Jak można Cię Kochać

Mamy, to co chcieliśmy zawód miłosny po wymarzonej nocy jednej, drugiej, po setki słów które pisałeś po prawdziwą miłość, nienawiść i rozczarowanie napisałam, żebyś mi konkretnie napisał co jest.

Wiesz, że nie jestem nachalna olewałam to ale kilka dni temu coś się dowiedziałam.... i teraz jestem z tym sama a nagle ty nie odpisujesz a ja nie wiem co robić bo swojemu mężowi tego nie wmówię bo z nim nie sypiałam . Napisałam ci czy się domyślisz twoja sprawa ale chcę wiedzieć na czym stoję.

Powiedz, czy to wszystko to była bajka czy to była bajka pełna kłamstw i słów nieznaczących za wiele. Prawię nic. Wszystko, żeby zaciągnąć mnie do łóżka.

Zaciągnąłeś i co teraz ja patrzę w tel i z każdym powiadomieniem myślę, że to ty piszesz do mnie po czym dowiaduję się ,że to nie ty zostaje smutek i śmiech pod nosem ze swojej naiwności

My nie powinniśmy być nas powinien świat pominąć.

Znów kłamałeś, że jesteś ogarnięty. Jak można Cię kochać?

TY cały czas kłamiesz zdradziłeś mnie później zdradziłeś ją w małżeństwie będąc a teraz znów okłamujesz mnie. Ja już na to nie mam siły nikt mądry by tego nie wytrzymał tak jak M i P zrywali schodzili się a teraz są szczęśliwi ale my rozwalamy dwie rodziny i już nigdy nie będziemy szczęśliwi.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Poncki dwa lata temu
    Ja tam nie jestem terapeutą od złamanych serc ale jako facet mogę Ci powiedzieć, że ta jego niechęć może sie brać stąd, że mówisz do niego z małej litery i bez przecinka w kilku zdaniach ale jednym zdaniem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania