Jajecznica

Nie umiem robić jajecznicy, choćbym nie wiem jak się starała nigdy mi nie wychodzi, zawsze za bardzo się ścina, jest przesolona, albo czuć w niej za dużo cebuli.

Wystarczyło, że on się pojawił, i jajecznica była idealna.

Czy to za jego sprawą, czy po prostu z miłości do niego i tego, że chciałam by jajecznica dla niego była najlepsza z możliwych?

Ciężko to wytłumaczyć, właściwie się nie da, ale jajecznica była tego poranka przepyszna, lekko nieścięta, rozpływająca się w ustach, odpowiednio słona, z chrupiąco-miękką cebulką.

Mógłby wpadać codziennie, może zostałabym znaną kucharką?

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • laura123 29.06.2021
    Najlepsza jest studencka jajecznica...
  • Fionka99 29.06.2021
    o to zdradź mi jaka? :)
  • piliery 29.06.2021
    Jeszcze siedem słów i byłaby stuwela. :) Poza tem: lekka i przyjemna miniaturka:)
  • Fionka99 29.06.2021
    dziękuję, a co to jest stuwela?
  • piliery 29.06.2021
    Fionka99 to krótka forma prozatorska składająca się ze stu słów.
  • piliery 29.06.2021
    inaczej: "drabble"
  • piliery 30.06.2021
    Na opowi są organizowane stałe konkursy na takie formy (drabble), na wyznaczony temat. Teraz ogłoszono kolejny. Może to akurat dla Ciebie? :)
  • Fionka99 30.06.2021
    piliery ok, popatrze, może na razie jeszcze nie
  • kigja 30.06.2021
    lekko nieścięta - chyba lekko ścięta
  • Fionka99 30.06.2021
    to moja jajecznica, więc lekko nieścięta :D
  • kigja 01.07.2021
    Aaa, ok.
  • Pan Buczybór 30.06.2021
    Ciekawy pomysł. Uczucie często się objawia w tak małych, wydaje się, że nieistotnych szczegółach. Podoba mi się, choć to prosta scenka, którą możnaby jeszcze oczywiście dopracować.
  • Fionka99 30.06.2021
    dzięuję, będę w kolejnych tekstach dopracowywać.
  • Bajkopisarz 30.06.2021
    Jajecznica była taka sama jak zawsze. Po prostu ludzie zakochani zupełnie inaczej postrzegają i odbierają świat zewnętrzny, więc nawet przypalona cebula może smakować, jeśli została przygotowana przez najukochańszą osobę. Ot, i cała tajemnica kulinarnych sukcesów. W przypadku osób niezakochanych poleca się kurs kucharzenia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania