Instynkt prolog

...

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 13 października można napisać opowiadanie
    proza, proza poetycka i wrzucić na główną. Odpowiednio zatytułować i olinkować na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    Temat główny: Wszechświat
    Temat dodatkowy: Ogień
    Wszystko o bitwie dowiesz się tutaj:https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-36-w1315/
    Liczymy na ciebie!
  • Dekaos Dondi 19.09.2020
    Aneko→Zdaniem mym, w sumie płynnie napisane i czuć akcje. Słowną też. Treść ciekawa, aczkolwiek nieco ograna. Ale to szczegół:)
    Gdyby wprowadzić jakąś trzecią siłę, wspólnego wroga,.. no ale. To takie jeno moje. Dobry pomysł z wierszami w środku.
    Taki kontrast.                  P.S→Chyba trochę za dużo→się. Czasami blisko siebie. Razem→56?
    Pozdrawiam:)↔5
  • Aneko 19.09.2020
    Dzięki za opinię, faktycznie w potoku słów zawsze mi się wkradnie powtórzenie.Co do wspólnego wroga, oczywiście, że taki istnieje,ale to dopiero prolog. Jeśli jesteś zainteresowany, na wattpadzie jest całość ;)
  • BoogieW 20.09.2020
    Technicznie się nie znam, ale zapowiada się ciekawa historia. Trzecia siła może być dobrą opcją, ale inne rozwiązanie może być ciekawe. Tak dalej.
  • Aneko 20.09.2020
    Dzięki :) Masz jakiś konkretny pomysł na to "inne rozwiązanie"? Tak z ciekawości pytam ^^
  • BoogieW 20.09.2020
    Tak konkretnie to nie ale może np. to bohaterka jest tą złą albo/i że szuka kogoś kto ukrywa się wsród plebsu.
  • Bajkopisarz 21.09.2020
    „zamknięta w celi obok mnie.”
    Mnie – zbędne
    „jego twarzy o metal nieco mnie uspokoił. Rzuciłam mu moje najzim¬niejsze spojrze¬nie. Jego”
    Jego – mu – jego – nie opisuj wszystkiego zaimkami, pobaw się rzeczownikami i przymiotnikami
    „chwilę ukuła mnie”
    Ukłuła
    „jego paskudnej, przeoranej bliznami gębie.
    – Kazałeś mi? – zapytałam lodowato. Jego”
    Znów 2 x jego.
    „Jego klatka piersio¬wa nie unosiła się. Serce przestało bić. Jego”
    Ponownie
    „zza długich, czarnych włosów, pokrytych kurzem i lepkim brudem.”
    Jakby urwane zdanie. Co zza długich włosów?
    „się nie okazywać bólu ale wyrwało mi się ciche jęknięcie. Kat zamachnął się”
    3 x się
    „sobie jak ich używać. Szłam prosto, czując na sobie jego”
    Sobie – ich – sobie – jego = zaimkoza
    „nich morderców dla pieniędzy i władzy”
    Elias to robił dla pieniędzy i władzy, czy niewolnicy stawali się mordercami dla pieniędzy i władzy. Niejasno napisane.
    „byli wybierani losowo. Czasem jednak byłam przekonana, że moje wszystkie walki z nią, były”
    Byli – byłam – były – powtórki
    „zrokiem do puki nie”
    Dopóki
    „potrafi trafić kogoś”
    Potrafi trafić to zbitka zbyt podobnych słów
    „jej mie¬czu odsuwając go. Krew wypłynęła z mojej skóry, ale to tylko rozjuszyło bestię w mo¬jej”
    Jej – go- mojej – to – mojej = zaimkoza
    „nas tumany kurzu powoli opadały ukazu¬jąc nas”
    2 x nas

    Masz stanowczo za dużo zaimków. Porzuć je na rzecz przymiotników i rzeczowników, możesz tylko zyskać.
    Poza tym niezła akcja. Poza akcją przydałoby się nieco więcej opisów świata, który kreujesz. Nawet banalny zabieg nadania imienia / przezwiska strażnikowi wiele wnosi, przestaje wtedy być szarym tłem.
  • Clariosis 23.09.2020
    Całkiem niezły początek. Tytuł również pasuje - w takim świecie człowiek nie działa wartościami, a czystym instynktem walki i przetrwania, niczym w dziczy. Podpisuję się pod panem Bajko, że przydałoby się więcej opisów świata, ale może będą później. Treści techniczne do spokojnej poprawy.
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania