insekty

myślom do czynów niedaleko

bo z głębi serca krzyczą usta

w naturze nie ma nic gorszego

kiedy z kobiety zwykły pustak

 

coś się zacięło wreszcie pękło

a miałem was za rajski owoc

dziś wolę o tym nie pamiętać

myślę z pogardą mijam obok

 

obrońca życia oszołomem

z takim nie warto dyskutować

skoro jesteście przeświadczone

że zlep robaków macie w łonach

 

usuńcie je z naszego kręgu

po co by miały żyć jak wszyscy

wredne insekty wszak nie będą

wiernymi dziećmi tej ojczyzny

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • SwanSong 06.02.2021
    Peel jest prymitywnym mizoginem. Traktuje kobiety jako inkubatory, całkowicie zrzucając na nie odpowiedzialność. Ponieważ peel jest również nie za bystry, to mu wyjaśniam, że na razie kobieta sama w ciążę nie zachodzi, więc "gorsi" od rozwiązłych kobiet są rozwiąźli faceci, o których tu nie ma słowa.
    Ponieważ peel jest przedstawiony jako idiota, to zapewne też nie potrafi rozróżnić dziecka od zlepku paru komórek.
    Ojczyzna przedstawiona jako coś dobrego i wartego czci. Niestety, peel nie wie, że Ojczyznę tworzą ludzie. To nie kawałek gleby ani puste frazesy.
  • piliery 06.02.2021
    Trzeba dużo złej woli by z tego tekstu wysnuć zarzut mizoginizmu. Wiersz jest adresowany do niewielkiej części kobiet które przypisały sobie prawa do reprezentowania żeńskiej części społeczeństwa; używając metod faszystowskich, wprowadzając w dyskurs społeczny język półświatka. O tym środowisku nie warto pisać wierszy. Wiersz niedopracowany ale autentycznie wyrażający poglądy sporej części społeczeństwa.
  • SwanSong 06.02.2021
    Trzeba dużo niewiedzy, aby uważać, że tylko niewielka część kobiet ma dość tego, jak się je tu traktuje. Oczywiście, plankton, karmiony papką tvp może tak myśleć. Nie takie cuda tam ogłaszali. Co do języka, to wolę taki język niż takie zachowanie, z których słynie obecny nie-rząd.
    Wiersz wyraża poglądy incelów, moherów i oszołomów.
  • piliery 06.02.2021
    SwanSong Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować o chorobliwych protestach chorej grupki. Swoje faszystowsko-feministyczne poglądy schowaj dla siebie. Nie interesują mnie. Zamykam z Tobą wymianę zdań.
  • SwanSong 06.02.2021
    piliery
    Twoja chora grupki inceli jest znacznie mniejsza. A co do faszyzmu to chyba mylisz pojęcia. Poducz się, zanim zaczniesz dyskusję :)
  • Celina 06.02.2021
    Bardzo trafnie zinterpretowałeś przesłanie tego wiersza, pilliery. Dokładnie taki jest adresat, jak napisałeś powyżej.
    A wiersz inspirowany wypowiedzią dwojga pseudoprofesorów UW, Środy, która porównała określiła użycie środka wczesnoporonnego, z odrobaczaniem i jeszcze jednego który na swoim profilu popisał się knajackim językiem, odbierającym mu moim zdaniem prawo do bycia kimkolwiek poza woźnym w tym uniwersytecie.
  • piliery 06.02.2021
    Moja, nie moja. Nie wiesz nic o moich poglądach więc daruj sobie głupią pisaninę na mój temat. Nie zaczynałem z Toba dyskusji. Nie zasługujesz na dyskutowanie z Tobą. Rzucasz obraźliwe oskarżenia więc zamykasz sobie do niej prawo. Proszę Cię po raz kolejny o niekierowanie do mnie żadnych wypowiedzi.
  • SwanSong 07.02.2021
    Twoje poglądy widać od razu. A pisać będę, do kogo chcę i tyle. Co prawda dyskusja z kato-talibanami i prawicowymi ekstremistami jest równie owocna, co próba nauczenia kamienia śpiewu, ale fajnie się obnaża waszą głupotę ;)
  • laura123 07.02.2021
    SwanSong tutaj to akurat swoją obnażyłeś, ale do twarzy ci z tym... hahaha
  • SwanSong 09.02.2021
    laura123 Aha
  • Mess 06.02.2021
    Wiersz pełny tyle samo jadu i nienawiści co niewiedzy. Porównywanie komórek, które nawet niczego nie przypominają do dziecka też uważam za grubą przesadę. Oczywiście nie odbieram autorowi prawa do swojego zdania. Oceny jednak nie zostawiam.
  • Celina 06.02.2021
    Bardzo dziękuję za komentarz mess. W wierszu nie ma nienawiści, ani niewiedzy. To raczej wierna fotografia rzeczywistości. Pozdrawiam.
  • SwanSong 07.02.2021
    Celina
    Ty już dawno uciekłeś od rzeczywistości. Został w tobie tylko jad.
  • pansowa 06.02.2021
    Masz całkowitą rację Mess.
    Podobnie jak Swang.
  • Zaciekawiony 06.02.2021
    Hymn incela?
  • Celina 06.02.2021
    Czytałeś chyba komentarze, i napisano w nich wyraźnie, iż trzeba być ograniczonym, żeby w wierszu doszukiwać się mizoginizmu. Ja mam bardzo podobne zdanie.
  • SwanSong 07.02.2021
    Celina
    Jeden koleś równy tobie to napisał. Wow. Co za wsparcie. Incele z was i tyle.
  • Celina 07.02.2021
    Ech, przesłanie wiersza jest bardzo jasne i czytelne. Nie widzę powodu, do dławienia się własnymi toksynami, tylko dlatego, że trafnie opisuje rzeczywistość.
  • Mess 07.02.2021
    Każdy odbiera owy tekst po swojemu, jak widzisz część odbiera go jako rzeczywistość A część jako tekst pełny jadu i nienawiści. Po co drążyć temat od tego jest tekst by to interpretować?‍♂️
  • Celina 07.02.2021
    No od tego chyba jest autor, Mess, żeby naprowadzał na właściwy trop.
  • Mess 07.02.2021
    Celina zgadzam się Ty pokazujesz co autor miał na myśli. A inni pokazują swoje zdanie. Tyle mam do powiedzenia więcej mi się już nie chce ?
  • pansowa 07.02.2021
    Się odezwał beztoksyczny???
    A od rzeczywistości to już dawno odpadłeś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania