***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Narrator dwa lata temu
    Buty są najważniejszą częścią ubioru, jedyną na którą nie należy żałować pieniędzy. Dlatego kobieta zrzuca buty w łóżku w ostatniej kolejności (a niektóre w ogóle ich nie ściągają). Buty wiele mówią o ich właścicielu: „Pokaż mi swoje buty, a powiem ci kim jesteś”. Dosłownie — patrząc na starte podeszwy można wywnioskować posturę gościa, czy się krzywi na jedną stronę, lub ma nadwagę, stąpa jak czapla lub drobi złodziejskim kroczkiem. Energia płynie od stóp do głowy; nasze najskrytsze myśli biorą początek w butach.

    To tylko niektóre refleksje, jakie wzbudził ten świetny tekst :)
  • miętus dwa lata temu
    Narrator
    Dzięki za świetny komentarz, który może być zaczątkiem świetnego tekstu. ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Miętus???↔Ciekawe porównanie, siebie, do pary butów. I zakończenie. Kompromis, który de facto, jest uprzytomnieniem sobie, pewnej myśli. Że mogłem więcej. Jakby stary but, to przeszłość, a nowy, który dopiero nabiera doświadczenia.
    Lecz umysł bywa zakręcony w czaszce, jak zakręcone dolne części nóg, w "czaszce butów".
    To takie nasze "korzenie" z których wyrastamy, ale po jakimś czasie, już nie.
    O normalnych, zwykłych sprawach, też można ciekawie pisać. Przykładem, Twój tekst:)↔Pozdrawiam:)???↔%
  • miętus dwa lata temu
    Dekaos Dondi
    Dziękuje za bardzo ciekawy komentarz.?
    To prawda, że poruszam się w obrębie zwykłych spraw. Taka chyba moja przypadłość, że nie umiem podróżować wyobraźnią do innych fascynujących światów. Może kiedyś spróbuję.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Miętus↔Spróbuj koniecznie:)↔Z tego jak piszesz, to warto?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania