-----

----

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (173)

  • MartynaM dwa lata temu
    Mar, SS nie ma czego Ci zazdrościć. Twoje teksty nie są znakomite, wręcz przeciwnie. Nawet imię potrafisz z błędem zapisać, nie mówiąc już o kropce w środku zdania.
    Ciesz się, że zwraca na to uwagę.
  • Margerita dwa lata temu
    Betti powiem krótko swan niech się ode mnie i moich tekstów odpierdoli
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    A ja do ciebie wulgarnie nie piszę ;-(
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, publikując na portalu wyrażasz tym zgodę na czytanie i komentowanie.
    Rozumiem, że krytyka może Ciebie zaboleć, ale nie piszesz na tyle dobrze, żeby tekst sam się bronił. Masz duże braki. Poza tym kiedyś bardziej się starałaś, dzisiaj jakbyś na ilość a nie jakość stawiala.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM ja się cały czas staram
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Jest różnica między zwracaniem uwagi, a złośliwością.
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi zgadzam się z tobą
  • SwanSong dwa lata temu
    ZielonoMi Pewnie, głaskanie po główce z pewnością uczy pisania. A czekaj...
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita nieprawda. Piszesz z tekstu na tekst coraz gorzej.

    Zielona, tu każde zwrócenie uwagi odbierane jest niczym złośliwość. Im większy grafomani, tym większe jego mniemanie o cudowności tekstów. A teksty słabe. Aż wstyd.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM co ty nie powiesz
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, prawdę mówię. Nawet błędów nie widzisz w tym tekściku... tupetem tego nie nadrobisz.
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita Prawda w oczy kole? Mnie możesz ignorować, proszę bardzo. Martynę też zignorujesz?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong Ja jej nie glaszczę, nieraz opier... dostała, ale bez chamstwa i czepialstwa. U Ciebie to jest definitywna wredność, czyż nie? Nie widzę, żebyś tu doradzał, jedynie wyżywasz sie na dziewczynie, bo jest spokojna i łagodna? Poza tym Mar nie nauczy się pisać inaczej, choć cały czas próbuje. To tylko hobby, nie międzynarodowy konkurs literacki, więc odpuść, ładnie Cię proszę. Na razie ładnie...
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong tak
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Wypowiedziała się ta, co ją każda niska ocena w dupsko kole (podkreślając przy tym, jak to nie ważne są oceny) i każda krytyka jej tekstów.*
    *patrz: dyskusja z Antonim dziś na forum.
    A teraz multipla stwierdzi, że za nią łażę i żebrzę o uwagę, bo nic innego nie umie w siebie wysrać.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Tu masz rację, Mar ma ego jak stąd na księżyc, ale taka już jest i dopiekanie jej niczego nie zmieni; a tym bardziej nie pomoże w poprawie w pisaniu.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień no łazisz za moimi wpisami, co widać i czuć... ja tam za tobą nie chodzę, bo co mnie jakiś wulgarny babochłop może obchodzić? Daj se siana...
  • MartynaM dwa lata temu
    Zielona, zauważ że przez brak reakcji na błędy, Mar coraz gorzej pisze. Nikt nie wymaga od niej nie wiadomo czego, ale poprawnie zapisane zdanie, to podstawa.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Twoje ujadanie jest z dnia na dzień coraz bardziej wysublimowane. Tylko zwolnij trochę, bo tak zpierdalasz, że nie nadążam za tobą łazić - co widać i czuć.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, zimny prysznic powinien pomóc.
    Nie czekaj, tylko działaj... ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Wolę przytakiwać matołkowi i patrzeć, jak się tym cieszy do łez.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, tracisz czas. Idź na pitolenie i pisz o tym tekściku, który współtworzysz... zachwalaj, rób reklamę, może ktoś z litości przeczyta, tym bardziej z "zachwytu" nad twoim wyjątkowym słownictwem, literatko!?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Nie mogę ci odpisać, bo właśnie biorę prysznic. Zimny.
    Powinien pomóc.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, no, gorączka powinna spaść...
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Lustro długo nie wytrzyma (o ile już nie pękło). Je**ne bohaterstwo w sieci na słabszego, kozak jak ta lala <smh> Nie zawracaj se dupy tym potworkiem, zignoruj, nie karm...
  • Margerita dwa lata temu
    Masz rację
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita Nie
  • Anonim dwa lata temu
    Nic nie wiem o Swan, ale tekst jako bezosobowy podoba mi się swoją bezpośredniością :)
  • Margerita dwa lata temu
    Dziękuję
  • SwanSong dwa lata temu
    O, wiersz z dedykacją! Jak mi miło! Chyba pójdę opowiedzieć o tym mojemu odbiciu.
  • Margerita dwa lata temu
    To życzę miłej opowieści
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita Dziękuję.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong tylko uważaj żeby odłamek szkła cię nie zabił
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita Wielka litera, przecinek, kropka - trzy błędy w jednym zdaniu. Gratuluję.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Margerita O, Mar, co za riposta. <lol> Niegrzeczna Ty Ty :D
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong Będziesz miał temat do przemyśleń. ;)
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi hihi
  • SwanSong dwa lata temu
    ZielonoMi Będę myślał, jak można pisać tak źle, jak Marg.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong To ja pomogę Mar i napiszemy wierszyk razem. Szykuj się :D
  • MartynaM dwa lata temu
    Zielona, a Ty nie potrafisz wskazać Mar błędów? Nie jesteś w stanie?
  • Margerita dwa lata temu
    Od zielonej się odczep
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Robię to, ale nie ty. Wyjaśniać nie muszę chyba, prawda?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie tu*
  • MartynaM dwa lata temu
    Zieloba, gdzie robisz, bo nie widać... choć na to "że " powinnaś w pierwszym komentarzu zwrócić uwagę.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM teraz to już mnie wkurwilaś
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Chyba już pisałam, że Mar sie nie nauczy, czy to do Ciebie dociera? Więc nie widzę sensu wytykania błędów nadaremnie; poza tym mi się tu rozchodzi o złośliwość, nie woły w pracach, więc nie zmieniaj tematu albo idź juz spać.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zielona, jaką Ty widzisz złośliwość w wypunktowaniu błędów?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM a wyzywanie swego czasu od głąbów kapuścianych czy prymitywów
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, literaci używają ładnego słownictwa, a Ty jak przekupka na targu. Wstydź się!
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Nie, w pyskowaniu. Miłej nocy.
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, bo czasami ręce już opadają... za każdym razem te same błędy i za każdym razem Twoj szał, że zwraca się uwagę.
    To portal literacki. No...
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM uważaj bo ci żyłka pęknie
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita , popraw tupecik i idź spać, późno już.
  • MartynaM dwa lata temu
    Aha, popraw to "że " na "ze" chociaż...
  • IgaIga dwa lata temu
    Że też Ty wszystko odbierasz jako atak, Marg. Może gdybyś bardziej skupiła się na udzielanych Ci radach i sugestiach, a nie na pyskowaniu... może wtedy coś by drgnęło w Twoim pisaniu.
  • Margerita dwa lata temu
    Aha w moim pisaniu cały czas coś drga
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Trup podłączony do prądu też drga. O poezji się nie wypowiem, chociaż nawet jako laik mogę stwierdzić, że piszesz na jedno kopyto i każdy peel ubierasz w sukienki, ale prozę to masakrujesz.
  • MartynaM dwa lata temu
    SwanSong, poezję też, bo to co Mar "tworzy" w żadnym wypadku poezją nie można nazwać. To są wierszyki.
    Niemniej skoro musi, niech sobie pisze. Tylko niech się nie obraża za uwagi, bo nawet świetnie piszący poezję czy prozę czasami coś tam sknocą i dobrze jeśli ktoś zwróci na to uwagę. Poprawić to żaden wstyd.
    Wstyd źle pisać i drzeć japę na każdą sugestię.
  • SwanSong dwa lata temu
    MartynaM
    Często się zdarza, że im ktoś gorzej piszę, tym bardziej uważa, że pisze dobrze. Mar jest doskonałym przykładem.
  • MartynaM dwa lata temu
    SwanSong to wynika z niewiedzy, dlatego tak się bronią, co niektórzy, przed nauką.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM właśnie że można moje wiersze poezją
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong i betti zamknijcie się
  • Akwadar dwa lata temu
    Czy nie możecie odpuścić Mar? Tak zwyczajnie po ludzku, dac jej spokój? Kuźwa, przez tyle lat nie dotarła do Was oczywista oczywistość? Jest tylu innych literatów " do poprawiania".
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar dziękuję jak widać nigdy mi nie dadzą spokoju
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita może dadzą...
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Akwadar "Jak się chce psa uderzyć..." W kupie siła, a jeszcze, jak ktoś się nudzi...? Po prostu nic nie rozumieją, ale strugają tu wszystkowiedzące.
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi ja się staram coraz lepiej pisać ale oni nie chcą tego widzieć
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong Czekam na pracę, no daj czadu! ;)
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Naprawdę? Bo widzę u ciebie tylko pójście w zaparte, jak to piszesz świetne teksty, które nie wymagają poprawy, co działa na mnie niczym płachta na byka. Przyznaj, że masz sporo błędów i twoja proza nie jest najlepsza, a nawet słaba pod kątem ortografii i interpunkcji, to zniknę jak kałuża na pustyni.
  • kigja dwa lata temu
    Nie dadzą.
    Tutaj nie ma zbyt wielu rozrywek, poza główną - publikacją swoich dzieł? ale Swang nie publikuje, zatem musi zająć się czymś innym.
    Zaś Małtyna, jak to ona, przeświadczona o swojej misji musi się nad kimś popastwić, jak k.p......
  • Margerita dwa lata temu
    Dokładnie
  • Akwadar dwa lata temu
    Swang nie musi publikować, by wyrazić opinię, ale nie musi też czepiać się Mar z trzech powodów: po pierwsze to nic nie da, po drugie, że powinien wiedzieć już czemu i po trzecie, że prosiłem go dwukrotnie o to.
    MM... a tego to już nie pojmuję, chyba że uważa Mar za łatwy cel.
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar bo MM się na mnie uwzięła zwyczajnie od samego początku jak tu jestem
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita na mnie też ;) nie przejmuj się :))
  • kigja dwa lata temu
    Jasne Swang nic nie musi, poza czepianiem się kilku osób, do których się przyssal, jak pijawka.
    Małtyna to chora osoba, więc nie warto nawet o niej więcej wspominać.
  • IgaIga dwa lata temu
    Margerita - na mnie też się uwziął cały świat. A potem mu przeszło :)))
  • Akwadar dwa lata temu
    IgaIga ale Mar się broni, nieudolnie ale broni, w tym problem.
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar może i bronię się nie najlepiej ale nie pozwolę żeby po mnie jeździli jak po łysej kobyle. Tacy jak mm
  • IgaIga dwa lata temu
    Akwadar - i tu tkwi problem. Ja się nie odszczekiwałam. Po prostu robiłam swoje. Aż mu się znudziło (temu światu). Już chyba rzygał tym moim spokojem ?

    Grunt, to nie dać się wyprowadzić z równowagi ?
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita nie przejmuj się i wszystkiego dobrego, Kwiatuszku :)
  • Akwadar dwa lata temu
    IgaIga O! Mądrego warto poczytać! :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, nieprawda. Poprawialam Ci teksty, prosiłam żebyś czytała przed publikacją... bo było mi przykro, że wszyscy śmieją się z tych tekstów.
    Przecież nie wymagalam od Ciebie nie wiadomo czego, jedynie zdania poprawnie zapisanego, bez kropki w środku.
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM weź...
  • MartynaM dwa lata temu
    Pastwić, bo zwrócę uwagę na niedoróbki?
    Żałosne...
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, weź nie rob jej większej krzywdy niż los. Dobry tatuś...
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM daruj sobie a kto mnie wyzywał od głąbów kapuścianych prymitywów co nie ma na niczym pojęcia
  • kigja dwa lata temu
    Ziew.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM on mi nie robi krzywdy co nie podoba ci się że mnie broni cala ty zluzuj majty
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM zła mamusia. Większej krzywdy od tej, którą Ty robisz, nie można już zrobić. każdy normalny tutejszy uzer wie, o co biega i tak naprawdę, to Ty się ośmieszasz tocząc z góry przegraną wojnę o pisanie Mar.
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita idź pisać tekst, MM popraw kilka innych na tym portalu, a ja jadę do domu. Do miłego później :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, a dlaczego, czyżbyś tak nisko cenił Mar i uważal, ze nie jest w stanie poprawnie zdania napisać?
    Nieladnie!
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar okej no to pa
  • MartynaM dwa lata temu
    Możesz nie wracać...
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM cenienie nie ma nic wspólnego z oceną możliwości.
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM wredna jak zawsze...
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM to ty nie wracaj
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, ale widziałeś jak Mar klnie? To jej wychodzi... może i z resztą nie jest tak źle? Wygodnie na pewno...?

    Mar, kiedyś na pewno nie wrócę. Bądź cierpliwa.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM co masz multikont betti Iwonka Maryna M w życiu prywatnym ci się nie wiedzie pewnie tu przyszłaś się wyzywać
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, a co mi nie wychodzi w życiu prywatnym?

    Nikogo nie wyzywam. Ty klniesz jak szewc.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM No qrfa, jak grochem o ścianę!!! Masz umysłowe adhd?
  • MartynaM dwa lata temu
    Mia, wyszłaś z piaskownicy i rzucasz się jak zaczadzona.
    Wyluzuj, bo przykro patrzeć. Niby uczysz Mar, pomagasz jej, ale obie chyba jesteście wyjątkowe, skoro efekty jakie są każdy widzi...
    Mar zmień nauczycielkę, bo ta tyle potrafi, co Ty.?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM nie bądź bedzczelna
  • MartynaM dwa lata temu
    Mar, szczerość to nie bezczelność.
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM spadaj
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Ale Cię boli... Zmień lekarza.
  • MartynaM dwa lata temu
    Mia, nic mnie nie boli, tylko dziwię się, kiedy o pomocy pisze ktoś, kto nie posiada nawet elementarnej wiedzy... trochę pokory, panienki!
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Kurde, ta dyskusja naprawdę nie ma sensu. I tak nic nie pojmujesz i nie pojmiesz, więc szkoda mego czasu. Bywaj.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Małtyna to pospolity złodziej czasu. Ona nie ma życia, dlatego uwielbia kuponurze, bo może się czymś zająć.
    Celuje w Mar ze względu na Akwadara, który nie ma dla biedaczki czasu, pomimo jej namolnych starań...
  • MartynaM dwa lata temu
    Mia, ja rozumiem, że od Mar ciężko wymagać, ale nie wiedziałam, że od pomocnicy tyle samo można.
    To w czym Ty jej pomagasz? Bijesz tylko tych, którzy coś niepochlebnego napiszą? A nawet nie tyle niepochlebnego, co błędy zaznaczą... zastanów się nad tą pomocą, bo więcej z tego szkody niż pożytku...

    A ta słona to nabiega się dzisiaj za mną... muszę zwolnić, bo padnie tu jeszcze z wyczerpania.?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    słone paluszki Nie dziwię się chłopu xd
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM pomaga
  • MartynaM dwa lata temu
    Za rękę Cię trzyma?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM "A ta słona to nabiega się dzisiaj za mną... muszę zwolnić, bo padnie tu jeszcze z wyczerpania" - wypowiedź Multipli, będąca nieudolną kopią mojegho komentarza:
    "Tylko zwolnij trochę, bo tak zpierdalasz, że nie nadążam za tobą łazić "
    Multipla - wzór oryginalności. Ale to jest zniszczone stworzenie, to słów brak...
    (I teraz bierzcie czipsy, bo się zacznie... - tyle, że beze mnie, chyba że w tzw. "międzyczasie" jej będę przytakiwać, żeby chociaż taki orgazm w życiu miała).
  • Akwadar dwa lata temu
    A tu wciąż się dzieje...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Akwadar Dzieje grzechu...
  • Akwadar dwa lata temu
    błękitnypłomień :)
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Widzę, że zaczynasz łapać ideę międzyczasu :D
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Łazisz za mną, żebrzesz o uwagę... weź przestań, na szydełku rób, bo pisać nie umiesz... reklamuj współtwórczość, mo0że ktoś z litości przeczyta (plik, który jest prywatny i nie ma do niego publicznego dostępu)
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Ale ty mi źle życzysz, żeby na szydełku mi kazać dziergać? Co ja ci takiego zrobiłam, Ryszardowi na ogon nadepnęłam?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Wzorem multipli, szukam ci innego hobby niż pisanie. Wszak my wszyscy powinniśmy coś innego robić niż pisać, bo przecież nie umiemy.
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień No i co z tego?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera No jaka piękna odpowiedź, w swej prostocie i żołnierskich słowach... Ty, Młoda, powinnać dialogi z multiplą prowadzić. Przecież ty byś ją wykończyła, szybciej niż mnie.
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Szybciej, niż to ty już dobrze wiesz co robi. A ja i gównoburze w internecie? Rzadko, bo za stara na to jestem...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Starsza niż bursztyn. Wielki wybuch z balkonu oglądałaś...
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień I to był już siedemdziesiąty szósty wielki wybuch w moim życiu.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Bardzo stara z ciebie sucz. Szacun.
  • MartynaM dwa lata temu
    Mar, co Ty masz z tymi moimi kontami? Zawsze piszę z jednego. Widziałaś tu ostatnio jakieś wpisy betti czy iwonki?
  • Margerita dwa lata temu
    Żegnam
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, trzymaj się cieplutko i czytaj teksty przed wstawieniem, żebym nie musiała błędów Ci wytknąć... nie lubię tego.
    Papatki!
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM biedulka
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Nie lubisz? Cóż za wyrafinowana hipokryzja, brawo Ty! Postawię Ci pomnik :D
  • MartynaM dwa lata temu
    Ano nie lubię. Przeszkadzają w czytaniu. Rozumiem, że ie Wam...?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Jeśli nie lubisz i tak bardzo kłuje Cię twórczość Mar, to po kiego włazisz w jej prace i robisz sobie kuku? Jesteś masochistką? Ale chyba wiemy, po co, prawda?
  • MartynaM dwa lata temu
    Mia, Wy coś wiecie? A to nowość!
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Margerita MartynaM 4 godz. temu
    "Mar, co Ty masz z tymi moimi kontami? Zawsze piszę z jednego. Widziałaś tu ostatnio jakieś wpisy betti czy iwonki?"
    Widziałaś OSTATNIO? Rozkoszna jest, nie?
  • słone paluszki dwa lata temu
    100 komentarzy, czy będzie 200?
  • Frank dwa lata temu
    Nie wiem o co tu chodzi, jestem nowy, ale podoba mi się :D
  • MartynaM dwa lata temu
    No, bardzo się z tego powodu cieszę, nowy! Takich tutaj trzeba nieoszlifowanych diamentów... ?
  • Margerita dwa lata temu
    Witam Firanek
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM chyba po to żeby po nich jeździć
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Margerita Hehe.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jeździć? Nie, ale robić wszystko, żeby nigdy nie pisali tak jak Ty... i Mia, i slona...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Od słonej to się odteleportuj.

    Na portalu są osoby dorosłe i nikt nie potrzebuje wzorować się na wymienionych osobach, bo każdy tu prezentuje swój własny styl.
    A nikt nie chce być niczyją kopią.

    Ty paskudo?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Coś nie tak z moim pisaniem? To może coś "doradzisz", skoroś taka pisarka?
  • MartynaM dwa lata temu
    A to w ogóle możliwe? Przecież grafomanom wystarczy mania wielkości. Wiedza przy tym zbyteczna...?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Zinterpretuj pojęcie "grafoman". Dziecko, Ty naprawdę masz coś z głową, bo dotychczas myślałam, że to tylko fanaberie znudzonej małolaty.
  • Akwadar dwa lata temu
    ZielonoMi ha, ha, ha MM to mocno dojrzała osoba ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Akwadar Można powiedzieć, że już procesy gnilne zachodzą...
  • Akwadar dwa lata temu
    błękitnypłomień ponoć dobrze się konserwuje ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Akwadar Miejskie legendy...
  • Akwadar dwa lata temu
    błękitnypłomień taki pitaval? ;)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Akwadar Ale chyba zaczyna już przekwitać, co widać po zachowaniu. Tak biegam po Opowi i widzę, że dziewczę lubi się powymądrzać, choć sama dziełami dupy nie urywa. Skąd ta maniera?
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi najwyraźniej
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi Może nasze dupy niegodne, by je te dzieła urwały? :)
  • Akwadar dwa lata temu
    ZielonoMi brak roboty :)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień O to to. Perełki nie dla grafomanów, przecież i tak nie zrozumieją przesłania :D
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi Taki, można by rzec, metapoziom abstrakcji. A my wszyscy to tylko na drutach, albo w ogródku robić. (Ja widzę tą dziunię tzw. "oczymami wyobraźni").
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień XD
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Znalazłam taką oto perełkę MM." Szpilka, ja bardzo dobrze piszę..." I ktoś tu wyrzuca Mar, że ma rozdęte ego? Tylko Mar to Mar, wiadomo, a tu? Śmiechłam <LOL> Poza tym krytyki Szpilki też nie przyjęła z pokorą, więc niech mi tu nie pierd*** o pokorze, bo się naprawdę zdenerwuję i przestanę być grzeczna. Ręcy opadają. :(
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A to nie jest szczyt, na który nasza szkapa jest zdolna się wznieść...
    Obserwuj, a wyłapiedsz więcej - typu - komu zależy na ocenach, itd, a za chwilę - widzę, że ktoś mi tu złośliwie jedynki daje. No pocieszna jest jak kotka na gorącym, blaszanym dachu.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień Jedynki, powiadasz? No brawo, bardzo dojrzałe zachowanie. Też chcę takie jedynki, będzie Ci raźniej :D
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi To ona o te jedynki płacze, dla mnnie to, wiesz, piaskownica... (powinnam jakoś wyeksponować, że to jej wynurzenia są).
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień A ja wyszłam z piaskownicy i wszędzie dałam Ci 5. A co, też mam prawo poczuć w sobie dziecko ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi Oj, serio? :) Ja uwielbiam te oceny dawane dla beki.
    A muyltipla gdzie? Wczoraj Szwagra mojego nie było, to szczekała na mnie. Dziś tak jakby ucichła.
    PS. Na razie na jeden Twój tekst zapuściłam żurawia,. ale fajny, będę dalej zerkać.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień Dzięki, miło mi. Wróci, spokojnie; na razie ładuje baterie i ostrzy kły :D
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi :)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień Ty, nie wraca? Czyżby zasnęła?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi Na forum się ostatnio pruła do nas, tak że może od ujadania gardziołko zabolało. Bo rzyć to ją boli z całą pewnością.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień Może "ARGUMENTÓW" jej zabrakło? :p
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    ZielonoMi Coś Ty. Jej argumenty koronne to "głupi jesteś", w różnych wariantach, a do mnie, "nie umiesz pisać". Generalnie z tej półki intelektualnej teksty.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    błękitnypłomień Dobrze choć, że ona umie; tak mało mamy noblistek... ;)
  • kigja dwa lata temu
    Magdo,
    Z okazji urodzin Wszystkiego Najlepszego, Spełnienia Marzeń i Miłych Wrażeń, a przede wszystkim Zdrowia, Szczęścia i Dobrych Ludzi?

    (dzięki t3)
  • Margerita dwa lata temu
    Bardzo dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania