...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Dekaos Dondi 03.05.2020
    Bożeno Joanno→Tekst jakby nostalgiczną tęsknotą napisany. Bo czasami ''coś jest, a jakby go nie było''
    Już nie w naszym zasięgu. Jedynie dłońmi wspomnień, możemy uchwycić chwile minionego czasu:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Masz rację, żal i tęsknota nie dają spokoju skołatanej osobowości. Niektórych wspomnień nie da się wykasować. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam świątecznie!
  • Pasja 03.05.2020
    Przemijanie i poszukiwanie wspomnień wpisane są w nasze życie. Los znowu zakpił z nas.
    Serdecznie pozdrawiam
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Los zakpił, a wspomnienia dręczą zwłaszcza, gdy odwiedza się ponownie pamiętne miejsca. Serdecznie pozdrawiam z dniem 3 Maja!
  • Piotrek P. 1988 03.05.2020
    Piękny wiersz, 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Miło mi, że przeczytałeś. Serdecznie pozdrawiam!
  • befana_di_campi 03.05.2020
    Usta się karminuje, ewentualnie maluje [wiadomo, że na czerwono]. Usta "kolorowane" robią sobie jedynie klowny albo... niepełnosprawne umysłowo ;)
    "Świat starożytności" - chrzęści, według mnie byłby bardziej dlań odpowiedni "antyczny"; "melodia szumiących fal" z kolei brzmi piosenkowo; "silny rzymianin" - dlaczego małą literą? Jak "pobrzmiewają" (słowa) to wiadomo, że w uszach.

    Temat ciekawy, nostalgiczny z odwołaniem się do historii starożytnej, lecz - znowu moim skromnym zdaniem - przekazany banalnymi, niczym z reklamy biura podróży - frazami.

    Życzliwie :)
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Dziękuję, że przedstawiłaś mi swoje uwagi. Przemyślę.
    Usta kolorowane - w tym wypadku nie umalowała ich sama kobieta, lecz artysta, autor posągu, użyłam tutaj terminu raczej odnoszącego się do techniki, a nie samego makijażu.
    Chciałam stworzyć nostalgiczny nastrój odwołujący się do miejsca i nastroju. Lubię podróżować, prawdopodobnie te frazy tkwią w mym umyśle. Nie celuję w tworzeniu rozbudowanych przenośni, gdyż wraz z barokiem minęła pewna stylizacja języka.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • befana_di_campi 03.05.2020
    Bożena Joanna Nie tylko z barokiem :) Język stylizował oraz cyzelował m.in. Pan Leopold Staff...
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    befana_di_campi Cenię jego wiersze, ale mam odmienną osobowość, bardziej oszczędną w słowach.
  • MarBe 03.05.2020
    Najważniejsze dla mnie jest, że przekaz jest czytelny i do mnie przemawia.
    Serdecznie pozdrawiam
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Dziękuję, że mnie czytasz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Anonim 03.05.2020
    Podoba mi się. Zawsze lubiłem nostalgię. A tu jej całkiem sporo.

    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Nostalgii i melancholii. Nieprzystosowania się i braku logiki. Taki charakter ma osoba, która nie może zapomnieć przypadkowej znajomości. Mężczyzna oczarował ją na zawsze, ona nie potrafi o nim zapomnieć. Powraca w miejsca, gdzie po raz pierwszy się zobaczyli. Cieszę się, że mój wierszyk przypadł ci do gustu. Serdecznie pozdrawiam!
  • Anonim 03.05.2020
    Bożena Joanna
    też znam kogoś, kto nie mógł zapomnieć jednej dziewczyny. Aż wreszcie w średnim wieku pozwolił sobie nie pamiętać, mimo iż nie zapomniał.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 03.05.2020
    Antoni Grycuk Jak mówi piosenka, "czas nas uczy pogody" i nabieramy mądrości życiowej. Poznajemy uroki stabilizacji.
  • Keraj 04.05.2020
    Pięknie napisany wiersz
  • Bożena Joanna 04.05.2020
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka 04.05.2020
    "istniejesz lecz nie potrafię na nowo
    przywołać obrazu twojego oblicza
    na jawie i we śnie przytulić
    twój policzek do mojego"

    Bożena, dużo zaimków, gdyby napisać np. policzek do policzka, już byłoby mniej ?

    "szukam śladów tego co ledwie
    się zaczęło a już skończyło"

    Bardzo ładna puenta ?
  • Bożena Joanna 04.05.2020
    Dziękuję za uwagę o zaimkach, poprawię ostatni wers tej strofy. Cieszę się, że spodobała Ci się puenta. Serdecznie pozdrawiam!
  • Jarema 04.05.2020
    Bardzo ładny wiersz Bożeno Joanno.
  • Bożena Joanna 05.05.2020
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
  • Dariusz 09.05.2020
    Dostałem powiadomienie, że mi coś odpisałaś, ale wsio znikło: Twoja odpowiedź i mój komentarz
    Czary-mary :)
  • Bożena Joanna 09.05.2020
    Rzeczywiście, podałam swój e-mail s.bozena8@upcpoczta.pl, Twój mail też zaniknął. Pozdrowienia!
  • Dariusz 09.05.2020
    Bożena Joanna no ja ten email znam. Próbowałem nań pisać, ale on wsio blokuje.
    Nie masz innego? Jakiegoś np wp lub o2?
  • Dariusz 09.05.2020
    Bożena Joanna albo zróbmy tak. Ja Ci teraz zmienię hasło na test123, Ty się spróbujesz zalogować podając swój nick na T3 i to hasło i jak Ci się uda, to zmienisz sobie hasło na dowolne inne
  • Dariusz 09.05.2020
    Hasło zmienione
  • Bożena Joanna 09.05.2020
    Dariusz Dzięki, spróbowałam. Działa.
  • Dariusz 09.05.2020
    Bożena Joanna git

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania