___i

Staję czasami na krańcu świata

zimno tam nadal i wiatr mocno wieje

tylko po wietrze się można połapać

którędy wracać, gdy świat się ogrzeje

stoję i myślę, ocieram katar

ręce wycieram w puste kieszenie

dalej nie wolno, okrutny zakaz

choćby się chciało wyskoczyć z siebie

ponoć co spadnie za moment wraca

by przeżyć wszystko raz jeszcze jeden

co zaś poleci, to się roztrzaska

trudno jest trafić w te dziury w niebie.

 

Moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • 00.00 05.08.2021
    Zapis mi trochę burzy płynność. Dziury w niebie tworzą jakby grę, już widzę te podskoki i powroty jojo, aż się sznurek urwie. ??
  • Patriota 05.08.2021
    Przychylam się do przedpiśczyni.
    Ale tak ogólnie fajne.
  • A mozliwe. To zmienie.
  • Pan Buczybór 06.08.2021
    Czuję pewien niedosyt - dobre to nawet, ale trochę za krótkie i bez mocy
  • Ok, poprawiam.
  • Trzy Cztery 11.08.2021
    Ależ to fajne. Czytałam zanim dodałaś/dodałeś tę ścianę mocy. Teraz jest jeszcze lepiej. Przez ostatni wers - "trudno jest trafić w te dziury w niebie" - dodana ściana wygląda jak niebo mocą. tzn. NOCĄ. Jest w nim moc!

    Super. Będę Ciebie czytać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania