"Instynkt" Rozdział 1

Rozdział 1

Nashville, 2 dni przed atakiem

 

Susan Jones jest matką. Ma 31 lat. Jej córka Makayla ma 10 lat. Razem postanowiły polecieć do Caroliny Północnej.

 

- Makayla! Chodź. Musimy się pośpieszyć bo nie zdążymy na samolot. Odprawa trwa godzine. Samolot mamy o 9. Jest 7:30. Na dojazd mamy tylko 20 minut!

- Mamo! Nie panikuj. Tata na pewno nas obserwuje z góry i pilnuje nam samolot.

- Och, dziecko... - Susan nie uporała się jeszcze ze śmiercią męża. Zginął tydzień temu w wypadku samochodowym. Nie dość, że jest środek roku szkolnego to do tego matka zaplanowała sobie z nią tygodniowy wyjazd na Caroline Północną.

 

Dzień wcześniej

 

- Chce ją odciągnąć od tego gówna...

- Susan, wiem co o tym myślisz, ale nie możesz wyjeżdżać z dzieckiem w środku roku szkolnego, żeby poleżało sobie na plaży i nie myślało o zmarłym ojcu.

- Jackie. Nie rozumiesz mnie.

Makayla jest jeszcze dzieckiem. Nie chce żeby słyszała jak po nocach rycze w poduszke!

- Cholera jasna! Susan! Jestem twoją przyjaciółką i wiem co mówię. Okej? Wyjazd do tej zasranej Caroliny jest powodem, żeby usprawiedliwić twoje łzy? Rozumiem gdybyś, nie wiem... Na weekend pojechała sama nad jezioro, żeby odreagować a mnie podrzucić małą.

- Jackie. Dobra, muszę kończyć. Jutro mam wylot i trzeba się spakować. Pa.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • qvx10 22.09.2016
    Fajne. : ) Pisz dalej, bo się ciekawie zapowiada.
  • _Omega_ 22.09.2016
    Dzięki :-)
  • lalcia 22.09.2016
    trochę krótkie, ale jak zwykle ciekawe ;-)
  • _Omega_ 22.09.2016
    Dzięki za szczerą opinię!
  • Freya 22.09.2016
    Nashville i nie słychać muzyki?
    Ponoć można tam jeszcze spotkać Elvisa ;-)
  • _Omega_ 22.09.2016
    Haha :)
  • Vasto Lorde 22.09.2016
    Za dużo informacji naraz w tak krótkim rozdziale. W sumie przeczytałem to dwa razy i dalej nie wiem zbytnio, o co tutaj chodzi. Liczby zapisuje się słownie (10 lat- dziesięć lat), staraj się o to zadbać :) Nie wiem, co jeszcze można wyciągnąć z tego tekstu, 3 na zachętę.
  • _Omega_ 23.09.2016
    Dziękuje za szczerą opinię. Jest to dopiero pierwszy rozdział. Postaram się poprawić błędy. :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania