa lata temu
    MartynaM

    Aha ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, aż spr tę Dominę. Toż ze dwa lata jest ten nick... niektóre komentarze zdarte jakby ode mnie... publikacji żadnej.
    No, ciekawe... ale że Ty uznałaś to za mój nick... trochę zdzowiona jestem, bo nie muszę się ukrywać, żeby dosadnie napisać. To raczej każdy wie...
  • Rodson dwa lata temu
    MartynaM Jesteś jesteś, wystarczy przejżeć komentarze i styl wpowiedzi. Betti i laura z martyną w lateksie dominy hahahahahahahahahaha
  • MartynaM dwa lata temu
    Rodson... uderz w stół a nożyce się odezwą... i już wiemy czyja to robota... żałosne na maksa!
  • Szpilka dwa lata temu
    Martynka, może i się ktoś podszył, nie wnikam. Nie chodzi o strach przed dosadnym pisaniem, ale o uniknięcie bana, mój klon jest rozpoznawalny, używam w celu kontrataku ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpileczkó może to i dobry pomysl, ale mnie się nie chce w to bawić... dostanę bana, to dostanę - trudno.
  • Szpilka dwa lata temu
    Martynka, też tak można, każdy kombinuje, jak potrafi, najlepiej unikać tego miejsca, nie będzie wojenek i banów ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, lubilam to miejsce, może ze wzgledu na swobodę, no i trochę ze względu na ludzi... zobacz, klocilismy się tyle razy i potrafimy rozmawiać...
  • Szpilka dwa lata temu
    Martynka, bo trafiłaś na mnie i wcale się nie chełpię, tylko nie jestem małostkowa jak większość kobiet ? Owszem, gdy ktoś wyjątkowo upierdliwy, to go omijam i już, nie szukam zemsty.
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpileczko i o to chodzi... można wziąć się za łby, jak to się mówi, ale zeby nienawiść pielęgnować, dla mnie to chore.
    Cieszę się, że taka jesteś. Nie bardzo przepadam za zawzietoscią... to tylko slabe jednostki cechuje.

    Uciekam, bo robota czeka.

    Do miłego ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Martynka

    Udanego dzionka ?
  • MartynaM dwa lata temu
    kłóciłyśmy*
  • miętus dwa lata temu
    Na szczęście nie wiem i nie chce wiedzieć, o co chodzi.
    Miłego dnia ?
  • cichy lot dwa lata temu
    Mówiłem, że będziesz robił oborę.
    Teraz już na dwa portale.
    A wariatka to uwielbia. Szczególnie jak się mnie atakuje.
    Znalazłeś obrończynię :)))
  • malakruszyna dwa lata temu
    Leki.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Teraz to jakieś wariatkowo tutaj jest albo sanatorium miłości...

    Wolałam dawniejsze czasy.
  • Pucio dwa lata temu
    Czujesz się odrzucona?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Skąd taki pomysł? Czuję się wstrząśnięta, że prywatność z innej przestrzeni wdarła się podstępem na opowi, na portal który jest zdecydywanie lepszy od Zacisza, a może który był lepszy...
  • 110101011 dwa lata temu
    Alizee... Ja kocham kobiety z klasą - jeśli taką jesteś, to wiesz co robić.
  • Pucio dwa lata temu
    słone paluszki „Zacisze”? to chyba jakiś ponury żart z taką nazwą? to raczej „Bajzel” jest.
  • 110101011 dwa lata temu
    Pucio no bajzel, a tam sowa hersztem.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Najbardziej wstrząsa wielolicowość niektórych typów i typiarek.
  • 110101011 dwa lata temu
    Kasik, no fakt - nie można nikomu ufać w tych internetach - mówią ci że cię kochają i chcą z tobą życie układać, a się okazuje że nic z tego
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 ???
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy plakalaś że sowa nalogowiec... Że boisz się.... Chciałem pomóc.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - dobre! Chciałam nawet skorzystać, ale żeś się wycofał.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, nie zapominaj że mam swoje zobowiązania - jestem miły i pomocny ale w pewnych granicach musimy się zmieścić.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Nie życzę sobie, żebyś zwracał się do mnie po imieniu. Co chciałam napisać, napisałam i już znikam. Lubię pisać. Ale nie z psycholami.
  • 110101011 dwa lata temu
    Nie gniewaj się - bardzo Cię polubiłem. Może kiedyś spotkamy się na kawie na... Targówku? Haha
  • okruszynka dwa lata temu
    Ale jaja. Magiel.
  • 110101011 dwa lata temu
    Jaja jak balony haha
  • okruszynka dwa lata temu
    Banda grzebie w życiorysach.
  • 110101011 dwa lata temu
    Banda i ... Wanda co nie chciała Niemca hahaha
  • słone paluszki dwa lata temu
    Idiota.
  • 110101011 dwa lata temu
    Ej no czemu tak nieładnie? Ja Cię nie wyzywam...
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - a Ty pamiętasz, że ja się nie obrażam? Tak że nie wysilaj się. Wciąż mi bliskie to ramię we które łzy roniłam.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, dlatego nie gryzę Twojego uszka, które tak ufnie pochyla się ku mojemu ramieniu. Pamiętam wszystko, o to możesz być spokojna.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 Ufff.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, jeśli zarządzisz że mam zrobić odwrót - poczynię zwrot i marsz w tył, Drang nach Osten - dla Ciebie wszystko. Nigdy nie skrzywdzę kobiety. Zawsze w imię kobiet będę walczył. Z głupotą, zaprzaństwem, nałogami ujmującymi człowieczeństwu.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, kobieto z ławeczki, czekająca... Zastanów się zanim okaleczysz siebie do końca życia: oczekiwanie przekuj w miłość. Nie w bajanie o nieznanym, niesprawdzonym... Lepsza miłość platoniczna od codzienności z tyranem-alkoholikiem, pijanym wiecznie paranoikiem...
  • MartynaM dwa lata temu
    Hal, czy tobie nie nudzi się to pierdolamento?

    Weź dorośnij, bo te "zabawy" są żałosne i kuźwa, ile można?
  • 110101011 dwa lata temu
    Martyna, Hal na pewno myśli o Tobie - jesteś kobietą ekscytującej osobowości - on wróci, o to możesz być spokojna, tak sądzę z własnego doświadczenia: Jako że Daisy jest kobietą o wielkich walorach duchowych, także mój pościg za nią w cyberprzestrzeni jest zawsze pełen przygód i zwrotów, haha... A że znamy się już od dawna, mogę z całą odpowiedzialnością polecić Ci ją jako osobę godną zaufania i - mimo pewnych odchyleń emocjonalnych, zrozumiałych z racji zawodowych i wewnętrznych rozterek, chwiejności - pewną i lojalną przyjaciółkę, strukturalnie gotową zawsze ku pomocy i wspieraniu jednostek słabszych... Cud dziewczyna.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - żem pąsa strzeliła...
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy przeć wiesz ze nie szastam kompliment em ot tak. Znaj swą wartość, Dziewczyno.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, masz wiadomość - daj znać czy dotarła.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 Nie.
  • 110101011 dwa lata temu
    Daisy, ten wiersz tam - jest dla Ciebie wiadomością.
  • IgaIga dwa lata temu
    110101011 - wiesz co? No.
  • MartynaM dwa lata temu
    No bo kto przy zdrowych zmysłach puszczykiem by się interesował... Toż to trzeba być chorym.

    Ale nieźle Igę podeszłaś... Dawidkiem. I jeszcze na mnie zrzucilaś... gdyby to mnie nie rozsmieszylo, to byłabym na ciebie mocno zła.

    Ty to masz pomysły... ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Do kogo to było? Czy 1101 to Halmar?
  • pkropka dwa lata temu
    Dwa lata i nic się nie zmieniło... Aż łza się w oku kręci.
    Nawet nie będę zgadywać czy te same osoby, wystarczy mi wierszyk na rozbawienie.
  • Pomidor dwa lata temu
    Nigdy nic się nie zmieni. Zaprawdę powiadam wam, będą broić, będą niszczyć i brzydko będzie pachnieć. Fucha Admina jest jak fucha Pierwszego Sekretarza KC PZPR. A "nasz" admin jest jak Gierek, który po latach stwierdził, że nie nadawał się do tej roboty, bo lud trzeba było za mordę brać mocniej - wtedy się słuchał dopiero ;)
  • 110101011 dwa lata temu
    Gierek to mała pacynka, Breżniew - to była dopiero figura... prostaka i ledwie dyszącego karpia wigilijnego,
    który w swojej wydumanej wielkości witał równie prosty lud, którego był arcyśmiesznym przedstawicielem. Najlepiej umiał lizać się z Honekerem z DDR, a aspiracje miał na poziomie galaktycznego wodza. Intelektualny zaścianek zapchlonej i ciemiężonej Rusi. Na internetowych portalach jest paru jego naśladowców - pospolitych chamów naznaczonych cechą "gigantomania cretinism", literacko zmatolonych amatorów popychających przed sobą kulkę gnoju i oczekujących na zachwyty, rozdając komentarzowe ukłony również zmatolonym swoim czytelnikom-wielbicielom, co przypomina właśnie Breżniewa na pochodzie pierwszomajowym...
  • Pomidor dwa lata temu
    110101011 kłótnie, burdy, wyzwiska - wszystko jest i jest tego dużo, ale na własne życzeniem użytkowników. Wszak wiele razy czytałem, że wolność jest ponad wszystko, a więc ponad wyzwiska i mieszanie ludzi z błotem. Liczy się, że można bezkarnie wyzwalać swego psychicznego ducha, a nie poczucie, że ktoś tu panuje nad sytuacją i trzyma stery.
  • 110101011 dwa lata temu
    Zdaję sobie z tego sprawę i obawiałem się tego, przychodząc na opowi - moim matecznikiem jest portal, gdzie panuje wolność absolutna, admin nie ingeruje najlżejszym gestem w żadne portalowe sprawy i kiedyś faktycznie był problem z trollami wszelkiej maści, a teraz to jedynie zaciszna przystań dla grafomanów w wieku leciwym, sądzę że średnia wieku tam oscyluje wokół 70tki... nie twierdzę, że staruszkowie są mniej waleczni od młodych - a i owszem, lubią się poprztykać i powygłupiać, ale takich scen jak tutaj to ja tam nie widziałem. Grafomania i oszołomstwo pod wodzą herszta sowy zatruwa tamten portal ale oni w tym sosie własnym czują się dobrze, ze swoimi kółeczkami wzajemnej adoracji, klepaniem po plecach i chwaleniem wszystkiego co popadnie - tutaj zauważyłem że użytkownicy wolą się kłócić niż komentować swoje utwory, ale to wszystko są działania wynikające z nudy i podżegania poniekąd - sowa tam hersztem i tu także, a jego żywiołem zadyma. Ja to nawet boję się niektóre utwory tutaj komentować, żeby nie przyszedł sowa i nie zrobił obory. Jestem człowiekiem spokojnym i wolę stan pokoju niż wojenki podjazdowe.
  • Pomidor dwa lata temu
    110101011, nuda przez wielkie N. Nie wiem jak inaczej zrozumieć, że komuś się chce robić kolejne konta, przelogowywać się, kłócić z kilku na raz itp. To trzeba naprawdę nie mieć w życiu lepszych zajęć. Cóż, admin niby działa, ale tylko w skrajnych przypadkach, czyli jak ma chyba chcicę na bany ;)
    Już w 2018 bywało tu gorąco, ale to był czas walki o portal. Teraz już nie ma o co walczyć, bo niektórzy zagnieździli się tu na dobre. Po przerwie myślałem, że tu ruch odżył jak na bazarze w niedziele, a to po prostu klony paru osób ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania