..

[del]ej[/del]

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Trochę za długo tyle, ale to już pisałem, że lepiej krócej, na portal. W książce, to niedużo, ale tu wymaga przewijania, to mogą się gubić ludziowie, bo wiadomo, że w różnych miejscach tu siedzą i jak się przewinie za wysoko, lub za nisko, ot się czasem gubią - czyli moje zdanie jest jak poprzednio - też się pogubiłem podczas przewijania podczas przerwy w czytaniu. M…łodzi są nawyknięci może bardziej, ale jeszcze trochę starego zgreda jest zasiedziałego, co wydziwia na rolkę, bo głównie siedzi niemodnie przez komputer a nie fona. Brak komentarzy potwierdza może nawet, że nie bardzo z czytaniem za długich tekstów tutaj. Wg. mnie lepiej dawać krótsze, poniżej dziesięć tysięcy znaków ze spacjami, nawet tak około sześć - siedem max - ale to że około sześć, to gdzieś czytałem, że wtedy daje większą szanse na przezczytanie do końca - może coś w tym jednak jest, w końcu to o coś oparte.
  • PS
    Przy czym jednak to tylko tak subiektywnie, a czytałem nie pamiętam gdzie - znaczy pamiętam - na t3 ktoś kiedyś o tym opisał, o długości, która zwiększa szanse, że jest czytane do końca. Niemniej bym się mną nie sugerował, bo mogę być w błędzie, tym bardziej ów czytany kiedyś wpis mógł się mylić lub celowo wprowadzać w błąd..
  • Pan Buczybór 13.04.2021
    Dzięki za komentarz. No chyba faktycznie następny rozdział podzielę na parę części... Chyba faktycznie w necie ludzie wolą krótsze kawałki. Sam po sobie widzę, że też dłuższe rzadko czytam, więc nie będę już chyba zaklinał rzeczywistości swoją pisaniną xd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania