Patriotycznie zainspirowana...

dziś moim domem cyrk Biharu

lecz rozśmieszałem w cyrkach paru

choć noszę wciąż za duże buty

nie chodzę krokiem *barbaruty

daleko mi do PiSuaru

 

https://www.gg.pl/dysk/XtIuHeERbIkPX9IuHeEQaRs/IMG_20210107_140100.jpg

 

*barbaruta - tak potocznie nazywają kaczkę barbarie mieszkańcy z okolic Kaszub.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Patriota 25.09.2021
    Wierszyk niczego sobie, bardzo zgrabny i śmieszny.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Patrioto?
    Mam jedynie nadzieję, że nie uraziłam/nie wiem czy to odpowiednie słowo...
    Dziękuję za odwiedziny i jak zwykle przesyłam pozdrowionka.
  • pansowa 25.09.2021
    Rzeczywiście zgrabny i śmieszny :)))
    Z dobrym podtekstem, czego oszołomstwo nie widzi :)
    To Biharu to do rymu, czy ma jakieś ukryte znaczenie ten indyjski stan?
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Uhu, uhuuu puchaczu miły?
    Dzięki za śmieszną zgrabność - to bardzo miłe.
    A co do Twojego pytania = na limerykową okoliczność zmieniłam płeć i zawód?
    Bihar jest faktycznie moim drugim domem/konkretnie Chandi.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady Uhuhuhuhuh!!!!
    Chcesz rzec, żeś Ty zdrajca ojczystej ziemi i z ciapatymi się mieszasz?!
    Może jeszcze ich lubisz i szanujesz?!!!
    To masz przewalone.
    Wiadomo u kogo.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    ??? Nie powiem Ci puchaczku, co ja mam na to "przewalenie", bo dawno już nie jestem "młodzieżówką"/chociaż znam teksty młodych i całkiem nieźle sobie z nimi radzę/no nie wypada na portalu literackimę???
    Powiem więcej... jednego to nawet kocham z całych swoich sił i lada moment wracam z nim do "rodzinnego cyrku"... tylko proszę, nie wysyłaj mi. słów współczucia, bo to byłby koniec mojej sympatii do Ciebie?
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady APAGE!!!!!!!!!!!!
  • ... do szuflady 25.09.2021
    ??? Hmmm... żadna święcona kropelka na mnie nie spadła, więc egzorcyzm się nie udał... i tak Cię lubię???
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady A ja Ciebie wcale!!!
    Nasiąkam tu powoli patriotyzmem totalnym (ciężka praca bandy przynosi owoce:)) i nie mogę się pogodzić z faktem, że Ty zdradzasz rasę, religię zapewne i ojczyznę umiłowaną!
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Puchaczu... a ja zaryzykuję = nie mając pewności czy ta ostatnia wiadomość była tak na poważnie, czy dalej żartujemy.
    Nic z tych rzeczy o których piszesz/oprócz jednej i to też nie do końca❗
    Nie to miejsce na takie poważne razgawory, ale OK... to może polecę po prostu "skrótowcem"
    1) Religia
    Jestem chrześcijanką, bo uważam, że najprawdziwszy katolicyzm/proszę, zrozum mnie prawidłowo❗/kończył się wraz z 'Chłopami' Reymonta, więc nie godna jestem powoływania się na dekalog.
    2) Ojczyzna
    Nie nazwała bym powrotu do ukochanej Polski - zdradą.
    3) Rasa
    Widać nie miałam szczęścia, bo w moim Kraju - trafiałam na same "kundle".
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady Spokojnie szufladowa :)))
    Ja jestem normalny człowiek, bez uprzedzeń, tolerancyjny (z wykluczeniem oszołomstwa, chamstwa przykrytego high lifem i durnoty) i otwarty na świat.
    Żyj sobie na Grenlandii, miej za męża Eskimosa i wyznawaj nawet latającego potwora spagetti.
    Nie przeszkadza mi to, jeśli jesteś w porządku człowiekiem.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Puchaczku miły
    Myślę, że jestem całkiem normalna i na pewno/przynajmniej się staram/ tolerancyjna, chociaż tego nie udowodnię... jedynie czasami zbyt duży ze mnie "wycofajko" = wolę wypluć, albo połknąć ślinę, bo po co marnować, skoro jest niezbędnym produktem.
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady No to ja akurat dostaję ostrogę na widok głupoty, kołtuństwa, ksenofobii i oszołomstwa nawiedzonego.
    Natychmiast zakładam zbroję i przypasowuję miecz.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    No i mnie zainspirowałeś tym spaghetti hahaha
    Opowiadał mi ostatnio kumpel fajny kawał... Z pewnością coś popełnię... dzięki?
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady To szczekam aż popełnisz :)))
  • ... do szuflady 25.09.2021
    A powiedz mi... czy warto tak/sorki, jeśli obrażę innych czytających/ "kopać się z koniem" ❓
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Ale wiesz to będzie taki "świntuszek" mały heeheheee
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady Nie warto, ale ja jestem ciśnieniowiec i to robię.
    Później leczę siniaki i pluję sobie w brodę.
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady I gut :)
  • ... do szuflady 25.09.2021
    No właśnie, widzisz...
    Siniaki to moja "specjalność zawodowa" , więc z tym to poradzę sobie... ale już z totalnym "ślinotokiem" - to ni cholery... a poza tym jakbym wyglądała z taką ociekającą brodą???
    Mężczyzna jednak ma lepiej, bo zawsze może zapuścić brodę?
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady Wychodzi na to, że piguła, albo wracz :)))
    A co mam powiedzieć, walę krótko, dosadnie i prosto.
    Broda mi niepotrzebna.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    A pudło hehehe... zgaduj dalej
    Puchaczu, ja to rozumiem, ale po co tak się spalać... chyba, że "działasz konkretnie" i masz wymierne wyniki.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Dzięki za rozmowę... muszę znikać do obowiązków. Dobrej nocy życzę?
  • pansowa 25.09.2021
    ... do szuflady Nie mam wyników, ale istotą wojownika jest walka.
    Zwycięstwo to tylko bonus :)
    Trzym się.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Wiem, tylko szkoda mi takich ludzi, którzy zostają "sami", jak ten szary wilk z dziecięcej książeczki pt Jarzębinka/ J. Tajca
  • Dekaos Dondi 25.09.2021
    ... do szuflady↔No... z lekka przyćmiony sens w tym jest i zmyślnie... napisany:)))
    Fotka↔Musiałby maluszek skłamać... ale to nie Pinokio, niestety.
    No chyba, że bokiem, przy ścianie, by pantofelki przycupnęły pod muszelką:)
    Pozdrawiam:))↔%
  • pansowa 25.09.2021
    Nie jest to z pewnością miniatura o Chaplinie, bo tenże miał faktycznie duże buty, ale chodził kaczkowatym chodem :)
  • ... do szuflady 25.09.2021
    DeDosiu???
    Ty spójrz na jego buty... toć pisuar nie jest taki długi???, ale wiesz co - jest jedno wyjście = męska pozycja baletowa nr 1 załatwiła by sprawę odpowiednio... musiałby jedynie podnieść wyżej ręce???
    Nieustające...
  • Grain 25.09.2021
    dziś mą areną świat pijaru
    choć rozśmieszałem w cyrkach paru
    i noszę wciąż za duże buty
    nie chodzę krokiem barabuty
    daleko mi do PISuaru

    Jeden z lepszych limeryków z czytanych ostatnio.
    Ktoś tam kiedyś napisał, że śmiejemy się z siebie samych. A tu chłopy szczo stromo, szparko i to razej nie w pokrzywy.
    I to nie Skiroławki, beczka pełna, nie ma komu jej przewrócić i Nowy Rok się opóźnia. Na wentyl ciśnie.
  • ... do szuflady 25.09.2021
    Grain?
    Dzięki... Twój bardzo mi się podoba
    Pozdrówka
  • ... do szuflady 25.09.2021
    "Poleciałeś" moją ukochaną Konopielką... Taplary z Surażem po prostu wymiatały?
    Film niestety/moim zdaniem/ nie oddał tamtej atmosfery - w najmniejszej części.
  • riggs 26.09.2021
    Dobreeee
  • ... do szuflady 26.09.2021
    riggs?
    Dzięki za dobre słowo.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania