Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Zaciekawiony 27.02.2021
    Powieść złożona z SMSów? To już Drabble są dłuższe niż twoje rozdziały.
  • Andi Perry 27.02.2021
    Dziękuję za komentarz. Pomyliłem się w nazwie mojego profilu. Nie jestem kobietą. Miało być Andy. Ale trudno :) Nie ma opcji zmiany nicku.
  • Zaciekawiony 27.02.2021
    Na razie to co dajesz wygląda jak takie zajawki a nie już właściwy tekst. Nie wzbudza zainteresowania bo jest za krótkie.
  • Andi Perry 27.02.2021
    Zaciekawiony Przepraszam. To pewnie szeroksze zjawisko kultury twittera i smsa. Kiedyś były kultury ceramiki wstęgowej rytej, kultura ceramiki sznurowej . Za 5000 lat jeżeli zapiszą się te nasze strony gdzieś na stałym nośniku będą nas określać jako kultura smsa i twittera.
  • Zaciekawiony 27.02.2021
    Andi Perry
    aha, czyli troll
  • Andi Perry 27.02.2021
    Zaciekawiony Nie ma Pan prawa mnie obrażać.
  • Pan Buczybór 27.02.2021
    Hmmmmm
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    Andy Perry, nic się nieprzejmuj, ja tylko 2 proste krótkie discopolowe banały opublikowałam i też po mnie równo jadą w komentach,także rób swoje dla siebie i już,to że się komuś coś nie podoba, to jego problem hehe przyjemność zostaw dla siebie ??
  • pansowa 28.02.2021
    Biedaczka...taka dobra, a tu się nie poznali...?
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    pansowa daruj sobie, jak dla mnie to wszystkie komentarze powinny być wyłączone, między innymi z powodu takich właśnie...
  • pansowa 28.02.2021
    Jakich właśnie...?
    Napisano ci prawdę i nie pasi? :)
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    Pasi, pasi szczególnie jak szumi dookoła las a sowa w nim na swoim miejscu :)
  • Andi Perry 28.02.2021
    Dodaję czasem po znaku -------------- kolejne materiały, nie zmieniam , więc jest to dzieło nieukończone, a uzupełniane.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania