...

...

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (273)

  • Patriota 25.08.2021
    Zasieki, broń maszynowa, czołgi. I niech próbują.
  • Patriota 25.08.2021
    I tych błaznów z tzw. opozycji do pierdli.
  • kigja 25.08.2021
    Niech ich Putin przytuli do siebie.
  • Grain 25.08.2021
    Kuźwa
    1. Ci ludzie nie mogli się dostać ot tak, bez zezwolenia i dokumentów do białoruskiej strefy nadgranicznej i zorganizować tam sobie piknik. Białoruskie służby skutecznie rozpędzały kilkusettysięczne tłumy po wyborach.
    2. Wg ratyfikowanych także przez Białoruś umów ci ludzie powinni otrzymać pomoc na miejscu, od władz Białorusi.
    3.. Ponieważ upada narracja uchodźców, imigrantów / oświadczenie UE/ to opozycja i sympatyzujący z nią autor skupia się na dyskredytowaniu działań naszych władz i służb.
    4. Weźcie się dzbany i patafiany walnijcie w pustostany i zacznijcie myśleć bez podszeptów TVN-u.
    5. Dla jasności zamieńcie ***** ***, na jebać Polskę i Polaków.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    A skąd u Pana takie wrażenie o moich preferencjach wyborczych:) ? Nie, nie sympatyzuję z opozycją.
  • Grain 25.08.2021
    Wiem, teraz oficjalnie to już zaczyna obciachem. Lepiej nie sympatyzować z żadnymi. Ale to wychodzi, z tego co między wierszami.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Trudno się dyskutuje z czyimiś wyobrażeniami. A przynosi to cel odwrotny. Dla mnie nawet nie ma problemu, że jest Pan zwolennikiem PiS. Ważne, żeby nie gardzić drugim człowiekiem.
  • madmike 25.08.2021
    Ale żeby nie można dać im z Polskiej strony jedzenia? W jakiej encyklice dżejpitu jest to napisane, bo narodowcy z pisu się do niego odnoszą.
  • Patriota 25.08.2021
    Przecież biorą grubą kasę od Łukaszenki, żeby tam siedzieli, więc stać ich, żeby kupić sobie żarcie w najbliższej knajpie.
  • madmike 25.08.2021
    Patriota Wierzysz w to? Jak zaczną umierać, to my będziemy za to odpowiedzialni.
  • Patriota 25.08.2021
    Kto ci powiedział, że są chorzy? Scerba z Jońskim? Badali ich? Poza tym są po białoruskiej stronie granicy. Tam nie ma przejścia. Jak ktoś chory niech idzie do lekarza, a nie siedzi jak głupek w puszczy.
  • Grain 25.08.2021
    madmike i za głodne dzieci z Sudanu. Ale Łukaszenka i gangsterka od przemytu ludzi już nie. Tylko Kimy z Korei wymagają takiej samokrytyki własnej podłości.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Można dać im jedzenie. Kto powiedział, że nie można. Tylko trzeba mieć zezwolenie na przekroczenie granicy. Cała ciężarówka z rzeczami czeka na zezwolenie.
  • madmike 25.08.2021
    Patriota Ja głosowałem na Włodka Czarzastego, więc mi blisko do ww. polityków :)
  • Patriota 25.08.2021
    madmike to widać, że ci blisko. W każdym razie powinieneś się wstydzić/
  • Grain 25.08.2021
    Z białoruskiej bliżej.
  • madmike 25.08.2021
    Tak, Białoruś słynie z dobrego serca, uznawania wyników wyborów i w ogóle jest git. Ktoś musi pomyśleć - to są ludzie głodni, chorzy itd. i należy im pomóc (z polskiej strony), bo Białorusini i tak tego nie zrobią
  • Abbie Faria 25.08.2021
    madmike To jest specjalna zagrywka Pana Łukaszenki. Nasz rząd dążył do obalenia prezydenta Łukaszenki, więc on broni się swoją akcją dostarczania nam nielegalnych uchodźców.
  • Grain 25.08.2021
    Abbie Faria ,,nasz rząd" - tutaj wychodzą prawdziwe przesłanki napisania tego gniota. Dla Zachodu Łukaszenka jest bardziej przewidywalny niż ktoś. kto mógłby wygrać za przyzwoleniem Putina.
    I to większość społeczności międzynarodowej /a nie tylko Polska/ nałożyła sankcje na reżim Łukaszenki, który ze względu na najbliższe sąsiedztwo Polski, Litwy /o której zapominasz/ odgrywa się na Zachodzie wg wytycznych Putina.
  • madmike 25.08.2021
    Abbie Faria Ale to są ludzie, którzy są chorzy i głodni. Pieprzę politykę, po prostu, należy im pomóc
  • Abbie Faria 25.08.2021
    madmike Tak, należy im pomóc, ale w ramach jurysdykcji. Tak jak uśmiercono Lamberta we Francji i Polaka w Anglii ( nie podano nazwiska) w imię prawa ( odłączono od podawania wody i jedzenia co nie jest uporczywą terapią) , i w imię prawa nie wolno było ich uratować od morderstwa dokonanego przez sądy tych krajów.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Dlaczego gniota. Jest problem, a tekst jest bardzo prorządowy. Żołnierze i Straż Graniczna robią bardzo dobrą robotę ratując tyłki lewakom stylu Charli hebdo i LGBT . A może powinniśmy zostać opanowani przez Talibów i lewacy i LGBT pierwsi dostaliby kulkę od islamistów... hmmm.
    W Polsce jest wielu pożytecznych idiotów, co nie zmienia faktu, że jest problem na granicy.
  • madmike 25.08.2021
    Abbie Faria OK, ale za rządów narodowych socjalistów żadnej jurysdykcji nie będzie. Opozycja im nie pomoże, bo żołnierze wykonują rozkazy.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    madmike Myślę, że lewacy i lewica sama ukręci sobie szubienicę na głowę. Naściągają imigrantów- radykałów, którzy zaczna im robić krwawą łażnię. Lewica - politycy uciekną za granicę, a biedni pożyteczni idioci będą wieszani za grzechy homoseksualizmu. Może tak ma być?
  • madmike 25.08.2021
    Abbie Faria nie wiem jak będzie, ale z ciekawością obserwuję sytuację
  • Abbie Faria 25.08.2021
    madmike No w redakcji Charli Hebdo było tragicznie . To ludzie wierzący w wolność słowa. I kto był winny? Pewnie katolicy:)
  • madmike 25.08.2021
    Nie. W tym przypadku jednak nie katolicy
  • Abbie Faria 25.08.2021
    madmike Problem muzułmanów i ataków terrorystycznych "rozwiążą" Niemcy. Wybudują obozy śmierci i krematoria i będą ich gazować. Dojdzie do tego. Jestem tego pewien. A świat będzie udawał że nie widzi. JEst nawet nagranie byłęgo polityka AfD, że dopuszcza mordowanie imigrantów jako rozwiązanie. JAk zabito niemieckiego polityka w jego domu ( na tarasie)Waltera Luebckego który był za imigracją, kanclerz Merkel przez miesiąc się trzęsła ze strachu na oficjalnych spotkaniach ( przyczyny podano zdrowotne).
  • madmike 25.08.2021
    Abbie Faria Również, jak Garść, nie chce mi się tu pisać. Wierzę, że Chrystus osądzi kiedyś tych fałszywych katolików, jak za życia zrobił z żydami
  • Szpilka 25.08.2021
    Abbie Faria

    A wiesz, co powiedział Luebcke? Jeśli się Niemcom nie podoba polityka migracyjna, to mogą się wynosić z własnego kraju. A nie podoba się z wiadomych powodów, Ty byś chciał, żeby nas islam zalał?
    Poza tym nie czytaj szmatławców, tylko publikacje Henryka Brodera na przykład, AfD to jedyna partia, która ma odwagę skrytykować działania Merkel, która jest nieudolna i zwyczajnie głupia, co można zauważyć po akcji Niemiec w Afganistanie - totalne dyletanctwo!
    Merkel zamiast podjąć jakieś rzeczowe kroki, poszła SE na premierę filmu, inna kretynescu placki wypiekała w zbożnym celu - dla powodzian, zaś von der Leyen pojechała SE odwiedzić własne koniki.

    To Muppet Show jest, a nie odpowiedzialna praca rządu.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Szpilka Brodera nie znałem. Myślę, że ludzie mają prawo oczekiwać we własnym kraju spokoju. Społeczność międzynarodowa powinna najechać na kraje - Syria, Jemen ,Afganistan i utworzyć tam rząd pod auspicjami ONZ, aby ludzie nie musieli uciekać przed wojną. Ale nie. Lepiej jak mocarstwa robią sobie wojny, bo trzeba opróżnić magazyny z bronią.
  • Abbie Faria: " Społeczność międzynarodowa powinna najechać na kraje - Syria, Jemen ,Afganistan i utworzyć tam rząd pod auspicjami ONZ". - Człowieku czy ty masz dobrze z głową?! Przecież tak robiono i mamy teraz rozpad tych państw i efekty! Czy imigranci i uchodźcy to dzieło takich mądrych jak ty!
  • Szpilka 25.08.2021
    Abbie Faria

    ONZ? Przecież to wydmuszka, jedynie USA może coś zrobić, ale dlaczego ma ponosić straty finansowe i straty w zasobach ludzkich, gdy inni mają w tyle? W gębach wszyscy mocni, w Afganistanie jakoś nie było widać tych mocaków.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Marek Adam Grabowski Podaj przykład człowieku, gdy ONZ najechał jakiś kraj? A kto rozpoczął arabską wiosnę? ONZ? Zaczęło się od Ehuda Baraka 2011 i potem poszło domino. Wszyscy jak te małe dzieci zaczęli się cieszyć, upadek Baszara - super, upadek Kadafiego super. Ale jak powstało państwo islamskie, mina im zrzedła. Dziś mamy to co mamy, a ONZ? W Syrii jedną stronę wspierało USA, a drugą Rosja.
    I Talibowie cierpliwi, poczekali aż USA się zmęczy i Biden wycofa swoje wojska.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    * Hosni Mubarak, nie Ehud Barak.
  • Grain 25.08.2021
    Abbie Faria a Wojna Koreańska nie była /oficjalnie/ pod auspicjami ONZ.
  • Patriota 25.08.2021
    Szpilka przecież nasza Kopacz odpowiedziała przed kamerami, że gdy jest zagrożenie zabiera dzieci, zamyka się w domu i chowa pod stołem. Dziwię się, że są jeszcze kretyni, którzy na tę partię głosują. A po gadce o tych dinozaurach i kamieniach, to chyba już nikt nie ma złudzeń, że to po to całe głupie jak ta Kopaczka. Wystarczyło posłuchać Kichawy - Błonkowskiej.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Grain Widzisz, nie wiedziałem. Fajny za to był M*A*S*H.
  • Grain 25.08.2021
    Abbie Faria M*A*S*H - ten nie filmowy, leczył urazy mechaniczne
  • Abbie Faria ONZ czy USA dla mnie jedne diabeł. Po prostu nie warto mieszać się w cudze państwa i tyle, bo wtedy z tych państw zostaje g... i potem mamy m.in fale uchodźców. A ty mi podaj gdzie ONZ spełniło umiało być siłą okupacyjną? Wiadomo, ze nigdzie.
  • Szpilka 25.08.2021
    Patriota

    Hihihihih, a coś słyszałam o tych dinozaurach, no zblamowała się kobita łokrutnie. Chyba każdemu zdarza się jakś wtopa, ale te dinozaury to przegięcie. Za to ze szczepionkami przeciw świńskiej grypie się wykazała - nie uległa progandzie, dzięki temu zaoszczędzono grubą kasę ? Po czasie wyszedł szwindel Drostena, szczepionka zupełnie niepotrzebna.
  • Abbie Faria w Syrii już jest prawie po wszystkim. Walki toczą się tylko przy granicach, a ty chcesz tam wchodzić z nowym wojskiem i zaczynać wojnę od nowa. Znakomity pomysł na potrzymanie emigracji z Syrii! Gratuluję!
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Marek Adam Grabowski
    Czyli jak gdzieś na świecie jest zło, mordowanie cywili, Tutsi - Hutu, to mamy patrzeć, aż się wybiją. Jednak ktoś powinien wkraczać, aby nie dochodziło do zbrodni. Może źle myślę...
  • Abbie Faria Jeśli żadna ze stron nasz nie prosi o pomoc, to nie mamy prawa nikogo najeżdżać Takie pomysły jak twoje zawsze tylko zwiększają rozlew krwi.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Marek Adam Grabowski
    Może masz rację. Po co ratować cały świat. Musimy przede wszystkim myśleć o sobie. ONZ powinien jednak być światowym policjantem, jeżeli Ameryka ma już dość.
  • Abbie Faria ONZ działa na zasadzie- jeśli jakiś rząd je zaprasza do przychodzi, żeby mu pomóc. Nie może podejmować próby zastąpienia rządu. Nikt nie ma prawa być światowym policjantem. To niemoralne, ale i bezproduktywne, tacy policjanci zawsze przegrywają, co pokazały niedawne wydarzenia.
  • Garść 25.08.2021
    32 koczujących przy lesie = zielone ludziki? Poziom tego paszkwilu, jak i komentarzy, osiągnął dno. Intelektualne i etyczne.
    Dziady jedne, was tam zaklinować pod karabinami.
    Żenua, niedorozwój, nie, totalny brak, człowieczeństwa wytatuowany czarnym kolorem, i brunatnym.
    Zwierzęca, ewolucyjna walka po 1000 lat chrześcijaństwa w Polsce.
    Jak można tak nisko upaść.
    Co was napędza.
    A zresztą, nie chcę wiedzieć.
  • Garść 25.08.2021
    Oczywiście: 1!
    Szkoda, że nie ma minusowych gwiazdek.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Od Ciebie dostaję, że jestem Pisowy, od Graina że opozycyjny. Weżcie się wszyscy odwalcie:)
  • Garść 25.08.2021
    Sobie, kuźwa pomóżcie w ucieczce od zwilokołacenia.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Garść To co proponujesz?
  • Garść 25.08.2021
    Śmierdzi tu, tchórze!
  • Garść 25.08.2021
    Żeby nikt wam w niczym nigdy nie pomógł, tego wam życzę, dziady!
  • Patriota 25.08.2021
    Garść ić im obcierać pupska jak takiś dobry???
  • Garść 25.08.2021
    Spierd...., dziadu!
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Garść Najlepiej wszystkich obrażać w koło i nie podać rozwiązania. Jak rozwiązać problem koczujących na granicy? Jak pomóc tym ludziom? Przed wojną Ameryka nie przyjęła Statku St. Louise z Żydami uciekającymi przed Hitlerem. Kiedy zostali zawróceni do Europy zginęli w większości w obozach śmierci, w gettach.
  • Garść 25.08.2021
    RPO posłuchaj, nie tylko tvppis.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Garść Można na drodze wyjątku ustanowić przejście graniczne w tym miejscu, i wpuścić tych ludzi. A tvppis to nie moja bajka. Za dużo nienawiści i propagandy, której nie powstydziłby się sam ... wiadomo kto.
  • Garść 25.08.2021
    Abbie Faria - mam głęboko w du... co ty ty i tobie podobni, czyli niedecyzyjne, tchórzliwe palanty myślą. Zawsze znajdziesz w historii przykład, jak nas źle potraktowano. Lub kogoś innego.
    No i co z tego, pomyśl!
    Koniec dyskusji.
    Aż wstyd tu się produkować.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Garść Nie pozwalam się obrażać. W internecie jesteś dobry. Ale dobro polega nie tylko na obrażaniu Patriotów, Grainów o zatwardziałych sercach, ale na mądrym DZIAŁANIU. Widzisz krzywdę ludzką. Więc pomóż tym ludziom - pojedź na granicę i przekaż im żywność. A w wyborach zagłosuj na ludzi, którzy dostrzegają krzywdę ludzką. Pozdrawiam.
  • Patriota 25.08.2021
    Garść lubisz pomagać cudzymi łapami widzę. Jedź do Łukaszenki i pomóż.
  • Grain 25.08.2021
    Abbie Faria twoja opinia o moim zatwardziałym sercu - jakiś ty chopie śmieszny, bo nie napćany, nawalony czy nacipany jak Garść. Piszesz pierdoły infantylki i oczekujesz jak i ten lewacki Nadmike, że odpalę wyciągniętego ze słomy T-34 i pojadę z kebamem na granicę.
    Nie pisz takih bzdetów /chyba że do szuflndii/, a jak już to nie oczekuj, że wszyscy przyklasną.

    I jest takie przysłowie, kto ma miękkie serce musi mieć twardą dupę.
  • Dość prymitywna publicystyką - minimalistyczna i tak napisana, że trudno stwierdzić co jest ironią, a co nie. A co powinno się zrobić? Umieścić w ośrodku dla migrantów. Tam nakarmić, umyć i (jeśli naprawdę nie spełniają warunków) deportować do ich domu (jeśli naprawdę są w Afganistanu to do bezpiecznego kraju ościennego, któremu możemy zapłacić). A potem podjąć jakieś kroki, żeby powtrzymać szaleństwa Łukaszenki. Tutaj moglibyśmy współpracować z rządem Iraku. Pozdrawiam bez oceny
  • Patriota 25.08.2021
    Jakieś? Jakie? Nie wpuszczać, przecież tej ćmy jest tysiące. Na wszystkich odcinkach granicy próbują przekraczać nielegały. To by się nie pomieścili w tych ośrodkach i by napadali na okoliczne chaty jak we Francji w Calais. Rząd Iraku taki sam mocny, jak rząd Afganistanu. Na papierze istniej i nie ma uznania na prowincji.
  • Abbie Faria 25.08.2021
    Dziękuję za opinię. To dość racjonalne podejście. Pozdrawiam.
  • Abbie Faria Dzięki! ?
  • Patriota: "(...)przecież tej ćmy jest tysiące".- Tam nie ma żadnych tysięcy, ani nawet setek.
  • Patriota:" Rząd Iraku taki sam mocny, jak rząd Afganistanu".- Rząd w Iraku wygrał wojnę z ISSI i sprawinie przeprowadził demokratyczne wybory.
  • Patriota twoje podejście jest nie tylko amoralne, ale i utylitarne. Jak nie podejmiemy żadnych działań to problem będzie narastał.
  • laura123 25.08.2021
    Marku, a Twoim zdaniem jakie powinniśmy podjąć działania?
  • Patriota 25.08.2021
    Marku, błagam, tylko podczas ostatniej doby odnotowano w różnych miejscach 126 prób naruszenia granicy. Często były to grupy wieloosobowe. Miesięcznie jest to kilka tysięcy.

    Weź i ich zaproś to taki ośrodek zapełnisz w dwa dni. A za miesiąc będziesz miał ich kilka tysięcy. A jak się dowiedzą, że można to wkrótce przybędą miliony.

    Proszę zapoznaj się z sytuacją. To nawet tvn24 podaje.

    https://tvn24.pl/polska/rzeczniczka-strazy-granicznej-doby-odnotowano-126-prob-31-osob-zatrzymanych-5268932
  • laura123 chyba wyjaśniłem powyżej.
  • Patriota To nadal nie są tysiące. Jeśli zostaną deportowani to nowi nie pojawią się. A co zrobiłbyś z tymi, którzy u nas już są?
  • Patriota 25.08.2021
    To co zrobił Orban, gotowe rozwiązanie już jest. Płot, zasieki, wojsko, karabiny. Proste. Inaczej zrobią u nas Bombaj. Chcesz tego? Przyjęcie uchodźców powołując się na jakieś względy humanitarne, to jak przyjęcie białych nachodźców (Kolumba i innych) przez Indian, że to niby przepowiadała ich wiara, że przypłyną biali bogowie. Dobrze wiesz, czym to się dla nich skończyło. Skończy się na ucinaniu łbów niewiernym. Oby to były głupie lewackie łby, jak najwięcej.
  • laura123 25.08.2021
    Obóz dla uchodźców? To chyba dużo tych obozów trzeba, bo tam nie tylko afganczycy koczują na granicy, ale też irakijczycy, somalijczycy. Nikt nie wie, jakie mają zamiary.
  • Patriota Orban jest wszechmogący i wszechwiedzący? I proszę cię Bogumile, polemizuj z tym co napisałem, ale nie z tym czego nie ma w moim komentarzu.
  • laura123 nie obozy tylko ośrodki, gdzie poczekali by do deportacji (raczej nie byliby ponad miesiąc). A te tłumy to i tak promil przy całej liczbie imigrantów których przyjęliśmy pod rządami PIS-u.
  • laura123 25.08.2021
    Marku, no właśnie, już przyjęliśmy... ale tutaj istnieje obawa ataków terrorystycznych. Unia już nie chce, bo wiedzą co się dzieje w tych krajach, które wcześniej przyjęły uchodźców. Są strefy, których nikt nie kontroluje, bo nikogo nie wpuszczają. To jest ogromne ryzyko.
  • Patriota 25.08.2021
    Czyli nie przekonuje cię argument Marku, że usiłowań przekraczania granicy jest kilka tysięcy miesięcznie? Widziałeś tłumy jakie szły przez Węgry. Gdyby nie zdecydowana reakcja Orbana tam byłyby już miliony. W tureckich obozach na możliwość emigracji czeka lekko licząc pięć milionów. Kto by te wnioski przerobił, sprawdził? Wyobrażasz sobie kto by pilnował tego towarzystwa, to żywił, opierał? Rozpełzłoby się to po całej Polsce i rabowało, napadało na ludzi, bo przecież oni mają swoje potrzeby.
  • laura123 ale wtedy rozważeniem jest deportacja, a nie zostawianie kogoś pod płotem.
  • Patriota widzę, że zupełnie nie odnosić się do tego co napisałem. Szkoda. A nie ma żadnych dowodów, że Orban zatrzymał emigrację (większość z niej nawet nie była na jego szlaku), po za tym po co porównywać rzeczy nieporównywalne.
  • laura123 25.08.2021
    Marku ale ponoć Putin z Łukaszenką specjalnie to robią.
  • laura123 25.08.2021
    Kurczę, boję się żeby z tego wszystkiego jakaś wojna nie wybuchła.
    Jak myślisz, Marku?
  • laura123 dlatego pisałem, że trzeba zrobić program wtrzymania nielegalnego przesyłu ludzi do Białorusi. Na razie tylko rząd Iraku poruszył problem. Pytanie czemu zachód w tym Polska milczą. Trzeba zwalczać przyczyny, a nie objawy.
  • laura123 oby nie. Chociaż nie wiem czy zawarzyłeś moje Kości Wielkie dzieją się (brew pozorom) nie dzisiaj, tylko w niedalekiej przyszłości. Raz dałem aluzji, że jesteśmy po wojnie że wschodem.
  • laura123 25.08.2021
    Marku, ale właśnie przeczytałam, że Białoruś specjalnie ściąga irakijczykow, nawet jakąś specjalną linię lotniczą stworzyl Łukaszenka.

    Nie strasz mnie Marku. Bo to wszystko bardzo możliwe.

    Wiedziałam, że te Kości Wielkie nie powstały tylko z Twojego poczucia humoru, czułam że coś przemycasz, ale bardziej do tego grajdolka brałam.
  • Patriota 25.08.2021
    Marku, jak wybudował granicę tłumy jeszcze parę tygodni napierały na druty, a jak nic nie eskórsły zniknęły. Jakich innych dowodów potrzebujesz?
  • Patriota 25.08.2021
    Zabudował granicę
  • laura123 Dokładnie! Rząd Iraku jest tym oburzony. Współpraca z Irakiem jest tutaj niezbędna.
  • Patriota Daj spokój większość uchodźców i migrantów była we Włoszech. Wystarczy spojrzeć na mapę Europu (a właśnie to robię, bo mam ją na biurku) żeby zobaczyć, że z Włoch na zachód nie idzie się przez Węgry.
  • Patriota 25.08.2021
    Marku, to był tzw. Szlak bałkański. Nie piszemy o Italii, ale o Orbanie. On dzicz zastopował, a co robią Włochy to inna bajka.
  • Patriota Jak zwykle uciekasz od całości problemu i skupiasz się na jednym wyrywku! Większość w ogóle nie szła przez Węgry, więc płot Orbana gówno ją obchodził. Orban tylko to zrobił, że trochę więcej poszło do Austrii. Też mi sukces!
  • Patriota 25.08.2021
    Marku, swój kraj obronił, a inni samobójcy mnie nie interesują. I o to chodzi.
  • Patriota swego nie musiał bronić, gdyż nikt nie chciał się u niego zatrzymywać. Był tylko niewielkim punktem w trasie do Niemiec, ale histerię potrafił zrobić. Natomiast mi chodziło o to, że nie potrzymał migracji do Europy, co najwyżej minimalnie ją zmniejszył i spowolnił.
  • Patriota 25.08.2021
    Dzięki, szkoda Marku, że nie widziałeś jak ta dzicz wchodziła do węgierskich domów, jak po swoje, rabowali, terroryzowała rodziny. Inaczej byś dziadują pisał, nie teoretyzował zza biurka, gdyby strach zajrzał ci do oczu, jak wielu Węgrom w tamtym czasie.
  • Patriota 25.08.2021
    Err dzisiaj pisał.
  • Patriota 25.08.2021
    Marku, ty tak rzeczywiście myślisz, że byle dzicz, może stratować naszą ojczyznę, bo tak sobie wymyślił Putin? Naprawdę naszą Polskę tak nisko cenisz? Nie masz szacunku dla własnego kraju, jak paru tych gówniarzy z pitolenia?
  • Patriota Litości! Odnieś się do tego co napisałem! Nie wmawiaj mi nie moich poglądów!
  • Patriota Co mnie obchodzą jakieś pojedyncze przypadki! Ci ludzie chcieli tylko dojść do Niemiec, i tak doszli tylko, że przez Austrie. Cel została przez nich osiągnięty i tyle! .
  • Garść 26.08.2021
    Marek Adam Grabowski - tak gada tvpis, zrozum i odpuść elementarny brak umiejętności prowadzenia dyskursu. Oczadziała propagandą głowa nie wyjdzie poza schemat.
  • pansowa 26.08.2021
    Garść Kurwa, głupia butelka wody, badanie lekarza i trochę jedzenia dla garstki osób urosło niektórym do rangi konfliktu międzynarodowego i zagrożenia bezpieczeństwa kraju.
    Ależ trzeba mieć nasrane do gara i być oszołomskim miłośnikiem faszyzmu (ci też zabraniali podawać wody kolumnom jeńców, czy więźniów), aby wypisywać takie pierdolety.
    Jak widać humanitaryzmu i zwyczajnych ludzkich odruchów nie da się nauczyć.
  • Garść 26.08.2021
    Nie da, w punkt diagnoza. Z takich to idealny materiał na kolaborantów, tchórze zawsze popierają silniejszego, by mieć dla siebie korzyść. Honor, wrażliwość to dla nich pojęcia puste. Ewentualnie frazesy do umieszczenia w patriotycznych wierszykach.
  • Patriota 26.08.2021
    Marku, a niech se idą nawet i przez Paryż, czy Rzym. Orban pokazał bandzie bisurmanów, kto rządzi w jego państwie i że bez zgody suwerena nikt nie będzie tratował bezkarnie i bez pozwolenia ziemi Madziarów. I to jest piękne, że jeszcze w Europie. Tamte państwa są już politycznymi i moralnymi trupami, państwa zmurszałe i upadłe.
  • Patriota, ale nie mów, że kogoś powtrzymał skoro, nie potrzymał nikogo. I w ogóle to szkoda o tym gadać, skoro sytuacja jest inna.
  • Patriota 26.08.2021
    Marku, pewnie nie widziałeś tłumów rozeźlonych na wzniesione ogrodzenie. Tam jeszcze kilkanaście dni trwały utarczki z imigrantami. Była nawet nasza policja w to zaangażowana. Bo ogrodzenie bez ochrony zostałoby szybko rozwalone. No więc te rozwścieczone tłumy później znikły. Czyli powstrzymał. Nikt już nie napadał na węgierskie domy, nie niszczył węgierskiej infrastruktury. Poza tym część tych napastników powróciła do obozów w Grecji.
  • Patriota żyjesz w świecie marzeń. Wystarczy spojrzeć na mapę, żeby zobaczyć iż z Grecji do Niemiec przez Węgry do droga okrężna. Jeśli chciał wszystkich skierować do Austrii to wystarczyłyby postawić drogowskazy i tyle. Po za tym ten płot powstał kiedy kryzys był już punkcie kulminacyjnym, więc było po ptakach. No, ale megaloman ma teraz, że on uratował Europę. Ciekawe kiedy powie, że on zatrzymał emigrację z Meksyku do USA? A może jeszcze doda że przegonił UFO?
  • Patriota 26.08.2021
    Marku, od początku piszę, że uratował własny kraj. G. mnie obchodzi Europa. A Niemcy niech zatoną, byle szybciej powstał tam kalifat i wziął głupich Szwabków w ryzy. Zasłużyli na to jak mało kto. A druga w kolejności Francja.

    Nie wiem, czy droga okrężna, w każdym razie inne mieli zablokowane, pamiętam Macedonia postawiła uzbrojonych po zęby strażników. Właśnie dlatego, że okrężna początkowo Węgrzy i Orban byli zaskoczeni. Ale to trwało krótko i reakcja była natychmiastowa. Więcej śniadych bandziorów maszerujących po darmowe zasiłki się nie przedarło i zrezygnowali z tego szlaku.
  • Patriota Po pierwsze pisałeś, że masowo powtrzymał emigrację. Po drugie nic nie musiał ratować, gdyż tam żadnych chętny do imigracji nie było. Po prostu wiedział, jak na całym kryzysie zrobić dobry pijar i tyle. Ale mówmy lepiej o tym co Polska może zrobić bo zakończyć kryzys. 1. Deportowanie (oczywiście w humanitarny sposób) przybyszy do Iraku. 2. Podjęcie działań przeciw nielegalnemu przemytowi ludzi. Minister spraw zagranicznych Litwy już udał się w tej sprawie do Iraku. Nie rozumiem na co my czekamy.
  • Patriota 26.08.2021
    To samo co Orban, całkowita blokada, mur, zasieki pod napięciem, karabiny, ogłuszacze, Łukaszenko zaprosił tę dzicz, więc niech się z nią baruje.
    Nachodźcy zawsze mogą złożyć legalnie papiery o azyl na punkcie granicznym, jeśli zamierzają wjechać i czekać na rozpatrzenie we własnym kraju, względnie na Białorusi. A proceduralnie podlegają pod pomoc społeczną Łukaszenki, jeśli nie dojadają, muszą się zwrócić do tamtejszych urzędów. Względnie wystąpić o pobyt na Białorusi. Jest się nad czym zastanawiać.
  • Patriota Sam płot nic nie da. Wystarczy, że Łukaszneko przeżuci ich na granice z Ukrainą, a z stamtąd przejdą bez problemu (granica jest otwarta na oścież). Jeśli po drodze kupią sobie obywatelsko Ukraińskie (a jest to możliwe) to będziemy musieli wypłacić im emerytury. Już i tak jest przemyt Azjatów z Ukrainy. Tylko, że rząd nic z tym nie robi.
  • Plot żeby zadział musiał by być również po stronie Ukraińskiej, a nie słyszałem, żeby go budowali.
  • Patriota 26.08.2021
    Marku, na Litwie dawno rozwiązano już ten problem, tam problem znikł. Zero nachodźców, bo granicy nie da się przeskoczyć. Więc przykład jest. I Litwa ma znacznie trudniejszą i dłuższą granicę, a już sobie poradzili.
  • Patriota 26.08.2021
    Przecież to nie Ukraina organizuje przyloty z krajów Azji, tylko Łukaszenko. A oni nachodźców od Łukaszenki też nie przyjmują.
  • Patriota Powyżej podałem ci różnice. A Litwa jakoś rozmawia z rządem Iraku, a walce z przemytem ludzi, więc problem widzi.
  • Patriota Niby jak storo oni płotu nie zamierzają postawić?
  • Patriota 26.08.2021
    Płot powstrzymał nielegalną imigrację na Litwie do zera.
  • Patriota Ale tłumaczyłem ci czemu u nas nie! I czemu unikasz tematu zwalczania przemytu? Litwa przeciwieństwie do nas podjęła kroki więc się na nią nie powołuj.
  • Patriota 26.08.2021
    Marku, to jak ci Litwa wadzi, weź przykład z Izraela. Mur skutecznie odgrodził go od Palestyńczyków. Teraz mogą wysyłać co najwyżej tekturowe rakiety.
  • Patriota Izrael parę miesięcy temu dostał po dupie (od tej tektury) więc niech mnie nie poucza! A w ogóle to jaki ma sens porównywanie sytuacji nieporównywalnych?
  • Patriota Mur też stworzyła Arabia Saudyjska; i co z tego? Na Saudów też się będziesz powoływał?
  • Patriota Zostańmy jednak przy Litwie. Ich minister pojechał do Iraku negocjować walkę z przemytem ludzi. Zrobił dobrze czy źle? Proszę o prostą odpowiedz.
  • Patriota 27.08.2021
    Marku a co obi negocjowali? Wysokość płotu?
  • Patriota proszę rozmawiajmy poważnie. Minister spraw zagranicznych Litwy pojechał rozmawiać jak Litwa może pomóc Irakowi w zatrzymaniu nielegalnego exodusu z tego kraju.
  • Patriota 27.08.2021
    Marku i na czym stanęło?
  • Patriota dokładnych wyników rozmów nie znam, być może ich nie ujawniono publicznie. To dopiero początek współpracy (sprawa z przed kilku dni). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  • Grain 25.08.2021
    I mamy kolejny przykład na to jak działania Putina, no bo czyje/, powodują, że skaczemy sobie do gardeł, jak zagrania potrafi rozegrać nas przeciw sobie. I przy tym ocenia swoje szanse na przyszłość.
  • Patriota 25.08.2021
    Głupie lewactwo zawsze jest antypolskie, a to tylko pretekst żeby bredzić o pomocy. Ale polskiej biedocie jakoś nieskorzy do pomocy.
  • SwanSong 25.08.2021
    Patriota
    To prawaki są antypolskie, zresztą nie od dziś.
  • Grain 26.08.2021
    Po niektórych komentarzach straciłem wiarę w ludzki rozum. I mam taki wniosek, że czeka nas jeszcze tyle okazji, że takie postacie jak autor, nadmike, Garść będą mogły bardziej poczuć się, niż udowodnić, że są nowoczesnym humanistami i pobyć jeszcze lepszymi ludźmi , nie tracąc na to grosza i nie biorąc profitów.
  • Garść 26.08.2021
    Ty już niczym nie udowodnisz swojego człowieczeństwa, jak i tobie podobni w kwestii koczujących między polsko-białoruskimi szpalerami. Humanizm rzecz wtórna (w sensie prądu umysłowego) wobec najprostszej reakcji na cierpienie. Ona jest miarą, ta pozbawiona spekulacji, dyplomacji, rachunku zysków i strat.
    JPII, ks. Kolbe, rotmistrz Pilecki w grobie się przewracają, jak i inni polscy Patrioci, husaria, powstańcy, dzielni żołnierze wobec tej waszej i rządu postawy.

    Anders przechodził z uzbrojonym wojskiem i 40 tys. dzieci przez dzisiejszy Afganistan, Iran, Liban, Irak.
    Polskie dzieci - sieroty zostały przyjęte nawet przez RPA. Dane by mi było uczestniczyć w spotkaniu z Panią, która w Bejrucie, jako pięcioletnia dziewczynka znalazła serdeczną opiekę. Za darmo.

    Mamy już w kraju dziesiątki tysięcy emigrantów z Dalekiego i Bliskiego Wschodu.
    Rozejrzyjcie się. Obok mnie stoją opuszczone przez wojskowych bloki, gdzie mieszkają Czeczeni. Dzieciaki chodzą do polskiej szkoły, rodzice najczęściej zakładają small biznesy. Płacą podatki m.in. i na wasze emerytury, dokładają się do budżetu.

    Nie uda się zbudować szczelnych murów.
    Zachód musi zapłacić za rasistowskie bogactwo.
    Kwestia dotąd nie rozwiązana: W jaki sposób?

    Tchórzostwo zawsze się mści na tchórzach.
  • laura123 26.08.2021
    Freya, ale obawy ma również Unia. Jak to wytlumaczysz?
  • Garść Ach te wzruszające przykłady jak to "Mam sąsiadów muzułmanów i są mili". Na razie, bo jest ich mało. Będzie więcej - poczują się pewnie i zaczną od napominania połączonego z pluciem dziewczynek, żeby szmatami głowy owijały jak to w Białymstoku miało miejsce, a skończy się na eksodusie Polaków do spokojniejszych dzielnic.
    Przykład z życia wzięty: do mojego stoiska z warkoczykami podeszła para z Niemiec, on Arab, ona Polka, ich córka zażyczyła sobie dziesięć warkoczyków. Matka przeciwna, ojciec pozwala. Siada na dodatkowym krzesełku obok córki, a partnerkę wysyła po zimny napój dla siebie i córki. Gdy kobieta wraca, ten nie wstaje, żeby sobie usiadła, następnie wypija prawie cały napój, jej daje pozostały łyk. Dobre ma serce, nie można powiedzieć. Każe jej iść po lody. Dwa. Że ma dobre serce, to oddaje jej kubeczek z niezjedzoną łyżeczką loda. Córka komunikuje, że potem chce iść na karuzelę. Matka mówi, że jest już późno.Ojciec mówi, że pójdą.On poczeka na ławce, bo mu się w głowie zakręci. Matka, że jej też. W odpowiedzi słyszy, że to jej problem. Dżamila chce na karuzelę i pójdzie na karuzelę! Zrozumiała?!
    Dlaczego o tym piszę. Podczas rozmowy z kobietą po polsku dowiedziałam się, że rodzina partnera od trzech pokoleń mieszka w Niemczech. To przecież kilkadziesiąt lat. I nie nabyli europejskiej kultury, bo nie chcą. Tworzą swoje państwo w państwie. Każdy, kto był za granicą widział to.
    Nie inaczej będzie w Polsce, gdy będzie ich więcej.
    Raz tylko udało się państwo, w którym mieszkali ludzie różnych narodowości, wyznań i kultur. Związek Radziecki. Jak wygląda teraz tworzenie tygli kulturowych - widać.
  • Garść 26.08.2021
    Nadleśniczy Nuncescu, dzisiaj zasadniczą różnicą na Ziemi jest poziom życia, stąd migracje.
    Dorabianie się na Zachodzie skutecznie temperuje agresywne postawy większości, więc nie pitol o warkoczykach. Nikt nie zmusza Polek i nie będzie do małżeństw, gdzie mężczyzna decyduje o wszystkim.

    :D Nie jesteś zdziwiony, że opowijscy antyfeminiści bronią się przed patriarchalną strukturą społeczną uchodźców? Przecież takie podporządkowanie sobie partnerek to dla nich czysty raj.
    Pokażą im jak skuteczniej radzić sobie z wyzwolonymi babskami. A poza tym na wolne, silne, grube karki ileż Arabek słodkich i uległych czeka... nie rozumiem braku logiki..
    Dla normalnych facetów wspaniałych Polek nie zabraknie. Same plusy.
  • Grain 26.08.2021
    Garść Już dziesięć lat temu Białoruś pracowała nad operacją ŚLUZA - która właśnie jest realizowana na granicy, z obrazkami posłów niosących namiot z szalem tropików, potem pojawiły się kozy (p)osłanki - w tym jedna na żółto do obsrania przez muchy. Wszystkich przebił poseł Franciszek, zapierdalający po poślej łące jak Benny Hill. Podobno, kiedy pada pozoranci wracają do pobliskiego kompleksu koszar, przeczekać deszcz.
    A brandzlowanie się dobrocią lub jej brakiem jest żałosne. Pojedź tam, od polskiej lub drugiej strony nakarm, napój, weź pod swój pustostan pokaż ,że masz jaja, zostań przykładem, męczennikiem. Wobec tego o piszesz, chyba nie oczekuję zbyt wiele.
  • Garść 26.08.2021
    Jezu i co z tego?! Ważniejszy projekt Łukaszenki od udzielenia elementarnej pomocy 32 LUDZIOM?
    Pewnie że pomogę, tak jak w nauce języka polskiego moim Czeczenom. Od paru lat, kiedy pracują, za punkt honoru mają, by płacić za każdą godzinę.
    Ja się dziwię, że jeszcze wraz z Laurą, i tym pożal się Boże Patriotą, nie wspomagacie czynnie naszej Straży granicznej i wojska. Jakaś pomoc na psiej wachcie byłaby świadectwem zaangażowania w obronę Najjaśniejszej. Co ten rząd ma za wyborców, gardłują ino w internetach.
    Nie zapomnij w konfesjonale o grzechu popierania niegodziwości wspomnieć, ja mam czyste sumienie wobec tych ludzi zaklinowanych na granicy.
  • Grain 26.08.2021
    Garść a ja przepłakane kawą
    A jak tam z Polakami zaklinowanymi przez rządy PO z dala od rozbijanych rodzin, też ich broniłeś.
  • Garść 26.08.2021
    Że co? O czym ty radośnie pitolisz?
  • Narrator 26.08.2021
    „Można dać im jedzenie.”

    A co dalej? Przyjmiesz uchodźcę pod własny dach? Będziesz go uczyć polskiego? Znajdziesz mu pracę? Dorzucisz się do budowy meczetu, gdzie będzie mógł się modlić?

    W ogóle, czy zdajesz sobie sprawę czym jest imigracja? Ile lat spędziłeś za granicą? Czy wiesz jak to jest, gdy twoje własne dzieci nie chcą z tobą rozmawiać w ojczystym języku?

    Emigracja to choroba, wielokulturowość to mit. Drzew się nie przesadza. W Niemczech żyje już kilka pokoleń Turków, którzy wciąż nie potrafią, bądź nie chcą się zintegrować. Niby Niemcy, lecz gdy drużyna Niemiec gra w piłkę nożną z Turcją, wtedy wyciągają turecką flagę. Piąta kolumna.

    Pod przywództwem USA, NATO rozpętało konflikty w kilkunastu miejscach na świecie. Polacy też dali plamę, jak za Napoleona w Hiszpanii i na Santo Domingo. Teraz zbieramy żniwo własnej pracy. Efekty 'nation building' idą ku nam niczym szarańcza.

    Pisz o tym jeszcze. Na pewno przeczytają to w ONZ i zaraz uchwalą rezolucję.
  • laura123 26.08.2021
    Narratorze, tym lewakom wcale nie chodzi o pomoc, tylko o to, że rządzi PIS. Jakby PIS był za tym, żeby pomagać i przyjmować, to oni darli by ryje, że co ten rząd robi, już w Niemczech i innych krajach, niegdyś otwartych dla uchodźców, robią typową oborę. Toż ci ludzie ani pracować nie chcą, ani nie potrafią. Tam tylko wojny i do tego są przyzwyczajeni. Zniszczyli swoje kraje, popatrzeć na to dziadostwo, które jest u nich, to tragedia. To samo w tych strefach zamkniętych, gdzie nikogo nie wpuszczają.

    Dlatego nie ma co patrzeć na wycie lewactwa. To tylko pod publiczkę i przeciwko PIS-owi.
  • Abbie Faria 26.08.2021
    laura123 Ja bym trochę się odniósł do lewactwa. Myślę, że to polska i nie tylko polska przypadłość, że głównie staramy się zaistnieć przy konfliktowaniu się, nawet o słuszne i mądre sprawy. I tu nawet nie chodzi o PiS, tylko o daną grupę. Szczepienia - opozycja zamiast sama zachęcać do szczepień, głównie punktuje niepowodzenia (śmieszne zarzucanie rządowi pustych szpitali w styczniu - jak szybko się zapełniły w marcu i kwietniu, posłowie opozycji nie przeprosili, no bo po co). . Pałac Saski - zły bo zły. Pomnik smoleński zły ( abstrahuję od komisji smoleńskiej- która tyle obraduje, a raportu nie widać).
    Jak PiS ściągnął 1000 Afgańczyków przyjaznych Polsce, to opozycja nie pochwaliła tego, no bo po co. Trzeba krytykować.
    Ale obawiam się, że jak PiS przegra wybory, będąc w opozycji będzie zachowywał się tak samo jak dzisiejsza opozycja.
  • pansowa 26.08.2021
    Normalny człowiek, widząc leżącego na ulicy nie zastanawia się kto jest ministrem zdrowia, czy przypadkiem gość nie udaje,.czy jest lewakiem, czy prawakiem, wtyczką KGB lub został nasłany przez tęczowych tylko dzwoni po pogotowie i udziela pierwszej pomocy.
    Wyjątkiem są faszyści,.idioci, wyznawcy spiskowych teorii, oszołomy i fałszywi chrześcijanie.
  • laura123 26.08.2021
    Normalni ludzie wpuszczają pomoc humanitarną i pozwalają pomagać. Tymczasem ciężarówki z jedzeniem i ubraniem stoją na granicy... ciekawe dlaczego?

    Trzeba myśleć kogo wpuszcza się do domu. Nikt nie wypuści ludzi, którzy mogą poderznac gardła. Pomoc powonna zostać udzielona na miejscu.

    A ty weź sobie kilka rodzin, jak masz ochotę. Bo czemu nie?
  • Patriota 26.08.2021
    laura123 przydałoby się mu kilku wyznawców allacha. Ale gdzie by ich trzymał, w wariatkowie? Jak on sam żyje tu na nasz koszt i szparagi rwie na chwałę reichu.
  • pansowa 26.08.2021
    Dryń, dryń Matko Tereso.
    Na kapo w każdym razie świetnie byście się nadawali. :)))
  • laura123 26.08.2021
    Na kapo? A co ja morduje? Wlasnie staram się nie dopuścić do tego, co jest w Niemczech, Francji itd. Już mamy nauczkę, do czego doprowadzilo zaproszenie przez Merkel. Jeszcze mało?

    Nawet Unia już się boi, bo wie czym to pachnie, a banda lewaków jak zawsze w opzycji do rozumu.
  • pansowa 26.08.2021
    laura123 Dryń, dryń :)))
  • laura123 26.08.2021
    pansowa naprawdę rego chcesz? A gdzie wtedy schowasz łeb? Ciesz się, że mam litość dla takich nieudaczników życiowych.
  • pansowa 26.08.2021
    laura123 Niech mnie pani nie rozśmiesza.
    To dobrze, że mamy takie dzielne kobiety jak pani, z tak szerokim horyzontem intelektualnym.
    Jad (wszem i wobec) jest podstawą pani funkcjonowania.
    Dołożyć do tego tępego oszołoma - patriotę i jest clou polskiego zaścianka. Zmurszały płot i wróg (u bram) z sąsiedniej wsi.
    Dziękuję za rozmowę :)
  • Garść 26.08.2021
    Podziwiam Pansowa, podziwiam... cierpliwość. Wobec niektórych kobiet szarmanckim po prostu być się nie da.
  • laura123 26.08.2021
    pansowa ty nie masz żadnego intelektu, sieczka w tym przepitym łbie.
    I to o tyle dziwne, że niby bywasz w Niemczech, ale ty pewnie bywasz tylko pod budka z piwem, skoro niczego nie widziałeś. I taki litościwy jesteś... w gębie, bo przecież ty nie masz żadnej realnej możliwości pomocy. Ty sam sobie pomóc nie potrafisz... ot, hipojryzja do potęgi.
  • Patriota 26.08.2021
    Sieczka, dobrze powiedziane. Zresztą tam nawet sieczki chyba nie ma w tym łbie.
  • laura123 26.08.2021
    - hipokryzja - korekta
  • Zaciekawiony 26.08.2021
    W moim mieście znajduje się Ośrodek Dla Cudzoziemców. Nie można ich umieścić w czymś takim i dokończyć dla nich procedury azylowej? Jeśli UE nie będzie ich ciała, to znajdzie sposób na deportację. A jak będzie chciała, to 90% z nich będzie wolało pojechać do Niemiec, jak ci syryjscy chrześcijanie sprowadzeni przez fundację.

    Bo trzymanie tych ludzi w pasie granicznym, pod gołym niebem, to nie jest rozwiązanie problemu.
  • laura123 26.08.2021
    A kto ich tam ściągnął? W tej chwili jest tam więcej irakijczykow, samalijczykow, niż uchodźców z Afganistanu.. Poza tym niech kazdy liczy się z tym i bierze na poprawkę, że Afganistan, to kolebka światowego terroryzmu. Dlatego taki strach padł na Unię.
  • Patriota 26.08.2021
    Ty jesteś tak ciemny, albo udajesz, że nie wiesz, że tych ludzi są tam tysiące, miesięcznie odnotowuje się kilka tysięcy prób naruszenia granicy, a nie kilkudziesięciu jak tępym pałom podaje tvn, a jak się ich wpuści to przyjadą miliony, nie tylko z Iraku. Twoja "mądra inaczej" propozycja to recepta na zrobienie z Polski burdelu dla imigrantów.
  • Zaciekawiony 26.08.2021
    laura123
    Jeśli już zostali ściągnięci i wypchnięci pod granicę, to mamy zaniechać wobec nich uczynków miłosiernych? Bo to nie są potencjalne osoby, które mogą zostać w przyszłości przewiezione, tylko żywi ludzie koczujący pod gołym niebem. Mamy patrzeć jak siedzą w deszczu, bo politycy naszych krajów się nie dogadali?
  • Zaciekawiony 26.08.2021
    Patriota
    Przywieźliśmy do siebie samolotami 800 współpracowników kontyngentu prosto z Kabulu. Jeśli Polskę ma obalić kilkadziesiąt osób siedzących na granicy, to co to za kraj?
  • laura123 26.08.2021
    Zaciekawiony Unia się boi, a tylko lewacy w Polsce szaleją, żeby przyjmować wszystkich.
    Ty masz pojęcie, co może być u nas? Ty jesteś gotowy wziąć na siebie odpowiedzialność za ataki terrorystyczne, w których może zginąć mnostwo ludzi?

    Pomoc tam, na miejscu, ale nie ściągnięcie takiego zagrożenia.
  • Patriota 26.08.2021
    Zaciekawiony ty umiesz czytać ze zrozumieniem, przyjmiemy kilkudziesięciu, Łukaszenko z Putinem założą setki takich koczowisk. Ty masz jeszcze olej w tym łepku, czy wysechł? Ściągnięto kolaborantów, podobnie jak to zrobiła Francja po ewakuacji Algierii. Dobrze by było, żeby spierdzielali do Niemiec. A jeśli zostaną to ich dzieci i wnuki będą robić u nas zamachy, jak obecnie na Zachodzie. Dzieci i wnuki mają pretensje, że ich przodkowie zdradzili Algierię i kolaborowali z Francuzami. Ściąganie tamtejszych folkskojczów też było błędem.
  • Grain 26.08.2021
    Zaciekawiony ciamajdan nie przepuści żadnej okazji. No, może nie jak Arab kozie, ale zawsze.
  • Grain 26.08.2021
    Dzisiaj Premier RP zaproponował pomoc uchodźcom po stronie Białorusi za zgodą tamtejszych władz - bez odzewu.

    Co na to specjaliści od ,, uczynków miłosiernych" Etopirynę kupisz wszędzie.
  • Akwadar 26.08.2021
    Nie trzeba muzułmanów, sami się wymordujecie.
  • Tjeri 26.08.2021
    Szczerze odpowiem – nie mam pojęcia jak pomóc (by wilk był syty i owca cała). Jednego jestem pewna – jako ludzie, a tym bardziej obywatele państwa podobno w 90 procentach katolickiego – zobowiązani jesteśmy do pomocy. Mam nadzieję, że ktoś szybko wymyśli coś, co nie otworzy, ku uciesze Łukaszenki korytarza do nas, jednocześnie nie zostawi samym sobie ludzi, których życiem się rozgrywa partię – nawet nie szachów.
  • Tjeri - " obywatele państwa podobno w 90 procentach katolickiego"- daj spokój. Wystarczy spojrzeć na dane Kościoła o rzeczywistym stanie Polskiej wiary https://deon.pl/kosciol/w-2019-r-nieznaczny-spadek-chodzacych-do-kosciola-katolicyzm-roznych-predkosci,1076854.
  • pansowa 26.08.2021
    Niektórzy obywatele tego państwa w 90% katolickiego najchętniej posłali by tam czołgi i zbudowali nowe obozy koncentracyjne.
    A ponieważ w nich mogą być muzułmanie, to już walczą o role strażników.
    Pewnie psy już szkolą.
  • Tjeri 26.08.2021
    Marek Adam Grabowski
    Nie. Właściwsze byłoby: "wystarczy spojrzeć na komentarze tych, co się obnoszą z tym, że są katolikami."
    Smutne.
  • Abbie Faria 26.08.2021
    Pomoc powinna być przede wszystkim rozważna. Ja zawsze mam skrupuły jak ktoś prosi o pieniądze na jedzenie. Kiedyś miałem zdarzenie na parkingu. Gość podszedł do mnie i prosi o pieniądze na paliwo, że żona czeka w samochodzie a on z daleka i nie wziął portfela. Więc zaproponowałem, że podejdę tam do jego samochodu. Od razu przyznał, że to kłamstwo i powiedział, że wrócił z zagranicy ( Anglii?) i nie ma pieniędzy na życie. Poszedłem na stację benzynową i kupiłem mu za 5 złotych jakieś wafelki ( nie było nic sensownego -to bardzo mała stacja).
    Tutaj też nie jest to jasne. Polska może ludzi przyjąć na pewien czas. Ale czy musi na zawsze? Mamy prawo do bezpieczeństwa i pomagając musimy dbać przede wszystkim o swoje bezpieczeństwo.
  • Tjeri 26.08.2021
    Abbie Faria
    Pomoc zawsze powinna być rozważna.
  • Tjeri 26.08.2021
    Co gorsza, ci farbowani katolicy, stawiający się na moralnym piedestale (czytałam tyrady co niektorych o wyższości katolików od niemoralnych ateistów) nie widzą w tym, że są katolikami żadnego zobowiązania...
    Może nie znają nauki Kościoła?
  • Patriota 27.08.2021
    Tjeri zaketą katolika jest też to, że jest mądry, a ateista głupi i idzie jak w dym w siła lukaszenkowskiej prowokacji.
  • Patriota 27.08.2021
    Sidła
  • laura123 26.08.2021
    A co ma do rzeczy czy ktoś jest katolikiem, czy ateistą? Tu trzeba brać pod uwagę realne zagrożenie, a nie pierdzielic lewackie bzdety.
    Dzisiaj Unia broni się jak może przed naplywem uchodźców, bo już przerabia ten problem na własnej skórze.
    I caly czas mówią o tym, że tam, na miejscu trzeba pomagać, a nie otwierać granice i zagrożenie ściągać.

    Jak wcześniej, święte niemal było, co wychodziło z Unii. Dzisiaj, w szale lewackim, nie słyszą i nie widzą.
  • Zaciekawiony 26.08.2021
    36 osób to realne zagrożenie?
  • kigja 26.08.2021
    Ja sie boję "trojana".
    Chiałabym, żeby Polska mogła pomóc tym ludziom bez wpuszczania ich do środka.
    Żywność, koce, ubrania, kosmetyki, może wózki dla dzieci, może namioty, ale niech ida dalej. U nas jesień wkrótce i bedzie im zimno w nóżki, niech idą w stronę słońca.
  • Tjeri 26.08.2021
    Ano, to byłoby najlepsze dla kraju rozwiązanie. Ale bez pomocy zostawiać się nie godzi. To są ludzie w potrzebie.
  • Abbie Faria 26.08.2021
    A ja się boję jeszcze czegoś innego. Polskiego Breivika. Zamorduje powiedzmy 100 osób - imigrantów. A ich mocodawcy, być może tylko terroryści nie powiązani wcale z tymi ofiarami, przygotuje nam 300 ofiar wśród Polaków. Brenton Terrant zabił w meczecie ponad 50 osób. Muzułmanie - terroryści zabili w Sri Lance w kościele za miesiąc 250 osób.
  • Tjeri Najlepiej tych ludzi przyjąć na parę dni, a potem deportować. Ale pamiętajmy o jednym problem będzie wieczny jeśli społeczność międzynarodowa nie podejmie kroków przeciwko działaniom Łukaszenki. Lepiej zapobiegać niż leczyć.
  • pansowa 26.08.2021
    Tjeri To słowo "lewackie" to jakiś fetysz dla tej bandy.
    Wszystko co inne jest złe i lewackie.
    Ależ to głupie stworzenia (:
  • Tjeri 26.08.2021
    Marek Adam Grabowski
    Dlatego nie uważam, że to sytuacja łatwa. I nawet nie udaję, że wiem co się powinno zrobić, bo nie mam pojęcia. Tyle wiem – że głodnych trzeba nakarmić, chorych wspomóc. To co piszesz, ma sens, choć to i tak enigmatyczne. Trudno tu o konkretne rozwiązania.
  • Tjeri 26.08.2021
    pansowa
    A ostatnio przeczytałam, że lewak to ktoś wyznający cywilizację śmierci. Jak więc nazwać kogoś, kto chciałby na ludzi skierować czołgi i karabiny?
  • Akwadar 26.08.2021
    Tjeri lewak?! ;)
  • Tjeri 26.08.2021
    Akwadar no sama ciekawam ?
    A taką definicję od najlepszego katolika– patrioty na forum dostałam.
  • pansowa 26.08.2021
    Tjeri Czytałem to.
    Nie mogą się tylko zdecydować, czy obozy koncentracyjne wybudować najpierw dla uchodźców, czy najpierw dla lewaków.
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa nie mają już piniędzy, robią bokami i mogą se najwyżej komórkę postawić ;)
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar Dodrukują.
    Oni będą ustawieni, a dług będą płacić nasze dzieci i wnuki.
    O ile się da coś uratować po tym potopie.
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa jak se do drukują, to se dwie komórki postawią ;))
  • Patriota 26.08.2021
    pansowa a to los dzieci nagle ci leży na sercu? Ot hipokryta.
  • pansowa 26.08.2021
    Patriota Jest szansa, że ty ich nie masz.
    Wtedy jest jeszcze nadzieja dla tego kraju :)
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa tutaj bym polemizował, bo znam takich, że ojciec popaprany, ale dzieciaki całkiem normalne ( po sąsiedzie) ;)
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar Ten stopień upośledzenia musi się genetycznie przenosić!
    Daj Boże, żeby to był sąsiad (jakby co).
  • Tjeri Dzięki! Owszem enigmatyczne, ale trudno żebym miał cały plan i jeszcze wyłożył go w komentarzu. To zadanie dla rządu.
  • Tjeri:" lewak to ktoś wyznający cywilizację śmierci. Jak więc nazwać kogoś, kto chciałby na ludzi skierować czołgi i karabiny?" - Pojęcie "cywilizacja śmierci" pochodzi z "Ewalgenium Wite" Jana Pawła II. Ta encyklika jednoznacznie apelowało o szanowanie imigrantów.
  • Tjeri 26.08.2021
    Marek Adam Grabowski zdaję sobie sprawę. Lewak dla naszych pseudopatriotów znaczy po prostu "ktoś o innych poglądach". A podejściem do ludzi w potrzebie pokazali swoje człowieczeństwo oraz stosunek do nauk Kościoła. Faryzeusze.
  • Tjeri faryzeusze to za łagodne słowo. Oni są saduceusze! ?
  • Tjeri 27.08.2021
    Marek Adam Grabowski
    Haha ? Sadyceusze to jednak arystokracja była. W Polsce ponad 90 procent od chłopów ?
  • Patriota 27.08.2021
    Tjeri a wy jeszcze nie na Białorusi, lenie?
  • pansowa 27.08.2021
    Patriota A ty jeszcze na portalu dzbanie - kłamco?
    ładnie nam wczoraj pokazałaś jak tworzysz historię :)))
  • Patriota 27.08.2021
    A może nadajecie z nocnego orientexpressu do Mińska i teraz śpicie???
  • laura123 27.08.2021
    Patriota a wiesz, że ci niby uchodźcy nie mają przy sobie żadnych dokumentów. Ciekawe dlaczego?
  • pansowa 27.08.2021
    Patriota Nie. Jedziemy do stadniny w Janowie zabrać konie na Białoruś :)))
    Ale kręt i manipulator. I to tak prymitywnie.
  • Patriota 27.08.2021
    Lauro, dwudziestolatkowie podają że są nieletni, to po co im dokumenty.
  • Patriota 26.08.2021
    To lećcie do Łukaszenki i pomagajcie, kto wam broni? Jakie te lewackie serduszka się zrobiły miękkie. Szkoda, że nie były takie gdy ludzi wywalano z kamienic na bruk, albo palono żywcem, gdy się buntowali na bezprawie waszych pupili z platformy i sld.
  • kigja 26.08.2021
    A gdzie TY byłeś POLAKU PATRIOTO, kiedy wyrzucano TWOICH rodaków na bruk? Co zrobiłeś w ich sprawie? Kogo uratowałeś przed spaleniem żywcem? Komu pomogłeś?
    Czy sobie nie masz nic do zarzucenia, że śmiesz zarzucać innym swoje nieczyste sumienie?
    Błądzisz. Weź mapę i odejdź w pokoju.
  • Akwadar 26.08.2021
    kigja pisał wiersze
  • kigja 26.08.2021
    Akwadar,
    Teoretyk zza ekranu zawsze mocny jest w bujaniu...
    innych na swój temat.
    Ech, ci patrioci...
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar Jakże patriotyczne i wzniosłe! :)))
  • Patriota 26.08.2021
    kigja formacja, na którą głosowałem powstrzymała to barbarzyństwo i częściowo chociaż ukarała winnych. A gdzie wy byliście, głosowaliście z tymi, którzy to robili. Hipokryci;;)

    Jakie to proste pojechać na Białoruś i dokarmiać tysiące gości Łukaszenki. Na pewno nie pogardzą, jedźcie;))) zamiast tutaj pyszczyć.
  • Akwadar 26.08.2021
    Patriota jedź i zabij łukaszenkę... patrioto! Na coś się w końcu przydasz.
  • Patriota Kogo ukarali??
  • Akwadar 26.08.2021
    NN poczekaj, jeszcze nie doczytał w necie :)
  • Patriota 26.08.2021
    Nadleśniczy, paru tych najagresywniejszych adwokatów siedziało w pierdlach. Faktycznie niewiele, bo niezawisłe od rozumu sądy złodziei platformianych uniewinniają.
  • Patriota 26.08.2021
    Akwadar jedź dokarmiać głodnych nachodźców egoisto, na coś się w końcu przydasz.
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar Ciekawe, w Etiopii umierają dzieci z głodu, ale to chuj obchodzi tego chrześcijanina poczętego w piekle.
    Po co więc karmić jakiś uchodźców?
    Ot, logika i ideologia faszystowska oszołoma.
  • kigja 26.08.2021
    Patriota,
    Nie będziemy przecucali sie w oskarżeniach. Nie jestem fanką PO, ale po ostatnich (wielomiesięcznych) wybrykach PISu, również niestem ich fanką.

    Przydałby się ktoś z mądrością Salomona, ale niestety nie znam takiego człowieka.
    :(
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa weź, biją pianę dla samego bicia...
  • Patriota 26.08.2021
    kigja 'wybryki" pisu to mały pikuś przy antypolskich draństwach po, kigjo.
  • pansowa 26.08.2021
    Patriota :)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Akwadar 26.08.2021
    Patriota napisz trochę wierszyków i zbuduj nimi mur. Mnie to wisi i powiewa, po to płacę podatki, by darmozjady rozwiązywały problemy. A żreć to ja mam komu dać i guzik tobie do tego.
  • Patriota 26.08.2021
    Akwadar, ale w Tobie takie dobre serducho owsiakowe pika, że aż strach się bać. Ale nachodźcy się polubią. Na pewno;)))
  • Akwadar 26.08.2021
    Patriota nie wiesz co mi pika... i bój się... nachodźców, bo jak wejdą, to tobie pierwszemu łeb utną... no chyba że walniesz w nich klawiaturą ;)
  • Patriota 26.08.2021
    Wystarczy, że takich pasożytów żywię, co siedzą w wariatkowie na koszt podatnika.
  • pansowa 26.08.2021
    Skończyły się argumenty, to zaczyna się klasyka bandy:)))
    Twój oddział jeszcze nie powstał.
    Brak specjalistów chętnych do takiego ryzyka :)))
  • Patriota 26.08.2021
    pansowa ale twój jest kosztowny, i to wielokrotnego użytku. Dobra, leć na Białoruś, batko czeka.
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa żywi... z machania szabelką w internetach :)
  • pansowa 26.08.2021
    Patriota A Ty czekaj spokojnie.
    Jacyś desperaci psychiatrzy w końcu się znajdą :)))
  • Patriota 26.08.2021
    No dobra, nie zabieram wam czasu. Możecie pakować manatki, wykupić mi konserwy, tylko nie wołowinę i zero alkoholu, i hada na Białoruś, zamiast tu bąki zbijać.
  • Akwadar 26.08.2021
    Napisz wierszyk patriotyczny i zabij nim łukaszenkę... sto procentów, że padnie trupem ze śmiechu.
  • Patriota 26.08.2021
    Akwadar Ty to nawet patriotycznego nie umiesz napisać. Ale wykorzystaj któryś Szymborskiej dla Stalina i wyślij batiuszce. Tylko pozmieniaj imiona. Na pewno się ucieszy.
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar Niejeden raz pisałem, że to tchórz mocny tylko w gębie i z daleka.
  • Akwadar 26.08.2021
    Patriota wiesz gdzie mam wierszyki? No... to teraz zmykaj i napisz coś o kwiatkach, motylkach będą nachodźcy mieli czym se tyłki podcierać :)
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa ale to widać już od dawnai nawet przez monitor czuć jego strach.
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar To musi być zesłany za pedofilię ksiądz - gej.
    Nie ma innego wytłumaczenia dla takiego uchyłku umysłowego.
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa e, gej miałby wiecej "jaj" ;)
  • pansowa 26.08.2021
    Akwadar No to zostawiamy tylko księdza i pedofilię :)
  • Akwadar 26.08.2021
    pansowa o to to!
  • Patriota qatae tariq
  • Grain 27.08.2021
    https://youtu.be/CoT2tggpFb0
  • laura123 27.08.2021
    I tu już chyba nie trzeba niczego dokładać.
    W punkt, Grain.

    Chociaż nie wierzę, że do "naszej opozycji" coś z tego trafi. Zakute te łby calkowicie.
  • Garść 27.08.2021
    :))) I takie wywody są w punkt?
    Ślepy mułła Omar już od 2013 nie żyje, a wg felietonisty wodza panuje niepodzielnie :D :D :D
    Może swojemu Autorytetowi przekażcie ten fakt, bo totalny blamaż spina klamrą.
    Aktualnie już drugi po nim mułła dowodzi talibami. Odrobinę szacunku dla faktów trzeba mieć, czy nie?
    Rushdiego nie zabije każdy islamista, a jedynie fundamentalista. Spokojnie mógłby zamieszkać w jednym miasteczku z polskimi Tatarami.
    Uchodźcy będą żyli w zamkniętych enklawach, ale jednocześnie Polakom na ich, polskich ulicach pchać będą w oczy wywieszane na słupie elektrycznym zabite bydło, a krew będzie spływała po bruku. a może to metafora Wodza? Niemniej nielogiczna, skoro mają wolę żyć osobno, budować swoje miasta, minarety, z których dokuczliwy głos będzie wybijał nas ze snu i spokoju. Jak ci białostoczanie, warszawiacy wytrzymują, oj, biedni oni od lat. Pewnie ogłuchli.
    E tam.
    Szkoda klawiatury na bzdury.

    Tacy wyznawcy, jakie ich niedorobione źródła.
  • Grain 27.08.2021
    Garść wiesz dobrze, że nie chodzi o mułłę Omara. Nie szkoda było klawiatury na bzdury?
  • Garść 27.08.2021
    A o kogo? Nie znam innego szefa Afganistanu z bielem na oku.
  • Garść 27.08.2021
    Aktualny wygląda tak:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Hibatullah_Achundzada
  • Grain 27.08.2021
    Garść Tashanko Witko powiedział to innym, starcu rządzącym jedną/JEDNĄ/ wioską, do której trafił w czasie patrolu. A ty jesteś ,,oczadziały' nienawiścią do PIS-u i jego elektoratu, głównie domniemanego.
  • Garść 27.08.2021
    I na podstawie jednego ślepego starca z jednej wioski (sic) uogólnia nie tylko w tytule felietonu "Afganistan, kraj gdzie decyduje ślepy starzec" rodzaj tamtejszych lokalnych rządów. Nic tylko być ślepym starcem w afgańskich wioskach, oczywiście później w ich polskich enklawach :D :D :D
    Oglądając tv, zauważyłeś na kabulskim lotnisku choć jednego ślepego starca, który chciał polecić na Zachód?
    Fakt, sorry, powinno się uważniej słuchać tych bzdur, ale wybacz, szkoda mojego czasu.
    Tytuł felietonu Głosu Wodza (żenująca, wielkościowa pychonazwa :D ) jak najbardziej mógł się skojarzyć z mułłą Omarem.
    Gdyś przeczytał taki tytuł: "Polska, kraj gdzie decyduje stary człowiek z kotem" - o kim byś pomyślał?
    Chociaż w naszej pięknej Polsce na pewno wielu starych ludzi z kotem w domu decyduje o losie najbliższych.
  • laura123 27.08.2021
    Garść ty jesteś naprawdę taki głupi czy tylko udajesz, bo gdy się czyta to co piszesz, to jakby ktoś ulomny wypowiadał się?
    Raptem nie wiesz, jakie zasady obowiązują w krajach muzułmańskich i nie wiesz, jak bardzo oni przestrzegają nauk Mahometa.
    Normalnie żenujące.
  • Garść 27.08.2021
    O proszę... i tu mnie też zaszczyciła charakterystyką. :D
  • Grain 27.08.2021
    A najciekawsze, że ortodoksyjni liberałowie nie mają żadnych argumentów poza bezwarunkowych humanizmem w imię którego mieszają z błotem myślących. Nie tyle myślących inaczej, tylko myślących.
  • laura123 27.08.2021
    Zaczadzeni. Nienawiść odjęła im rozum. Nienawiść do tego rządu. Oni mają w nosie realną pomoc, najważniejsze że jest kolejny powód, żeby dokopać rządzącym.
    Nawet na Tuska się obrazili, bo Unii slucha, a nie z nimi szczeka.
    To już choroba.
  • Garść 27.08.2021
    :D :D :D
    Oddech, wdech - wydech.
  • Grain 27.08.2021
    Garść ratuj się, ratuj.
  • Garść 27.08.2021
    Nie rozmarzaj się :D
  • kigja 27.08.2021
    Biblia mówi też o miłosierdziu, które to człowiek winien praktykować, gdyż taki jest nakaz Boga:

    „To mówi Pan Zastępów: Wydawajcie wyroki sprawiedliwe, okazujcie sobie wzajemnie miłość i miłosierdzie. Nie krzywdźcie wdowy i sieroty, cudzoziemca i biednego! Nie żywcie w sercach waszych złości względem bliźniego!”
    (Za 7,9-11; zob. też Ps 82,3-4; Iz 1,17).
  • Abbie Faria 27.08.2021
    W Księdze Wyjścia 22:20 Nie będziesz gnębił i nie będziesz uciskał cudzoziemców, bo wy sami byliście cudzoziemcami w ziemi egipskiej. 21 Nie będziesz krzywdził żadnej wdowy i sieroty. 22 Jeślibyś ich skrzywdził i będą Mi się skarżyli, usłyszę ich skargę, 23 zapali się gniew mój, i wygubię was mieczem i żony wasze będą wdowami, a dzieci wasze sierotami.
  • Grain 27.08.2021
    Biblia mówi wiele i każdy może znaleźć jakiś ustęp na poparcie swoich tez. Ale tylko wybiórczo, użytkowo. Abbie Fara jeżeli wierzysz, że ci imigranci niosą nam w darze miłość i sprawiedliwość - to przyjmij ich pod swój dach, wydaj za któregoś córkę - obejdź przepisy. I nie narzucaj nikomu swojej gówno wartej, niesprawdzonej przeze mnie gównianej dobroci.
  • kigja 27.08.2021
    Grain,
    Dziwny jesteś. Niby wierzący, bo katolik. Niby dekalodzista.
    A utopiłbyś w Wiśle każdego, kto ci nie przypadnie do gustu. Polak, Arab, czy Murzyn. Wsjo rybka.
  • kigja 27.08.2021
    Nie można dać kanapki arabowi, bo zaraz cie wyzwą od lewicowców, popaprańców, szumowin, zdrajców ojczyzny i coś tam.
    Prawicowcy psia mać.
  • kigja 27.08.2021
    Żądam kebaba dla araba!!!
  • Abbie Faria 27.08.2021
    W tym wypadku arab to koń. Natomiast Arab to już człowiek.
  • kigja 27.08.2021
    Ojej, przepraszam! Zagalopowałam się!
    Mam nadzieję, że nie stracę głowy przez to...
  • Grain 27.08.2021
    Mam dość wypisywanych przez ciebie pierdół, wg mnie możesz dać im wszystko, co i ptasi rdest podpowie.
  • Abbie Faria 27.08.2021
    Rozumiem, że tylko Pan może pisać takie treści. Jestem konkurencją?
  • Grain 27.08.2021
    Abbie Faria akurat pisałem do kigji, kiedy pojawił się twój post. No, nie stanowisz dla mnie konkurencji, sądząc po wypisywanych wydumkach.
  • Abbie Faria 27.08.2021
    Grain ok. Dzięki. To zaszczyt.
  • Grain 27.08.2021
    Abbie Faria Jełop.
  • kigja 27.08.2021
    Żądam kebaba dla Araba!
  • Akwadar 27.08.2021
    Żądam, żeby nie żądać!
  • kigja 27.08.2021
    ?
  • Grain 28.08.2021
    DOSTAWA -
    https://niezalezna.pl/409211-klamstwa-opozycji-o-afganskich-migrantach-obalone-tak-sluzby-lukaszenki-dokarmiaja-glodujacych-uchodzcow
  • Garść 28.08.2021
    Tweet cieszy, bardzo dobrze, że nie głodują.
    Filmik kręcony w biały dzień, przekaz jasny dla przyszłości.
    Kto nakarmił, Kaczyński czy Łukaszenko?

    Czarny scenariusz upadł.
  • Grain 28.08.2021
    Musiał, pewnie zgłosili reklamację, że im tyle obiecał i zapłacili za to w Air Łukaszenka.

    To że idziesz w zaparte mnie nie dziwi, I ty masz to coś z Tuska, który nie łże tylko przy podawaniu nazwiska
  • Garść 28.08.2021
    Nieistotne, dla świata liczy się przekaz. Świat patrzy, to globalna wioska.
    Ciekawe jak to się odbije na rodakach teraz potrzebujących pomocy na obczyźnie.

    Koniec dyskusji z tobą, nie potrafisz prócz inwektyw niczego serwować.
  • Grain 29.08.2021
    Garść Manipulancie, to co piszesz to jest dobre dla kigji, Akwadara i im podobnych, którzy mają silne wole, jak łykające wszystko pelikany. Między nami jest jeszcze tak różnica, ze bardziej od w/w nienawidzisz mnie za napisanie prawdy o tobie, a mnie najwyżej nie jest ciebie żal. I pełna zgoda co do końca dyskusji.
  • Grain 28.08.2021
    A poza tym nie dopuszczasz do siebie cienia myśli, że zwyczajnie pitolisz bzdury.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania