Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...

...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (47)

  • laura123 14.05.2021
    Trochę mi to postawę naszej JamC
  • laura123 14.05.2021
    Trochę mi to postawę naszej Jamci przypomina, uniwersalna. No i korzystna.
  • JamCi 14.05.2021
    laura123 jasne. Już lecę. JamCi.
  • laura123 14.05.2021
    JamCi tu nie ma miejsca na obrazę, po prostu jesteś uniwersalna. Taki charakter, a raczej życiowe cwaniactwo.
    Co ktoś lubi, Ty automatycznie też, co ktoś robi, Ty też, coś ktoś... Ty też. Coś ktoś napisze, lecisz chwalić, choćby najgorsza szmira, ale wiesz, że otrzymasz za to pięć gwiazdek. No, korzystnie.
  • JamCi 14.05.2021
    laura123 jasne. Tak. Dokładnie.
  • laura123 14.05.2021
    JamCi to z obserwacji, nie widzisz tego?
  • JamCi 14.05.2021
    laura123 nie. Mam swoje zdanie, z którym Ty sie nie zgadzasz. To nie znaczy że nie mam.
  • laura123 14.05.2021
    JamCi, Ty nie masz swojego zdania, Ty masz zdanie zależne od sytuacji i osoby, elastyczna jesteś pod tym względem. Może to droga do sukcesu?
    Zobaczymy.
  • JamCi 14.05.2021
    laura123 nie. Myślsobie co chcesz. Mówiłam wiele razy co myślę.
  • Andi Perry 14.05.2021
    Laura - Każdy ma prawo zmienić zdanie. To normalne. Wszyscy zachwycali się Tigerem Woodsem, Lancem Armstrongiem i wielu innymi postaciami. W Polsce też można przywoływać wiele nazwisk. I po czasie te osoby nagle traciły poparcie. Tak jest w życiu. Lubimy kogoś, dopóki nie dowiemy się, że za naszymi plecami nas obrzydliwie obgaduje. To zmienia postać rzeczy. Na świecie jest wielu takich Świętoszków. Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek. Trzeba mieć świadomość , że ludzie potrafią być dwulicowi.
  • laura123 14.05.2021
    Andi, niech tam sobie zmienia, niech przytakuje, niech ma takie, jak inni - mnie to nie przeszkadza, tylko skoro widzę to non stop, to wyciągam wnioski. Dla mnie ciekawe stadium ludzkiej pomysłowości wynikającej z chęci przynależności do grupy, a nawet dominacji.
    Uniwersalizm, możliwe że to zaleta.
  • Andi Perry 14.05.2021
    laura123 Złośliwe. Nie śledzę tej Pani komentarzy, więc nie mam na ten temat zdania. Nie można też mieć obsesji na czyimś punkcie i tylko szukać okazji do odgryzienia się. Jesteśmy ludźmi. Chcemy znaleźć innych o podobnych poglądach i dzielenie z nimi poglądów to nic złego ( oczywiście nie mówię o poglądach jako takich , tylko o sytuacji zgody i przytakiwania).
  • laura123 14.05.2021
    Andi Perry nie chodzi o złośliwość, ja do tej osoby nic nie mam, po prostu jestem pod wrażeniem uniwersalizmu. A rzucił mi się w oczy, bo nie potrafię tej sztuki, a przydatna w życiu.
  • Starszy Woźny 14.05.2021
    Przełożonych się nie lękaj
    Mało rób a dużo stękaj
    Nie krytykuj nie podskakuj
    Siedź na dupie i przytakuj.
    Lecz nie przejmuj się swą rolą
    Bo i tak Cię o p i e r d o l ą.
    A nie przejmuj się swą pracą
    Bo i tak Ci mało płacą
    Gdyż wydajność twojej pracy
    Nie pokryje fundusz pracy
    A gdy jesteś w niskiej grupie
    Wolno mieć Ci wszystko w dupie.
    Za pięć druga bierz kapotę
    Pierdol szefa i robotę
    Tak dożyjesz starczej renty
    Nigdy w dupę nie kopnięty
    Żebyś z głodu nie umierał
    Rentę będziesz sam pobierał
    Tak nie dużo tak nie mało
    Byle na kartofle stało
    A gdy przyjdzie życia kres
    Powiedz wszystkim: SRAŁ WAS PIES!!!
  • Morus 14.05.2021
    Dokładnie, taka oślizgłość.
  • pansowa 14.05.2021
    No właśnie, żmijo :)
  • Morus 14.05.2021
    ???????
  • pansowa 14.05.2021
    Morus :)))
  • Wrotycz 14.05.2021
    Bycie niepoprawnym jest łatwe. Konsekwentnie chwal wyłącznie racje jednej opcji politycznej, a staniesz człowiekiem bez kręgoslupa moralnego.
    Uznaj, że cywilni terroryści mają święte prawo do zamachów, a wojsko jest niepotrzebne.
    Twierdź, że politycy akurat Twojego wyboru mogą okradać na grube miliony budżet z podatków Polaków dla przeforsowania wyborów kopertowych.
    Jeśli dopuściłeś czynu karalnego i zostałeś skazany, krzycz że sędzia jest z Iustiti, wziął łapówkę w postaci telefonu komórkowego, a Ty jesteś niewinny.
    Jeśli każą Ci bronić swojej religii, zaprzeczaj faktom molestowań dzieci przez facetów w sutannach. Pod naporem faktów twierdź, że w końcu nie oni jedyni. Nauczyciele i murarze też.
    Nie zgódź się na udostępnienie Twojego auta do przewiezienia rodzącej kobiety do szpitala, jeśli nie jest zaobrączkowana.
    Jeśli byłeś/jesteś świadkiem znęcania się rodziców nad trzyletnią dziewczynką lub dziesięcioletnim chłopcem – nie reaguj, rodzina to rzecz święta i nikomu nic do tego.
    Ze wszystkich sił broń praktyk policyjnych państwa rządzonego przez tych, na których glosowałeś, nawet jeśli w ramach odwetu uduszą na komisariacie młodego mężczyznę, połamią w radiowozie ręce dziewczynie i zastosują środki przymusu bezpośredniego wobec babci protestującej na ulicy.
    Bądź bezwzględnym pieniaczem, zawsze i wszędzie upominaj się o swoje, bo jesteś wyjątkową jednostką, która musi mieć rację.

    To wszystko rób, jeżeli chcesz aby ludzie Cię nie lubili i uznali, że nie jesteś w porządku, bo zdecydowanie odstajesz od elementarnych wartości.
  • Akwadar 14.05.2021
    Wrotycz celująco
  • Morus 14.05.2021
    Uznaj, że cywilni terroryści mają święte prawo do zamachów, a wojsko jest niepotrzebne.

    Nie potrafię rozkminić tej kwestii? O co kaman?
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar Nie dotrze.
    Wiadomo, że to beton i chce tu tylko pieprzenia w temacie i zainteresowania.
    Jakiegokolwiek.
    Szkoda wysiłku Wrotyczowej.
  • Ant 14.05.2021
    Pełna zgoda Wrotycz
  • piliery 14.05.2021
    Mocno dałaś po garach. Od pierwszego zdania, które sprawiło że zapomniałem o wygodnym fotelu. :D Poprawiłem więc ustawienia na tyle wygodnie by móc głowę skłaniać raz w lewo, raz w prawu a tu ... Nie... Wyprostowałaś mi czaszkę tak bym musiał patrzeć tylko tam gdzie Ty patrzysz. I o dziwo. Patrzysz tylko w jedną stronę. Niestety ale zacementowałaś swój kręgosłup. Nie zauważyłaś. Sama stałaś się przykładem poprawności. Zabawne ale i smutne.
  • piliery 14.05.2021
    To co powyżej - napisałem do Wrotycz. :D
  • Akwadar 14.05.2021
    pansowa ale jak się przyjemnie czytało, a jak ktoś nie rozumie... trudno, są ludzie i betony.
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar To szkoda o ścianę rozbijać głowę.
  • Akwadar 14.05.2021
    pansowa po co rozbijać sobie głowę, ominąć i poczekać, aż sam się rozsypie w pył
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar Sypie to na razie klonami i tępym dogmatyzmem.
  • Akwadar 14.05.2021
    pansowa i kogo to obchodzi tak naprawdę...
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar Jego. Tym żyje.
  • Akwadar 14.05.2021
    pansowa i niech mu tam. Jeden wariat więcej nie robi różnicy. Kto o nim pamięta poza tym portalem.
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar O istnieniu wszy też się nie pamięta dopóki ich nie masz.
  • Akwadar 14.05.2021
    pansowa to nie są problemy, którymi należy się przejmować. Łatwo się pozbyć wszy i łatwo trzymać na dystans wariata.
  • Wrotycz 14.05.2021
    Dziękuję Panom za odzew, ten pozytywny i negatywny też :)
    Zdecydowanie wybieram poprawność, która nie jest wolna od błędów, oczywiście.
    Pozdrawiam i się odmeldowuję.
  • pansowa 14.05.2021
    Akwadar To spróbuj tego się pozbyć, albo trzymać z daleka :)
  • pansowa 14.05.2021
    Wrotycz Wrotek, Twój wysiłek to (jak mawiał Zorba) piękna katastrofa.
    Komu Ty tłumaczysz oczywiste oczywistości? :)
  • Andi Perry 15.05.2021
    Ciekawe , ciekawe. Mnie sie te dwa stowarzyszenia sedziowskie non stop myla. Iustitia to ta obra czy to ta zla. A ktora to ta zla ?
  • Andi Perry 15.05.2021
    pansowa Wrotycz to dobry środek na wszy :) Taka roślina.
  • pansowa 15.05.2021
    Andi Perry Za to ją właśnie cenię.
    Niezwykle trafnie punktuje tutaj wszy,
  • Andi Perry 15.05.2021
    pansowa No tylko nieładnie przyrównywać ludzi do wszy. Tak robili naziści i nie tylko oni.
  • pansowa 15.05.2021
    Andi Perry Nie oczekuję od ciebie świadectwa poprawności.
  • Andi Perry 15.05.2021
    pansowa Rozumiem. Więc Ci go nie dostarczę.
  • pansowa 15.05.2021
    Andi Perry Nie podbijaj już tej prowokacji.
  • Andi Perry 15.05.2021
    pansowa Tak używacie tego słowa. Prowokacja, prowokacja. Przypomina mi się serial Alternatywy 4. https://www.youtube.com/watch?v=QQL3i4OZEVw
  • Marian 15.05.2021
    Cholernie smutne, ale prawdziwe.
    "że sędzia jest człowiekiem mądrym i twój wyrok jest sprawiedliwy" -> zmieniłbym na: "że sędzia jest człowiekiem mądrym i jego wyrok jest sprawiedliwy".
  • Andi Perry 15.05.2021
    To pewnie napisałem na zasadzie logiki związku frazeologicznego - "dostać wyrok" . Czyli wyrok jest tego, który go otrzymał. A także tego, że wyrok wydaje sędzia. I już go nie ma bo go "przekazał" podsądnemu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania