Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Jajecznica

Xxx

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Adam T 27.06.2018
    Tech-aid:

    "usmarzysz" - ort.

    "olej wylewa i podala" - nie ogarniam słowa "podala".

    "Delikwent z wrzątkiem do wody skacze" - skąd się wziął wrzątek? Był olej.

    "- Dlaczego? [pauza lub półauza] pyta się żony." - dywiz przed dialogiem to tak, jak kropka zamiast przecinka. Telefony nie mają pauz i półpauz, choć może s wordzie jakoś można, ale nie wiem, jak. Zawsze obrabiam na komputerze. Przed dialogiem półpauza lub pauza, po wypowiedzi to samo.

    "Za tę zdradę[.] Zrozumiała bym[,] gdyby z kobietą, ale z mężczyzną, ty skurwielu[?]" - tu oryginalnie był potok po przecinkach, a niektóre rzeczy warto zaakcentować kropkami, dałem je w nawiasach plus przecinek i pytajnik.

    "bo on ma j..." - bo ma co, jamnika? jabłko? Dałeś, że tekst dla dorosłych, to po co się krygujesz?

    Nie przepadam za dowcipami w tym stylu, ale ten ma przynajmniej jakąś "kilkuwymiarowość".
    Pozdrawiam ;)
  • Pasja 27.06.2018
    Adam pewnie jądra.
  • Canulas 27.06.2018
    Adam dał długi komentarz, więc ufam, że wyciągnął wszystkie pierdolety.
    Dla mnie pod kątem zapisu - regres.

    Ty masz (chyba) tak, że widzisz coś w głowie, ale przenosisz nazbyt skrótowo. My nie widzimy tego, co Ty. My mamy tylko litery.
  • Adam T 27.06.2018
    Can, że się nie zgodzę, pozwól. Z "Dowodem miłości" porównawszy, to widzę progres. Tam był dialogowy kociokwik, tu wiesz przynajmniej, kto i co mówi.
  • Canulas 27.06.2018
    Adam T, wiesz, to zależy, kto na co trafił. Ja nie czytam obywatela Keraja od dechy do dechy. Być może wspomniane cudo ominąłem.
  • Pasja 27.06.2018
    Oj chłopaki to są bycze jądra z rozmarynem.
  • Adam T 27.06.2018
    Can, też nie czytam. Ale wspomnianą "dechę" akurat czytałem.
  • Pasja 27.06.2018
    Witam
    Bardzo boli zdrada, ale ta zdrada zabolała okrutnie. Kobiety nie lubią jak się robi z nich jaja.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania