Inni niż wszyscy

Ciepły poranek na Amarynie. Osiągający mniej więcej 35°C. Później na szczęście jest chłodniej bo osiąga od 60°C do 70°C. Deszcz pada raz na dwa lata. Pomimo tego to najwilgotniejsza planeta w wszechświecie. Kompletnie nie rozumiem.

Dni gdy pada deszcz są te same. I są świętymi dniami bo w tedy jest ulewa. Napełniają deszczem wszyscy wszystko aby starczyła na dwa lata. Pomimo braku poruzumienia, nie można odmówić wody, gdy się ją posiada, osobie, która jej nie ma.

Amaryna urodzonego w ten dzień uważa się za wybranego przez planetę. Ma on chrzest pod Świętym Drzewem Mądrości, które jest dla mojegu ludu najważniejsze. Składa się tam ofiary w postaci wysypania przy jego korzeniach nektaru , wyczyszczającego z rzek ciężkie złoto które obciąża drzewo i wiele, wiele innych.

Osoby wybrane przez Amaryn są tak zwanymi u nas "Hēţår'' (Nahar). Kiedy Hēţår osiąga wiek piętnastu lat, otrzymuje on misję..

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • MKP rok temu
    Od kiedy 60 stopni to mniej niż 35?
    To jest jakiś google translator
  • KarolJan rok temu
    Albo na tym polega ta "inność niż wszyscy"
  • MKP rok temu
    KarolJan Wiesz... W ten sposób można zastąpić litery przecinkami i powiedzieć, że jestem inny niż wszyscy. Jak chcesz się wyróżnić to napisz fajną historię inną niż wszystkie:)
  • Biała Skała aka Yooniś 8 miesięcy temu
    Bo to sarkazm
  • Vespera rok temu
    Ten tekst jest inny niż wszystkie, ale chyba w zupełnie inny sposób, niż chciała tego osoba autorska...
  • MKP rok temu
    Właśnie mi się przypomniało, że było takie tanie wino Amarena - takie luźne skojarzenie 🤣
  • Vespera rok temu
    MKP Pamiętam, w Biedronce - raz piłam :)
  • MKP rok temu
    Vespera Ja też, ale publicznie piszmy, że mieliśmy takich kolegów, co to kiedyś pili🤣🤣
  • MANACHI rok temu
    Kompletnie się pogubiłam XD
  • Sandra rok temu
    Ja jestem bardziej wtajemniczona, bo mam dostęp do napisanej już przez autorkę kontynuacji. Czekam na więcej, Gwenny!

    PS. Tylko ja przeczytałam ''Hetar" wymazując w wyobraźni te wszystkie dziwne znaczki?
  • MKP rok temu
    Dziwne znaczki i jakieś inne nietypowe rzeczy są do przełknięcia: tutaj niestety składnia zdań leży...
  • Sandra rok temu
    MKP
    Najpierw zwróciłabym uwagę na jej wiek. I jej wspaniałą wyobraźnie.
  • MKP rok temu
    Sandrano No to młoda wie, że musi popracować, a jak ma wyobraźnie to tylko styl wystarczy doszlifować 😉
  • Sandra rok temu
    MKP
    :)
  • Dziękuję za każdą opinię. To jest tylko wstęp, a później jest rozwinięcie, więc tytuł napewno nie zależy od wstępu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania