...

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Canulas 06.06.2019
    Hmm, to nie do końca wiersz, bo... jakby ten... w wierszach nie ma refrenów. Wiem, że opowi kuleje gatunkowo, ale może ometkować jako różne i na wstępnie dookreślić, że piosenka /utwór.

    Sama treść również mnie nie porwała, ale być może gdybym znał linię melodyjną albo bit, byłoby inaczej.
    Jeden przecinek Ci uciekl za spację i takie tam.
    Nie umiem ocenić.
  • Canulas 06.06.2019
    A może to nie było ometkowane jako wiersze, tylko ja tak jakoś krzywo spojrzałem :)
    Tera już nie wiem, ale jeśli faktycznie, leia cześć zarzutu bezzasadna
  • ania_marzycielka 06.06.2019
    Tu przykład bitu : https://www.youtube.com/watch?v=kKvi2ONKprg
  • Canulas 06.06.2019
    ania_marzycielka, obadam na czym latasz, ale to w chałupku. Telefon jest mniej rapogenny
  • Canulas 06.06.2019
    ania_marzycielka, noo, proszę pani, tekst jak tekst, ale bit zajebisty.
  • ania_marzycielka 06.06.2019
    Zajebisty, bo bit nie mój :D W sumie chciałabym się nauczyć kiedyś robić własne bity, ale wątpię, że mi się uda :) Pozdrawiam.
  • Brynowiak 06.06.2019
    Tekst dobry. Treść ma sens.
  • ania_marzycielka 06.06.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz:) Pozdrawiam.
  • Wrotycz 06.06.2019
    Z rapem jest tak, że jak dłużej w tym rytmie popiszemy, bardzo trudno się odkleja, czyli należy z umiarem takie teksty tworzy, chcąc zostać poetą.
    Dużą dozą młodzieńczego idealizmu piosenka naładowana, tu i ówdzie kosmetyka by się przydała, ale na 3+ wg mnie oczywiście - zasługuje.
    Pozdrawiam:)
  • ania_marzycielka 06.06.2019
    Dzięki za przeczytanie i komentarz:) Pozdrawiam.
  • Anonim 06.06.2019
    Aniu,
    jak na Twój wiek to dobry tekst. Sam chciałbym takie pisać, mając tyle lat.
    Ten tekst to rap, którego nie lubię, choć sam pisałem teksty piosenek inspirowane rapem, więc czy to dobry tekst, to się nie wypowiem, bo byłby nieobiektywny.
    Powiem jedynie, że widzę, iż lubisz poruszać nielekkie tematy, co świadczy, że nie zatrzymasz się na romansach czy kryminałach. I to się chwali.
    Tekst oceniam, biorąc pod uwagę to wszystko, na jakieś 4.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 06.06.2019
    Źle się wyraziłem. Nie wypowiem się na temat szczegółów, tylko ogólnie - miało być.
  • ania_marzycielka 06.06.2019
    Dziękuję za przeczytanie i miły komentarz:) Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 06.06.2019
    Aniu Marzycielko→Nie lubię rapu, ale tekst ciekawie napisany i wiele w nim prawd.
    Człowiek to najgroźniejszy z drapieżników. Tak bywa, niestety. Chociaż nie można uogólniać.
    Cenię jak Ktoś piszę różnie. Pozdrawiam 5
  • ania_marzycielka 07.06.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz :) Oczywiście, że nie każdy taki jest. Są też wspaniali ludzie na tym świecie, ale niestety dużo jest też tych złych. Pozdrawiam.
  • Nie znam się na rapie, więc nie potrafię ocenić.
  • Nie znam się na rapie, więc nie potrafię ocenić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania