Jak?

mgłą.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Iza Luis 23.05.2021
    Przypadło do gustu.
  • Wrotycz 23.05.2021
    Mamy coś wspólnego :)
    Dzięki.
  • Piotrek P. 1988 23.05.2021
    Moim zdaniem bardzo ciekawe, 5, pozdrawiam :-)
  • Wrotycz 23.05.2021
    Dziękuję, Piotrek, i też pozdrawiam.
    :)
  • kigja 23.05.2021
    Jak jest? Jest dobrze.
  • Wrotycz 24.05.2021
    :) Optymizm zawsze w cenie, szczególnie dotyczący wieczności.
    Dzięki, Kigja.
  • Narrator 24.05.2021
    Idealistyczne, abstrakcyjne, wiele skrajności, mocnych określeń, np. „Samowystarczalność jej samotności”, „doskonałości bez granic” — to się w pale nie mieści. Jak jest tego nigdy się nie dowiemy, bo to oznaczałoby koniec gry. A my stworzeni do grania na nerwach, pisania również. Pozdrawiam :)
  • Wrotycz 24.05.2021
    W mojej się mieści :)
    Dzięki fizykom i paru innym naukom również, będziemy na ten temat wiedzieć nieco więcej, ale nigdy nie zgłębimy wszystkiego. Racja. Dzięki za komentarz, Narratorze prozaicznego życia :)
  • JamCi 24.05.2021
    Nic jej nie grozi, ale i nic nie zachwyci, nic nie rozwinie. Czy nie umiera z nudów w swej doskonałości?
    Ciekawe myśli. Ciekawe pytania.
  • Wrotycz 24.05.2021
    Dziękuję, JamCi. Podejmowanie prób zrozumienia Wieczności trwa od wieków. Wnioski?
    Gdybania, ale i logika.
    Pozdrawiam :)
  • piliery 24.05.2021
    Różnice powołują do istnienia mury- są najważniejsze? Nie. Mury nie powstają wskutek różnic. One powstają w wyniku niezrozumienia więc najważniejsze być nie mogą. Najważniejsza jest jest Myśl, która rozbija różnice.
  • Wrotycz 25.05.2021
    A chciałbyś być nieodróżnialną częścią całości? :)
    Murem jest np. nasza skóra, a pod nią to co wspólne, ale przede wszystkim różne: inna pula genów, stąd m.in. nasza indywidualność.
    Fizycy twierdzą, że na początku, zaraz po Wielkim Wybuchu rzeczywistośc była idealnie jednorodna, symetryczna. Aby coś w niej się wyodrębniło (np. gwiazdy), pierwotne cząstki musiały zacząć się różnić od siebie.
    Różnice są potrzebne, byle nie prowokowały do wzajemnej likwidacji.
  • D.E.M.O.N 27.05.2021
    "dwie zwalczające się Wieczności" - ciekawa koncepcja, wyobraziłem sobie 2 nieustępliwe Boginie :D
  • Wrotycz 29.05.2021
    Niemożliwa koncepcja. Wyobrażasz sobie dwie roztyte aż do nieskończoności Boginie? :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania