text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Noico1 rok temu
    Nawet dziwiłbym się, gdyby ktoś się zgłosił z antytezą, bo to w sumie oczywista prawda, że swoje funkcjonowanie lewica opiera na szczuciu tzw. "biednych" przeciw "bogatym", a to przecież pojęcia względne i wszystko opiera się o umiejętnie podbudowaną zawiść jednemu przeciw drugiemu.
    O!
  • Tak, ale raczej powszechnie uważa się za oczywiste, że ideały socjalistyczne są słuszne, i że oni chcą dobrze, tylko nie wiedzą jak... Jest taka wstrętna piosenka "zaopiekuj się mną, nawet jak nie będę chciał" – to powinien być hymn lewicy 😄
    Pozdrawiam 🙂
  • xxxxxxxxx rok temu
    To prawda, że pojęcie "bogadztwo" jest względne, i nie ma nic złego w istnieniu podziału między "bogatymi" a "biednymi". Złem jest natomiast pozostawienie takiego systemu samemu sobie, bez nadzoru, ponieważ ci względnie "bogaci" którzy w takim niekotrolowanym systemi będą sprawować władzą będą zawsze jak każdy człowiek nastawieni na zysk. W ten sposób odbierze się szansę takiemu Względnie "biednemu" na awans społeczny, bo "bogaci" jak to zwykli ludzie nie będą zbytnio swoimi wpływani się podzilić. Jak biedak ma np. założyć biznes skoro aby to zrobić musi mieć kapitał, którego nie ma bo całe swoje pieniądze przeznacza na przeżycie. Utopijna równość jest nieosiągalna, sprzeczna z ludzką naturą i się z tym zgadzam. Jestem natomiast za tym aby opisanej przeze mnie sytuacji uniknąć aby był niestojący po stronie nikogo rząd który by kontrolował w taki sposób aby każdy zawsze miał szansę na uwolnienie się od swojej "biedy". Chęć wprowadzania równości nie wynika z zazrości, ale z pragnienia sprawiedliwości i poprawy dobrobytu warstw najniższych np jeśli chodzi o podatki oddawać państwu taką samą część swojej pracy. Pragnę też zauważyć, że pojęcie zła jakie też użyłeś też jest względne, bardzo subektywne, myślę że bardziej subiektywne niż pojęcie bogatego czy biednego. Ale co ja tam mogę wiedzieć, jestem tylko zgniłym zaśmierdziałym lewakiem próbującym zniszczyć zachodnią cywilizację i polską rodzinę.
  • Bardzo dziękuję za komentarz, który może pozwoli mi zrozumieć, o co chodzi. Jeśli chodzi o "zło", to w pierwszym zdaniu użyłem w sensie subiektywnym właśnie, "kto może uważać to za złe dla siebie", a na końcu jako opozycję do również popularnego twierdzenia, że ideały lewicy są dobre, ale praktyka zła.
    Z Twoich słów wynika, że należy dążyć do równości i to jest sprawiedliwe, idealne państwo zabiera bogatemu i daje biednemu, czyli jest złodziejskie, a kradzież jest sprawiedliwa, już to słyszałem, "rabujcie zagrabione" to Lenin już znał. Państwo nie stojące po żadnej stronie nie powinno robić nic przecież. Konsekwencją Twoich słów jest komunizm, zatem już nie odpowiadam, bo z wiarą nie można dyskutować. Co do niszczenia rodziny, to niekoniecznie musi tak być, bo aktualnie rządzący w Polsce również są komunistami, tylko wierzącymi w Boga; w PZPR też była taka frakcja, wierząca i narodowa.
    Pozdrawiam.
  • Zgadzam się z tym wszystkim, chociaż jest jak dla mnie zbytnio ogólnikowe. Chciałbym rozwinięcia tematu. Ostatnie zdanie jest super. Pozdrawiam bez oceny
  • Z rozwinięciem może być ten problem, że każde wnioskowanie przekonuje już z góry przekonanego, logika nic dla ludzi nie znaczy, zatem nie ma sensu. Ostatnio uderzyło mnie jak rzadkie jest myślenie logiczne. Lewica daje słowo które kojarzy się dobrze,i tłumy szaleją. Prawica? Najpopularniejsze to chyba Bóg, honor, ojczyzna. Pierwsze skompromitowane w uszach wielu, słusznie czy niesłusznie, następne dwa nic już nie znaczą. Najdroższy mi honor wypadł praktycznie z języka. Można opowiadać, jak każde z lewicowych twierdzeń o sprawiedliwości itp wiedzie prosto do komunizmu, ale to też nie znaczy, że ludzie w komuniźmie takim jak Korea są nieszczęśliwi. Zatrważające jest to, że raczej szczęśliwsi. Nikt nie ma depresji. Szczęście nie jest najważniejsze zresztą, tylko wartości powinny być. Szczęśliwy łajdak czy nieszczęśliwy bohater, itd. Czyli że tutaj można jeszcze walczyć, tylko jak? Ha ha, na każdego przyjdzie próba, po czyjej jest stronie, i to właściwie jest cudowne... Hindusi już tysiące lat temu mówili, że na końcu czasów czy cyklu wszyscy będą debilami a potem koniec świata. No i są debilami, a ci którzy będą chcieli wyznać prawdę, na tych czeka utrapienie, dokładnie Jezus mówił to samo, genjalne...
    Pozdrawiam również 🙂
  • Bogatsi zabierają biednym, w dużym skrócie.
  • Komary opanowały Polskę, należy zrobić powstanie przeciw komarom.
  • Pobóg Welebor jakoś się to odkręci, poczekamy.
  • KawaMelisaPapierosy, w dupach się już przewraca z tego dobrobytu, a jeszcze im mało, to odrażające...
  • Pobóg Welebor jak to wszystko nasze przecież. To nas bogaci okradają. I basta.
  • KawaMelisaPapierosy ha ha, właśnie się zorientowałem, że mój wpis poprzedni może odnosić się zarówno do bogatych, jak biednych, chociaż mi chodziło oczywiście o biednych...
    Bez bogacza pracodawcy zdechłbyś z głodu, i basta 😃
  • Pobóg Welebor :)
    Mamy tu szczęśliwe pomieszanie pojęć, pracodawacą jest wg. mnie ten, kto sprzedaje pracę kapitaliście pracobiorcy. Dzięki temu pomieszaniu zgadzamy się w stu procentach.
  • KawaMelisaPapierosy, no nie za bardzo. Ha ha, dajesz swoją pracę całkiem za darmo, co za altruizm. Nie dyskutuję, bo ze złodziejami, bez urazy, nie należy.
  • KawaMelisaPapierosy a, doceniam przyjazny klimat jaki próbujesz wprowadzić, ale to pomieszanie pojęć którego nie ma to mogłeś se darować, po prostu proponując inne niesłownikowe znaczenie.
  • KawaMelisaPapierosy a jeszcze jedno. Ty sam zgadzasz się ze mną, że jesteś złodziejem, bo gdybyś dzisiaj odziedziczył fabrykę czy coś, to nie chciałbyś jej oddać. Genjalne.
  • Pobóg Welebor dużo domysłów po Twojej stronie, inwektywa się zaplątała nawet parę razy. Cóż, tyle dobrego, że to nie o mnie, a o Tobie. Dobrego.
  • Tzn. nie o mnie świadczą inwektywy, a o miotającym.
  • No ale mogę zrozumieć, że atmosfera w kraju sprzyja polemikom o takiej temperaturze. Dodatkowo sam wkroczyłem na zaminowane pole. Niemniej po jakości komentarzy na tematy piśmiennicze spodziewałem się podobnie rzeczowego podejścia od, jak mniemam, osoby światopoglądowo odmiennej, lecz jakby bliższej na polu kultury osobistej. Pewnie nie ten temat. Pozdrawiam.
  • KawaMelisaPapierosy, no mnie też jest przykro, że ktoś kto gra w RPG jest lewakiem. Nie mogę pojąć takiej groteski. Nie ma inwektyw, jest logika. Zresztą nie ma sensu z lewicą rozmawiać, bo demokracja to zło, trzeba za mordę złapać i wprowadzić wolny rynek, przeciwko któremu są właśnie korporacje, finansujace ruchy lewicowe i interwencjonizm państwowy, dla swojej korzyści.
  • KawaMelisaPapierosy podejście jest rzeczowe, też nie było mi miło nazywać Cię złodziejem, ale takie są fakty. No i sam zacząłeś o "pomieszaniu pojęć" co było obraźliwe, szczególnie, że żadnego nie było, używałem znaczeń słownikowych. Ha ha, gdyby Dzierżyński żył, wierzę, że zabijałby lewaków 😍
  • Pobóg Welebor brrrr.
  • No ale dobra, podniesę rękawicę i nawrócę Cię logiką, bo błądzisz, a materiał na lewicowca stanowisz odpowiedni, z resztą bierzemy co jest. Po pierwsze RPG jest rozrywką na wskroś lewicową. To przecież logiczne.
    Po drugie, najgłośniej o złodziejstwie, według konserwatynych, ludowych porzekadeł krzyczy sam złodziej. Użyłeś tego określenia wobec mnie ze trzy razy, ja raz, ale miałem na myśli bogatych i raczej Cię o to nie podejrzewałem. Ale niech będzie: 3>1, a więc to Ty kradniesz, ale Ciebie po starej znajomości z celownika zdejmuję, bo może tylko chciałbyś być bogaty. Kradną bogaci. Szach mat. Witam na lewicy. Rozkazy dostaniesz drogą telepatyczną, na początek pewnie coś zarekwirujesz, potem będziesz nawracał.
  • Zwycięstwo! I to bez inwektyw, wyłącznie nauki ścisłe, matematyka, logika, finezja.
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, z Twojego punktu widzenia to ja popieram kradzież, więc nie widzę powodu, żeby obrażać się za "złodzieja", który zresztą inwektywą nie jest. Rozrywka lewicowa to raczej teatr, za nasze pieniądze zresztą. Przepraszam, ale nie mogę rozmawiać z socjalistami, a jeśli powiem dlaczego, to znowu Cię obrażę 😃
  • KawaMelisaPapierosy 10 miesięcy temu
    Pobóg Welebor nie obrażam się, znałem kilku przyzwoitych ludzi, którzy z polityki uczynili sobie drogę dla ujścia emocji. Pracowałem też dla ludzi, którzy z polityki żyli i to bardzo dostatnio, więc może po kluczu zamożności ludzie z Twojej bajki. Notabene prawicowi. Oni się śmieją z ludzi, którzy ulegają takim emocjom nie mając z tego nic. Mam więc nadzieję, że coś masz, bo inaczej to ktoś inny żeruje na Twoim gniewie.
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, ciekawe, że nawet Katechizm Piusa X, czyli niby tradycyjny, mówi o "sprawiedliwej zapłacie", co dla mnie jest komunizmem, bo sprawiedliwi pracodawcy nie mają prawa przetrwać. Sam pracowałem u chuja, co korzystając z pandenji obniżył płace a sam kupował sobie RollsRoyce – ale to nie jest moja sprawa, jeśli zgodziłem się na te warunki.
    Zamówiłem koszulkę Bóg Honor Ojczyzna, pójdę w niej na koncert transowego artysty IAMX w październiku 😃
    Pozdrawiam 🙂
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, a na pytanie, czy coś z tego mam, odpowiem, że godność, bo lewica programowo jest godności przeciwna 😃
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, a jeszcze jedno: Varg Vikernes, zespół Burzum, co odsiedział wyrok za morderstwo w Norwegji, jest teraz nazistą i poganinem. Też nie lubi kapitalizmu, ale ma pomysł zniszczenia cywilizacji, więc mogę to zrozumieć, a nawet poprzeć, bo Robert Howard uważał tak samo. Varg napisał parę książek o czarach i bogach, a także – uwaga – GRĘ FABULARNĄ !!! Swój chłop !! Nazywa się MYsticFAntasyROlePlay... Już zamawiam !!!
  • KawaMelisaPapierosy 10 miesięcy temu
    Pobóg Welebor a na zdrowie, udanych sesji, trafionych prowokacji i stasysfakcjonujących reakcji na nie. Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, że co? W sumie sam jestem sobie winien, bo miałem nie rozmawiać z socjalistami... Ręce opadają.
  • KawaMelisaPapierosy 10 miesięcy temu
    Pobóg Welebor prowokacji koncertowych, jeżeli to uraziło.
  • Pobóg Welebor 10 miesięcy temu
    KawaMelisaPapierosy, a, o to chodzi... Uważam, ze to będzie świetne, świetny żart, ale może mnie skopie jakaś antyfa, więc przemyślę. A tego RPG Varga nie kupuję, bo czytałem już Jego xiążkę online, i to jest jakiś racjonalizm, brrr... Raczej czarów nie będzie u Niego. Dzięki, że wyjaśniłeś, wobec tego ja również pozdrawiam 🙂
  • KawaMelisaPapierosy 10 miesięcy temu
    Pobóg Welebor :)
  • Poncki rok temu
    Ciężko mi bezmyślnemu, zatem bezmyślnie komentować 😉
  • Dzięki za koment, błogosławiona bezmyślność 😃
    Ludzie są pojebani, myślenie to choroba, dlatego zostałem hinduistą 😃
    Pozdrawiam 🙂
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    Ahahah
    Dlatego tylu ich umiera? Od myślenia?
  • Poncki, całkiem możliwe, ci, którzy nie umierają z pewnością nie myślą...
  • Pobóg Welebor, dlaczego usunąłeś tak dużo swoich textów? Niektóre z kilku najnowszych, jak jeszcze były dostępne, oceniłem, mianowicie na 5. Nawet jeśli z niektórymi z textów zgadzałem się ledwo co, to i tak oceniłem je na 5, bo Ciebie bardzo lubię jako jednego z takich autorów piszących na Opowi, co piszą texty poruszające rzadkie, alternatywne tematy, i mający unikalny, oryginalny styl.

    Pozdrawiam 😃
  • Bardzo mi miło, usunąłem już wszystkie swoje texty...
    Ja Ciebie również cenię, nie wiesz jak bardzo. Przede wszystkim to przez dbałość o hygienię umysłową nie mogę nic umieszczać, bo za bardzo się przejmuję komentarzami. A tzw. wierszy już nie piszę i nie chcę. Skupię się na pisaniu animistycznej powieści Pobóg Welebor, była tu, ale nowa wersja będzie dużo obszerniejsza. Pisanie stało się trudne, bo przerywa mi skupienie na oddechu, ale żeby zarobić, trzeba. Spróbuję.

    Pozdrawiam również 🙂

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania