Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

***

***

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Uwielbiam horrory! Przeczytam w nocy, żeby się bać :)
  • Rafał Łoboda dwa lata temu
    Powodzenia ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Mocne jak diabli. Ty to masz pióro... 6
  • Rafał Łoboda dwa lata temu
    Dzięki i pozdrawiam :)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Obudziłam się i przeczytałam w nocy. To nie był dobry pomysł!
    Myślałam, że będzie inne zakończenie, a to przez błędne poprowadzenie autorskiej myśli, który uwagę czytelnika skierował na eks żonę i córkę.
    Samo zakończenie straszne.
    Straszne tym bardziej, że bohater nie miał dokąd uciec.

    Udane i szalenie wciągające opowiadanie. Masz smykałkę do tego gatunku.
    Czekam na kolejne publikacje. Pozdrawiam☺
  • Rafał Łoboda dwa lata temu
    Hej, dzięki :)
    Co do eks i córki, to nawet tego nie zauważyłem - cała opowieść była skierowana na Ignacego, reszta to tylko epizody w jego życiu, powoli pchające go do spełnienia młodzieńczych marzeń o Tajlandii.
    Dzięki za komentarz i pozdrawiam :)
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "Obfita" lektura, dobra, gęsta opowieść. A obfitość dotyczy smacznych, oryginalnych, makabrycznych pomysłów. Lecz ta makabra łączy się z dziwnym odczuciem współczucia dla martwego ciała, które już "ani ręką, ani nogą". Współczucia ich... znudzeniu, np. Hehe.
    Los bohatera czasem wydawał się podobny losowi trupa, stąd pewnie i te słowa:

    tacy jak ty
    nie żywi nie umar­li
    po­mię­dzy­po­mię­dzy­po­mię­dzy

    Ciekawe, czy człowiek, pracujący w chłodni zakładów mięsnych, stojąc i marznąc w siatkowym czepku i w gumowych butach w kałuży lodowatej wody, rozdzielający setki tuszek kurczaków na "udźce", "piersi" i wątróbki drobiowe, czuje się czasem jak ta tuszka? Pewnie tak. I pewnie współczuje kurczaczkom. I nawet ich nie jada. ale - może w ich imieniu poleci kiedyś żółtym balonem, i stojąc w koszu koloru kurzej stópki. powie sam do siebie: "Kurczaki... lecimy... Jaki piękny jest świat z oglądany z lotu kury...".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania